Kort ervoor:quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
Die mannen met pakken en licht bruine punt schoenen. Altijd zo lelijk gevonden[ link | afbeelding ]
Mee eensquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Loena. het volgende:
Balenciaga. Afschuwelijk merk dat NU in de mode is.
Ik dacht dat dit alleen te zien is in de omgeving van Den Haagquote:
Dat zijn "chaps", zogenaamd bedoeld om je jeans te beschermen bij het berijden van diverse veedieren, maar in werkelijkheid vooral geliefd bij homomannen van het anale genre.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Spijkerbroeken met gaten erin.
Leren broeken met uitgesneden bilpartijen bij mannen.
Had vroeger eind jaren negentig in Wageningen een huisgenoot die housebroeken droeg met cowboylaarzen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen te zien is in de omgeving van Den HaagEn enkele verdwaalde studenten in Amsterdam
Koninklijk behang... met een plastic kroonluchter!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:18 schreef Eightyone het volgende:
Dat was dezelfde periode als die van het barokke behang. Overal zaten krulletjes aan.
[ link | afbeelding ]
Is bij veel van die nieuwe woonspullen, de hoofdprijs betalen voor baggerkwaliteit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:16 schreef Eightyone het volgende:
En dan toch 189 euro destijds, die kroonluchter.
Ken echt niemand die het draagt maar misschien zijn mijn vrienden gewoon te armquote:
Zo lelijk dat het wel weer funny wordtquote:Op zondag 2 januari 2022 19:07 schreef Sereia het volgende:
Ik herinner me dat er een periode was dat je overal (diamanten) kroontjes op zag. Rond 2006. Als jeans applicatie, of als print op een jasje, sieraden. Brrr.
Beyonce deed ook mee;
[ afbeelding ]
Verwacht binnen een paar jaar de comeback, als generatie z die lelijkheid omarmt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Zo lelijk dat het wel weer funny wordt
Dacht dat we met Louis Vuitton en Gucci en dergelijke al een comeback hebben gehad met lelijke print designsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Verwacht binnen een paar jaar de comeback, als generatie z die lelijkheid omarmt.
Ik vind het afschuwelijk!quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:44 schreef Eightyone het volgende:
Zo ongeveer het huidige straatbeeld, dus?
Meestal gaat het dan om de allochtone bevolking, vaak ook met een zeer laag IQ.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef Cockwhale het volgende:
Die handtasjes voor mannen, wat een dikke tjaps zijn datgucci bags
![]()
Altijd nog beter dan spijkerbroeken waar de helft van uit is gesneden maar erg mag wel meer stijl in zitten ja!quote:
Ik heb het alleen nog maar gezien bij Noord-Afrikanen... niet alle 'handtasjes' zijn slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:49 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meestal gaat het dan om de allochtone bevolking, vaak ook met een zeer laag IQ.
Hier in de buurt veel Noord-Afrikanen die denken dat ze een straatbende zijn en op alles en iedereen staan roepen en waar de drugsgeur van honderden meters ver al waarneembaar is. Ook halve pooiers op een brommer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |