quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretstudiequote:Op woensdag 8 december 2021 19:56 schreef XSbig het volgende:
Ik heb een stevige mening over de hbo opleiding ‘Commerciële Economie’.
Pics van je oma?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Het is Tinder. We weten wat we gaan doen.
Hallo oma leuk als je ook kijkt
Nee ze heeft zichzelf echt een verschrikkelijke act aangemeten.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:01 schreef Caland het volgende:
Straks bij de aftiteling is één van de twee na de tweede date doodgegaan.
Godsamme zegquote:Op woensdag 8 december 2021 20:01 schreef tja77 het volgende:
Ton z’n incontinentie luier begint te knellen.
Toch lief manquote:Op woensdag 8 december 2021 20:01 schreef Rickocum het volgende:
ouwe vrouwen zijn altijd zo awkward.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:01 schreef tja77 het volgende:
Ton z’n incontinentie luier begint te knellen.
Was besneden dan ook een eis?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Voordeel van een allochtoon. Dik kop met haar.
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Voordeel van een allochtoon. Dik kop met haar.
Bingo.quote:
Zitten wel voordelen aanquote:Op woensdag 8 december 2021 20:08 schreef Dierckxsens het volgende:
[..]
Was besneden dan ook een eis?
Deze vult een ijshockeydoel naadloos op.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij hockey staan ze te springen om zo eentje
Klopt, bijvoorbeeld als je weken door de woestijn moet zeulen zonder fatsoenlijke sanitaire voorzieningenquote:
Dit wordt ranzige vuige kontneukseks en daarna tabee.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee passen wel leuk. Wedden dat ze dan plotseling nee zeggen terwijl ze nu stralend zitten te tafelen
Neuh. Langer volhouden.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt, bijvoorbeeld als je weken door de woestijn moet zeulen zonder fatsoenlijke sanitaire voorzieningen
Dat doet deze huismoeke met oorbellen nietquote:Op woensdag 8 december 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit wordt ranzige vuige kontneukseks en daarna tabee.
quote:
Eigenlijk is hij wel leuk. Best sympathiek.quote:
De Afghanen die ik ken zijn stuk voor stuk gladjakkers.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij wel leuk. Best sympathiek.
Seniel, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
Zelfs de hoogbejaarden laten het contact verwateren
Typisch Nederlandsquote:Op woensdag 8 december 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
Zelfs de hoogbejaarden laten het contact verwateren
Pas wel op dat ze 'm er niet af bijt met die crazyeyes van haar.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:50 schreef Rickocum het volgende:
Als je haar mond om je penis doet, hoeft ze niks te doen, die vibreert je gewoon klaar.
Oh jammer, ik vind het wel leuk om tijdens het kijken alle opmerkingen hier te zien, blij dat ik dit topic "ontdekt" hebquote:Op woensdag 8 december 2021 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Heb geen TV dus kan nooit live meekijken
Ook niet via https://www.npostart.nl/? Volgens mij is de vertraging tegenwoordig een stuk minder dan vroeger.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Heb geen TV dus kan nooit live meekijken
Nee wordt altijd pas na de uitzending vrijgegeven. Of je moet een NPO PLUS account hebben maar daar ben ik te skeer voorquote:Op donderdag 9 december 2021 09:22 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ook niet via https://www.npostart.nl/? Volgens mij is de vertraging tegenwoordig een stuk minder dan vroeger.
Via https://www.npostart.nl/live kun je gewoon live NPO1/2/3 streamen. Gratis en voor niks.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Nee wordt altijd pas na de uitzending vrijgegeven. Of je moet een NPO PLUS account hebben maar daar ben ik te skeer voor
Oh chill goede tip!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:50 schreef Fosive het volgende:
[..]
Via https://www.npostart.nl/live kun je gewoon live NPO1/2/3 streamen. Gratis en voor niks.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou, misschien straks bij einde date weer.
Another one.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:35 schreef Fosive het volgende:
Iedereen bij First Dates 'studeert' social work
Dat ziet er toch niet meer uit als je in de veertig, vijftig bent.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef Hexagon het volgende:
Die tattoos wat een kliederwerk. Maar volgens mij wel iemand waar je in bed alle kanten mee uitkan.
Ik zie mogelijkheden ja, deepthroat, gagging etc.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef Hexagon het volgende:
Die tattoos wat een kliederwerk. Maar volgens mij wel iemand waar je in bed alle kanten mee uitkan.
golden shower ook?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden ja, deepthroat, gagging etc.
kechtubequote:Op donderdag 9 december 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden ja, deepthroat, gagging etc.
"Ik was dronken"quote:Op donderdag 9 december 2021 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan me zo moeilijk voorstellen waarom iemand zulke tatoeages neemt.
Over haar heen? Wellicht dat ze daarvoor openstaat.quote:
Dan hebben ze last van een depressie of een burnout. Later komen ze er sterker uitquote:Op donderdag 9 december 2021 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Bijna iedereen die social work doet heeft zelfquote:Op donderdag 9 december 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan hebben ze last van een depressie of een burnout. Later komen ze er sterker uit
Zie hierquote:Op donderdag 9 december 2021 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Gaat vanzelf, op een natte krant geslapen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben erquote:Op donderdag 9 december 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Geen afmelding van @:Lenny_Leonard of @:Rickocum gezien
Ja, maar waarom dan een paar willekeurige vormen op een willekeurige plaats op je lichaam.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan hebben ze last van een depressie of een burnout. Later komen ze er sterker uit
Uiteraardquote:Op donderdag 9 december 2021 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ik iets gemist? @:pisces29
Ik had je iets aantrekkelijker voorgesteldquote:
FAKEDquote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die wenkbrauwen van deze Maroc chick
Je houdt van fantasy films? Hoe kan dat nou Upjequote:
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had je iets aantrekkelijker voorgesteld
Ik ben ook kind geweestquote:Op donderdag 9 december 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je houdt van fantasy films? Hoe kan dat nou Upje
Waar blijft je zwarte coltrui?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:49 schreef Nine. het volgende:
Geen geld voor een fatsoenlijke broek die gozer?
Ze moeten daar wel werven, kan niet anders.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Fosive het volgende:
Wat voor bodemloze put is de 'studie' social work?
Beter gaan ze op de ic werken oidquote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Fosive het volgende:
Wat voor bodemloze put is de 'studie' social work?
Ja dacht ik net ook alquote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel werven, kan niet anders.
Dit had ik ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahaha die broek. Nee, dit kan niet.
@Lenny_Leonard approvesquote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beter gaan ze op de ic werken oid
Stijl.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef XSbig het volgende:
Wat is dat met veiligheidsspelden jn je oor.
"Lekker gek" jwzquote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef XSbig het volgende:
Wat is dat met veiligheidsspelden jn je oor.
BLEEKEDquote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Is die ene gozer zijn kapsel een kwestie van peroxide?
Boots FTWquote:
hou je tyfus bekquote:Op donderdag 9 december 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een ontzettende nicht. Doet me denken aan @:kingroland
Echt heel slechtquote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk grapje maakte hij he
Jij ook, past toch perfectquote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er alleen uit als een sloeber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |