Mannen met een kleurtje in Parisquote:Op woensdag 8 december 2021 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer is ook wel erg vervelend voor een DJ, mag je het N-woord nou zeggen of niet? En als je het niet zegt, zeg je dan Ni-as, of niks, of?
Ruud de Wild zei het vorig jaar gewoonquote:Op woensdag 8 december 2021 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer is ook wel erg vervelend voor een DJ, mag je het N-woord nou zeggen of niet? En als je het niet zegt, zeg je dan Ni-as, of niks, of?
Erg jammer dat ze hem niet gecanceld hebben voor deze Top 2000. Dan hadden we Eddy KeurGod gehad, speciaal voor @Doedezemaarquote:Op woensdag 8 december 2021 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ruud de Wild zei het vorig jaar gewoon
Wauw.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:13 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
ze hebben de titel wat aangepast
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/kanye-west-jay-z/in-paris
Ze zullen er wel over vergaderd hebben, dat dit dan de uitslag van die vergadering is is wel erg jammer.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
Donkergetinte heerschappen in Parijs. Het N-woord is gewoon de officiële titel, dus wat probeer je te bewijzen?
The Fray heeft dat nummer ook nog gecoverd.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten jullie al klaar voor de origineel van Ultravox-grap?
Op Spotify is de titel ook precies zoals bij Radio2. Kan me niet herinneren dat dat altijd zo wasquote:Op woensdag 8 december 2021 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zullen er wel over vergaderd hebben, dat dit dan de uitslag van die vergadering is is wel erg jammer.
Waarschijnlijk nog drie onbekende Suzan & Freek liedjesquote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik tel 93 uitvallers en 90 binnenkomers.
93 ja? Had ik Everyday Life niet bij die 90 gerekend?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik tel 93 uitvallers en 90 binnenkomers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |