Mannen met een kleurtje in Parisquote:Op woensdag 8 december 2021 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer is ook wel erg vervelend voor een DJ, mag je het N-woord nou zeggen of niet? En als je het niet zegt, zeg je dan Ni-as, of niks, of?
Ruud de Wild zei het vorig jaar gewoonquote:Op woensdag 8 december 2021 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer is ook wel erg vervelend voor een DJ, mag je het N-woord nou zeggen of niet? En als je het niet zegt, zeg je dan Ni-as, of niks, of?
Erg jammer dat ze hem niet gecanceld hebben voor deze Top 2000. Dan hadden we Eddy KeurGod gehad, speciaal voor @Doedezemaarquote:Op woensdag 8 december 2021 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ruud de Wild zei het vorig jaar gewoon
Wauw.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:13 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
ze hebben de titel wat aangepast
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/kanye-west-jay-z/in-paris
Ze zullen er wel over vergaderd hebben, dat dit dan de uitslag van die vergadering is is wel erg jammer.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
Donkergetinte heerschappen in Parijs. Het N-woord is gewoon de officiële titel, dus wat probeer je te bewijzen?
The Fray heeft dat nummer ook nog gecoverd.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten jullie al klaar voor de origineel van Ultravox-grap?
Op Spotify is de titel ook precies zoals bij Radio2. Kan me niet herinneren dat dat altijd zo wasquote:Op woensdag 8 december 2021 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zullen er wel over vergaderd hebben, dat dit dan de uitslag van die vergadering is is wel erg jammer.
Waarschijnlijk nog drie onbekende Suzan & Freek liedjesquote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik tel 93 uitvallers en 90 binnenkomers.
93 ja? Had ik Everyday Life niet bij die 90 gerekend?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
Besefte me net dat ik de 3JS vergeten was in mijn lijst. De stand is dus 93-91.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
Zitten echt wel.pijnlijke uitvallers tussen. Gelukkig niet heel veel, maar sommige raken me wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:10 schreef VdB95 het volgende:
In de Top 2000 Stemlijsten-groep op Facebook had iemand alle uitvallers gepost, en daar stonden er nog een paar bij die we nog niet hadden gevonden, dus bij deze:
Die stond dit jaar voor het eerst op de keuzelijst. Mag wel vaker gebeuren, dan krijgen nummers als The Number of the Beast, The Trooper and Hallowed Be Thy Name ten minste ook een keer een kansquote:Op woensdag 8 december 2021 19:08 schreef Evenstar het volgende:
Van de uitvallers vind ik maar 2-3 jammer eigenlijk, dus kan er mee leven. Bij de nieuwkomers zit een HOOP bagger.
Hoe komt Wasted Years er trouwens opeens in? NIet dat ik klaag, maar is er een reden voor? Niet echt een bijzonder nummer, maar Iron Maiden is altijd goed
Gvdquote:Op woensdag 8 december 2021 18:55 schreef Evenstar het volgende:
My Chemical Romance het niet gehaald dus
Dat zijn toch 'grotere' nummers dan wasted years? Die heb ik ook lieverquote:Op woensdag 8 december 2021 19:10 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Die stond dit jaar voor het eerst op de keuzelijst. Mag wel vaker gebeuren, dan krijgen nummers als The Number of the Beast, The Trooper and Hallowed Be Thy Name ten minste ook een keer een kans
Ja, Number of the Beast mag er van mij ook wel inquote:Op woensdag 8 december 2021 19:10 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Die stond dit jaar voor het eerst op de keuzelijst. Mag wel vaker gebeuren, dan krijgen nummers als The Number of the Beast, The Trooper and Hallowed Be Thy Name ten minste ook een keer een kans
Dat dacht ik dus ook, maar als ik naar de Top 40-noteringen van Iron Maiden kijk is Wasted Years met een 12e plaats als hoogste positie hun grootste hit.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat zijn toch 'grotere' nummers dan wasted years? Die heb ik ook liever
Marco's uitvoering van Wit Licht staat er idd niet in, maar die van Jeroen van Koningsbrugge dan weer wel hihiquote:Op woensdag 8 december 2021 19:03 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Zitten echt wel.pijnlijke uitvallers tussen. Gelukkig niet heel veel, maar sommige raken me wel.
Marco Borsato niet, maar die wordt wel afgestraft voor z'n escapades :p
Whaha daar kan ik dan wel smakelijk om lachenquote:Op woensdag 8 december 2021 19:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Marco's uitvoering van Wit Licht staat er idd niet in, maar die van Jeroen van Koningsbrugge dan weer wel hihi
Haten op MEAU, man man manquote:Op woensdag 8 december 2021 13:04 schreef DJ11 het volgende:
Meau![]()
Precies het soort shit dat je verwacht is ook echt in deze baggerlijst binnengekomen.
Ja, Froukje had ik ook wel op gehoopt gezien haar 3voor12 Song van het Jaar-succes. Maar het blijft helaas wel een feit dat Radio 2 niet zo van haar muziek is, ze heeft daar ook nooit iets van Topsong of een notering in de Verrukkelijke 15 gescoord. En helaas ook nog steeds geen Top 40-hit, want m.u.v. 3FM vinden alle mainstream radiostations haar muziek te lastig ofzo? Met een Ik Wil Dansen op de keuzelijst was het natuurlijk sowieso wel gelukt.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat Froukje er nog niet in lijkt te staan.
Exact. Nou ja, dan misschien in 2022. En sowieso wel in de Snob, denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, Froukje had ik ook wel op gehoopt gezien haar 3voor12 Song van het Jaar-succes. Maar het blijft helaas wel een feit dat Radio 2 niet zo van haar muziek is, ze heeft daar ook nooit iets van Topsong of een notering in de Verrukkelijke 15 gescoord. En helaas ook nog steeds geen Top 40-hit, want m.u.v. 3FM vinden alle mainstream radiostations haar muziek te lastig ofzo? Met een Ik Wil Dansen op de keuzelijst was het natuurlijk sowieso wel gelukt.
Ja, had Ik wil dansen echt verwacht! Of 'Groter dan ik'quote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat Froukje er nog niet in lijkt te staan.
Haha Lex, als je op MuMe iets aandachtiger de topics over recente muziek checkt of gewoon wel eens de populaire algoritmische playlists van Spotify bekijkt had je haar muziek allang kunnen kennen.quote:
Ja maar daar kijk ik toch nooit inquote:Op woensdag 8 december 2021 19:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha Lex, als je op MuMe iets aandachtiger de topics over recente muziek checkt of gewoon wel eens de populaire algoritmische playlists van Spotify bekijkt had je haar muziek allang kunnen kennen.
Ik heb in september en eerder dit jaar ook al meerdere nummers van haar gedropt in MUZ / Nederlandstalige muziektopic #4
Sowieso wel op Froukje gestemd voor de Snob!quote:Op woensdag 8 december 2021 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Exact. Nou ja, dan misschien in 2022. En sowieso wel in de Snob, denk ik.
Ik denk dat je de muziekkenid van gemiddelde top2000 stemmer overschat. Die laat zich vooral leiden door "Beste zangers" en wat er op de mainstream radio en tv te luisteren is.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, Froukje had ik ook wel op gehoopt gezien haar 3voor12 Song van het Jaar-succes. Maar het blijft helaas wel een feit dat Radio 2 niet zo van haar muziek is, ze heeft daar ook nooit iets van Topsong of een notering in de Verrukkelijke 15 gescoord. En helaas ook nog steeds geen Top 40-hit, want m.u.v. 3FM vinden alle mainstream radiostations haar muziek te lastig ofzo? Met een Ik Wil Dansen op de keuzelijst was het natuurlijk sowieso wel gelukt.
Toch maar gewoon eens doen als je blij wil blijven met de nieuwste trendsquote:Op woensdag 8 december 2021 20:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja maar daar kijk ik toch nooit in
Ja, dat zal het wel zijn. Dan is die ene week in november waarin MEAU's liedje werd uitgeroepen tot Alarmschijf, Megahit én Topsong doorslaggevend geweest. Froukje kwam met Groter Dan Ik (2020) en Onbezonnen (2021) niet verder dan 3FM Megahits. Gezien de beroerde luistercijfers van het huidige 3FM zal je daarmee vrijwel nooit in de Top 2000 kunnen geraken.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat je de muziekkenid van gemiddelde top2000 stemmer overschat. Die laat zich vooral leiden door "Beste zangers" en wat er op de mainstream radio en tv te luisteren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |