SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja. Ik heb natuurlijk autisme, dat is tegenwoordig heel normaal, maar toen zat er nog wel een taboe op...quote:Op woensdag 8 december 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd gelezen Bossie. Ik vind helemaal niet dat er iets mis met je is namelijk
Ja, dat wilde ik dus ook zeggen met mijn postquote:Op woensdag 8 december 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Kinda, sorta, kinda. Tot op zekere hoogte sporen we geen van allen natuurlijk.
Daarom de fipo, maar dat paste niet.quote:
Karel Doormanquote:Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
"Dan liever de lucht in!"
- Op de Schelde nabij Antwerpen, 1831.
Wie?
Ja, dat taboe is er gelukkig een beetje vanaf nu. En verder ben je gewoon een sympathieke, intelligente kerelquote:Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb natuurlijk autisme, dat is tegenwoordig heel normaal, maar toen zat er nog wel een taboe op...
Jan van Speijk toch?quote:Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
"Dan liever de lucht in!"
- Op de Schelde nabij Antwerpen, 1831.
Wie?
We verdienen allemaal een plekje in de short bus.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Kinda, sorta, kinda. Tot op zekere hoogte sporen we geen van allen natuurlijk.
Dit.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat taboe is er gelukkig een beetje vanaf nu. En verder ben je gewoon een sympathieke, intelligente kerel
Inmiddels is 'ie alleen niet short meer, maar boeie.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We verdienen allemaal een plekje in de short bus.
Nou ja die Javazee was best tropisch denk ikquote:Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een rare manier warm maar ook ijskoud.
Het zijn een heleboel busjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inmiddels is 'ie alleen niet short meer, maar boeie.
Dankjewelquote:Op woensdag 8 december 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat taboe is er gelukkig een beetje vanaf nu. En verder ben je gewoon een sympathieke, intelligente kerel
quote:Ah, breaker one-nine, this here's the Rubber Duck
You gotta copy on me, Pig Pen, c'mon?
Ah, yeah, 10-4, Pig Pen, fer shure, fer shure
By golly, it's clean clear to Flag Town, c'mon
Yeah, that's a big 10-4 there, Pig Pen
Yeah, we definitely got the front door, good buddy
Mercy sakes alive, looks like we got us a convoy
Was the dark of the moon on the sixth of June
In a Kenworth pullin' logs
Cab-over Pete with a reefer on
And a Jimmy haulin' hogs
We is headin' for bear on I-one-oh
'Bout a mile outta Shaky Town
I says, "Pig Pen, this here's the Rubber Duck
"And I'm about to put the hammer down"
'Cause we got a little ol' convoy
Rockin' through the night
Yeah, we got a little ol' convoy
Ain't she a beautiful sight?
Come on and join our convoy
Ain't nothin' gonna get in our way
We gonna roll this truckin' convoy
'Cross the USA
Convoy! (Ah, breaker, Pig Pen, this here's the Duck)
And, you wanna back off them hogs? Convoy
Yeah, 10-4, 'bout five mile or so.
Ten, roger. Them hogs is gettin' in-tense up here
By the time we got into Tulsa Town
We had eighty-five trucks in all
But they's a roadblock up on the cloverleaf
And them bears was wall-to-wall
Yeah, them smokies is thick as bugs on a bumper
They even had a bear in the air!
I says, "Callin' all trucks, this here's the Duck
"We about to go a-huntin' bear"
'Cause we got a great big convoy
Yeah, we got a great big convoy
'Cross the USA
Convoy! (Ah, you wanna give me a 10-9 on that, Pig Pen?)
Convoy! (Negatory, Pig Pen, you're still too close)
Yeah, them hogs is startin' to close up my sinuses
Mercy sakes, you better back off another ten
Well, we rolled up Interstate 44
Like a rocket sled on rails
We tore up all of our swindle sheets
And left 'em settin' on the scales
By the time we hit that Chi-town
Them bears was a-gettin' smart
They'd brought up some reinforcements
From the Illinois National Guard
There's armored cars, and tanks, and Jeeps
And rigs of ev'ry size
Yeah, them chicken coops was full'a bears
And choppers filled the skies
Well, we shot the line and we went for broke
With a thousand screamin' trucks
An' eleven long-haired Friends a' Jesus
In a chartreuse micra-bus
Ah, Rubber Duck to Sodbuster, come over
Yeah, 10-4, Sodbuster?
Listen, you wanna put that micra-bus in behind that suicide jockey?
Yeah, he's haulin' dynamite, and he needs all the help he can get
Well, we laid a strip for the Jersey shore
Prepared to cross the line
I could see the bridge was lined with bears
But I didn't have a dog-goned dime
I says, "Pig Pen, this here's the Rubber Duck
"We just ain't a-gonna pay no toll"
So we crashed the gate doing ninety-eight
I says "Let them truckers roll, 10-4"
'Cause we got a mighty convoy
Yeah, we got a mighty convoy
'Cross the USA
Convoy! (Ah, 10-4, Pig Pen, what's your twenty?)
Convoy! (OMAHA? Well, they oughta know what to do with them hogs out there fer sure)
Convoy! (Well, mercy sakes, good buddy, we gonna back on outta here, so keep the bugs off your glass and the bears)
Convoy! (Off your tail, We'll catch you on the flip-flop. This here's the Rubber Duck on the side)
Convoy! (We gone, 'bye, 'bye)
Dit klinkt als codetaal.quote:
Die ging wel heel bewust tenonderquote:Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een rare manier warm maar ook ijskoud.
EN JA HOOR ik ben tien seconden weg en het gaat weer over neukenquote:Op woensdag 8 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De garnalenkroket zit in de lege toiletrolhouder"
Ja eervol wel, zijn graf is helaas recentelijk voor altijd geschonden.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ging wel heel bewust tenonder
Wil je meepraten dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN JA HOOR ik ben tien seconden weg en het gaat weer over neuken
Veggievipsquote:Op woensdag 8 december 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
https://www.hellofresh.nl(...)6c5b7e2ac00f9610d74f
Ze zijn daar nogal druk met de metaalwinning geloof ik hequote:Op woensdag 8 december 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eervol wel, zijn graf is helaas recentelijk voor altijd geschonden.
Ja bijzonder dat dat materiaal zo anders is.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn daar nogal druk met de metaalwinning geloof ik he
Ja, achterlijk. Gewoon al die wrakken omgesmoltenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eervol wel, zijn graf is helaas recentelijk voor altijd geschonden.
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, achterlijk. Gewoon al die wrakken omgesmolten
Krijg je straks je nieuwe tosti-ijzer met een stukje dijbeen van Karel Doorman.
Voel je je al schuldig?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Die arme kinders rennen en rijden en sjouwen zich een ongeluk.
Gelukkig heb ik al een tijdje een tosti-ijzer.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, achterlijk. Gewoon al die wrakken omgesmolten
Krijg je straks je nieuwe tosti-ijzer met een stukje dijbeen van Karel Doorman.
Je kan ook gewoon zelf je boodschappen doen hequote:Op woensdag 8 december 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Die arme kinders rennen en rijden en sjouwen zich een ongeluk.
nah.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf je boodschappen doen he
Laten we maar niet weer aan die discussie beginnenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht, ik heb wat frisdrank en pleepapier enzo nodig, ik bestel het eens een keertje, dat scheelt sjouwen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen meestal nog best een leuke activiteitquote:Op woensdag 8 december 2021 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat tweede stuk is wel cruciaal ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen meestal nog best een leuke activiteit
Als het maar niet te druk is in de winkel.
Ik zorg dat ik alles een week van tevoren ongeveer in huis heb. Rond kerst wil ik die winkel niet inquote:Op woensdag 8 december 2021 13:10 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik dat doordeweeks maar ga halen, vrijdag (kerstavond) staat iedereen in de supermarkt vrees ik.
Ik heb die week maandag en dinsdag vrij.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:10 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik dat doordeweeks maar ga halen, vrijdag (kerstavond) staat iedereen in de supermarkt vrees ik.
Ja ik ga ook maandag of dinsdag boodschappen doen denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb die week maandag en dinsdag vrij.
Ik probeer dan op dinsdag voer genoeg te halen om de hongerwinter te overleven.
Hard werkenquote:
Hier hetzelfde. Bestel het liefste ruim van tevoren en maak het me zo makkelijk mogelijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik alles een week van tevoren ongeveer in huis heb. Rond kerst wil ik die winkel niet in
Jij hoort er gewoon niet bijquote:
Komend weekend maar alvast weer even naar Duitsland rijden om de drankvoorraad weer op orde te hebbenquote:
Ze hebben na 3 uur eindelijk je huis gevonden??quote:
Mag hij ook regelen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komend weekend maar alvast weer even naar Duitsland rijden om de drankvoorraad weer op orde te hebben
Die zijn gewoon te uitgeput om chagrijnig te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hard voor weinig, nooit chagrijnig
nee man, altijd blijven lachenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn gewoon te uitgeput om chagrijnig te zijn.
Zolang je er maar plezier in hebt.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hard voor weinig, nooit chagrijnig
Oke Bassiequote:
Dat is het belangrijkstequote:
Maar da's ook niet voor 'weinig'.quote:
zit even te bedenken hoe ik deze ga interpreterenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's ook niet voor 'weinig'.
Werk?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik lach altijd omdat ik zoveel krijg
Weet je inmiddels al waar het is oh alwetende?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik lach altijd omdat ik zoveel krijg
ziet er uit als een vrouwengevangenisquote:Op woensdag 8 december 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je inmiddels al waar het is oh alwetende?
[ afbeelding ]
Bedank mijn oma maar...quote:
Johan Willem Frisostraat daar bij die energieverdeler?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je inmiddels al waar het is oh alwetende?
[ afbeelding ]
Ja dat las ikquote:Op woensdag 8 december 2021 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedank mijn oma maar...
Die zei bij mijn geboorte iets in de strekking van dit ik niet in orde zou zijn...
Ja weet het. Wilde eigenlijk vanmiddag naar HP, maar goed.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:31 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, zaterdag moet je er op tijd uit https://pers.pathe.nl/wak(...)of-gucci-en-encanto/
Zal ik als hint maar geven dat het niet hier in de gemeente is maar in de regio Bredaquote:Op woensdag 8 december 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Johan Willem Frisostraat daar bij die energieverdeler?
Heb je deze al? https://nl.pepper.com/aan(...)inment-system-220471quote:Op woensdag 8 december 2021 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ziet er uit als een vrouwengevangenis
quote:
Dan moet ik terug lezenquote:
Ik had TT-stress.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik terug lezen![]()
Gewoon bij de laatste post inspringen in een topic
quote:Op een eerdere constatering van een Ziggo-engineer of van een schadeherstel aan de Ziggo-aansluitkabel door ons, is geconstateerd dat uw kabel in slechte staat verkeert en dat deze geheel of deels vervangen dient te worden.
Voor het vervangen van de kabel dient gegraven te worden. Voor het graven is er van de grondeigenaar (meestal de gemeente) een Vergunning benodigd, en dienen wij wettelijk en bodemonderzoek uit te voeren.
De benodigde acties zullen binnen 5 werkdagen opgestart worden.
Het afgeven van de benodigde vergunning en/of grondonderzoek kan maximaal 8 weken op zich laten wachten. Als aannemer kunnen wij dit helaas niet bespoedigen. U zult in deze periode geen communicatie van ons ontvangen, maar wees gerust, wij zijn u niet vergeten!
Bom erop. Andere provider zoeken. Dat is een bevel, wij KSC zijn dit gejankzak nu goed beu van je. Dat was het.quote:
Weer weken zonder internetquote:
TV vooral toch?quote:
Vinden ze middeleeuwse poep of verontreinigde grond dan kun je nog veeeel langer wachten en dan mag je al blij zijn als ze je huis laten staan.quote:
Nah, daar vinden ze vooral nattigheid denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vinden ze middeleeuwse poep of verontreinigde grond dan kun je nog veeeel langer wachten en dan mag je al blij zijn als ze je huis laten staan.
Of er zit een of andere bedreigde diersoort of plant ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vinden ze middeleeuwse poep of verontreinigde grond dan kun je nog veeeel langer wachten en dan mag je al blij zijn als ze je huis laten staan.
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bom erop. Andere provider zoeken. Dat is een bevel, wij KSC zijn dit gejankzak nu goed beu van je. Dat was het.
Ja dat wel, als is internet soms ook niet helemaal lekker, zeker als ik op de vpn zit met werkquote:
Lekker vettige vochtige kleigrondquote:Op woensdag 8 december 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar vinden ze vooral nattigheid denk ik.
Vlakbij jou zit een grote multinational en toen ze daar de grond open gingen graven om het een en ander te herstellen aan de infra vielen er drie mannetjes flauw zo verontreinigd was de grond daar.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar vinden ze vooral nattigheid denk ik.
He wat?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlakbij jou zit een grote multinational en toen ze daar de grond open gingen graven om het een en ander te herstellen aan de infra vielen er drie mannetjes flauw zo verontreinigd was de grond daar.
Ik wil hier een verontrustende huehue op makenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kabel is ‘ineens’ in slechte staat nadat zij aan het klooien zijn geweest. Uhuh
Geen idee. Zou ook kunnenquote:
Ergerlijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, als is internet soms ook niet helemaal lekker, zeker als ik op de vpn zit met werk
Vooral in Brabant.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Het meurt wel ja, als je op bepaalde plekken gaat graven, maar da's gewoon hoe dat ruikt.
Ooooooh, de chips. Ja, zou kunnen hoor, zo veel aandacht besteed ik daar niet aan.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me vergissen met Zaandam maar PepsiCo zit daar toch al jaren in de buurt?
nopequote:Op woensdag 8 december 2021 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je deze al? https://nl.pepper.com/aan(...)inment-system-220471
Voor uiteenlopende waarden van "nu".quote:Op woensdag 8 december 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil hier een verontrustende huehue op makenMaar de vorige monteur zei ook al dat de kabels enorm slecht en oud waren en als het nog een keer open moest dat ze maar gewoon de hele straat moesten vervangen. En dat gaan ze nu dus doen
En gaat dit grapje jou nog wat kosten?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil hier een verontrustende huehue op makenMaar de vorige monteur zei ook al dat de kabels enorm slecht en oud waren en als het nog een keer open moest dat ze maar gewoon de hele straat moesten vervangen. En dat gaan ze nu dus doen
Zondag een pakketje aangenomen voor de buurvrouw, dat ligt nog steeds bij mij in de gang.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
Pakketje van PostNL gevonden voord e deur.
DHL zegt ook geleverd te hebben, maar niks voor de deur, niks in de brievenbus en niks bij de buren
mja volgens T&T is t bij mij thuis bezorgdquote:Op woensdag 8 december 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zondag een pakketje aangenomen voor de buurvrouw, dat ligt nog steeds bij mij in de gang.
Ja lekkere eeuwenlange ingedikte turf die opeens met zuurstof in aanraking komtquote:
Ik straks welquote:
Ik heb wel vaker een briefje op de bel geplakt dat de bezorger het pakketje ergens kan verstoppen, maar dat doe ik alleen bij goedkope pakketjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja volgens T&T is t bij mij thuis bezorgd
Glow in the Dark Ice.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooooh, de chips. Ja, zou kunnen hoor, zo veel aandacht besteed ik daar niet aan.
Ja over een week gaan ze de vergunning aanvragen die ze binnen twee maanden hopen te krijgen en dan gaan ze het inplannenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "nu".
senioren flat, pakketjes leggen ze altijd voor deur van t appartement neer normaliterquote:Op woensdag 8 december 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een briefje op de bel geplakt dat de bezorger het pakketje ergens kan verstoppen, maar dat doe ik alleen bij goedkope pakketjes.
Over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekkere eeuwenlange ingedikte turf die opeens met zuurstof in aanraking komt
Waarschijnlijk een gebroken nek als ze geen stratenmaker meesturen om de stoep weer netjes te leggenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En gaat dit grapje jou nog wat kosten?
En dan is het mid feb en zit de vorst in de grond tot eind maart heujjjjjquote:Op woensdag 8 december 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over een week gaan ze de vergunning aanvragen die ze binnen twee maanden hopen te krijgen en dan gaan ze het inplannen
Je moederquote:
1x heeft de bezorger het uit eigen beweging gedaan, maar dan op een plek die zichtbaar was vanaf de straat en in de regen. Dat kan ik dan eigenlijk niet waarderenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
senioren flat, pakketjes leggen ze altijd voor deur van t appartement neer normaliter
Doe ik nooit, ik heb een pakketpunt aan de overkant van de straat zitten. Leg daar maar neer dan. Heb wel ooit eens een pakketje "onder" de voordeurmat gevonden. Hoe wist die bezorger dat ik niet toevallig net 3 weken het land uit was dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een briefje op de bel geplakt dat de bezorger het pakketje ergens kan verstoppen, maar dat doe ik alleen bij goedkope pakketjes.
Daar in die polderhoek zit gelukkig geen vervuilende industrie dus ze zullen je huis niet snel afbreken.quote:
En dan hebben ze andere klussen en dan beginnen ze in juli en dan BOEM PATS bouwvak.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan is het mid feb en zit de vorst in de grond tot eind maart heujjjjj
heb je niet buren of zo die hier ook de dupe van zijn? Dit is toch niet acceptabel man. Even groepje maken en oorlog trappen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over een week gaan ze de vergunning aanvragen die ze binnen twee maanden hopen te krijgen en dan gaan ze het inplannen
Doe eens een link dan? Ik kan alleen maar beknellingen vinden en graven doen zo ook weer niet zķ vaak.quote:
Ja bij sommige buren is het ook gewoon kut, daarom heeft het ook zo vaak open gelegen de afgelopen maandenquote:Op woensdag 8 december 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je niet buren of zo die hier ook de dupe van zijn? Dit is toch niet acceptabel man. Even groepje maken en oorlog trappen.
Nou ja, als ik dat briefje ophang, dan geef ik zelf toestemming. als ik dat niet doe dan wil ik ook niet dat voor de deur wordt achter gelaten.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik nooit, ik heb een pakketpunt aan de overkant van de straat zitten. Leg daar maar neer dan. Heb wel ooit eens een pakketje "onder" de voordeurmat gevonden. Hoe wist die bezorger dat ik niet toevallig net 3 weken het land uit was dan?![]()
200 wc-rollen onder de deurmat. Valt niet opquote:Op woensdag 8 december 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik nooit, ik heb een pakketpunt aan de overkant van de straat zitten. Leg daar maar neer dan. Heb wel ooit eens een pakketje "onder" de voordeurmat gevonden. Hoe wist die bezorger dat ik niet toevallig net 3 weken het land uit was dan?![]()
ja precies. Ik was hier ook niet zo gelukkig over. Maar goed, ik had mijn pakketje en dat maakt meestal wel veel goed.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dat briefje ophang, dan geef ik zelf toestemming. als ik dat niet doe dan wil ik ook niet dat voor de deur wordt achter gelaten.
Nee die komen met de boodschappenserver. Die rijdt gewoon door als ik niet open doe.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
200 wc-rollen onder de deurmat. Valt niet op
Toevallig.quote:Pfizer en BioNTech: drie doses van ons vaccin beschermen goed tegen omikronvariant
Oh, ik wil wel Pfizer dit keer. Beetje mixen, ditdat.quote:
Restje chinees van gisterquote:
Pasta met kip, broccoli en boursin. En jij?quote:
Olijfje erbij, parapluutje.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel Pfizer dit keer. Beetje mixen, ditdat.
Wat vindt jij, zouden we boa's moeten bewapenen?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Tevredenheid over proef wapenstok bij boa - https://nos.nl/l/2408682
https://www.bonduelle.nl/recept/r/italiaanse-bowl/nlgp002quote:Op woensdag 8 december 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pasta met kip, broccoli en boursin. En jij?
Wel een mooi mental image, zo'n slang met een stok achter 'm aan.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat vind jij, zouden we boa's moeten bewapenen?
Tijdens Happy Hour krijg je er gelijk tweequote:Op woensdag 8 december 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel Pfizer dit keer. Beetje mixen, ditdat.
Ja nee, één bult is wel zat.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijdens Happy Hour krijg je er gelijk twee
Ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.bonduelle.nl/recept/r/italiaanse-bowl/nlgp002
Denk ik.
Ik heb een busje?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:07 schreef LTVDK het volgende:
We moeten voor morgen trouwens even een vrachtwagen regelen, overal gratis voer:
https://nl.pepper.com/aan(...)-bean-cafe-bp-220488
https://nl.pepper.com/aan(...)-vlees-lokaal-220511
Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.bonduelle.nl/recept/r/italiaanse-bowl/nlgp002
Denk ik.
kwestie van genoeg vocht toevoegenquote:
Nou ja wel even pureren en spekjes en caviagehaktballetjes toevoegenquote:Op woensdag 8 december 2021 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwestie van genoeg vocht toevoegen
Op zich denk ik dat het nog best te doen is.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja wel even pureren en spekjes en caviagehaktballetjes toevoegen
dat is ook de reden dat eens in het jaar jullie allemaal als een halve tamme ALAAF roepenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekkere eeuwenlange ingedikte turf die opeens met zuurstof in aanraking komt
mag niet tijdens de adventperiodequote:Op woensdag 8 december 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat eens in het jaar jullie allemaal als een halve tamme ALAAF roepen
Alaaf roepen niet?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet tijdens de adventperiode
carnavalsactiviteiten niet, dus dan zal alaaf roepen ook wel een beetje raar zijnquote:
Plausibel, plausibel. Ik heb me er nooit in verdiept.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
carnavalsactiviteiten niet, dus dan zal alaaf roepen ook wel een beetje raar zijn
quote:Op woensdag 8 december 2021 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel, plausibel. Ik heb me er nooit in verdiept.
Het is altijd een beetje raarquote:Op woensdag 8 december 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
carnavalsactiviteiten niet, dus dan zal alaaf roepen ook wel een beetje raar zijn
quote:
Klopt, maar de truc is om zo veel te drinken dat het je allemaal niet meer boeitquote:
Ik verdraag carnaval alleen als ik mezelf in een coma zuip.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar de truc is om zo veel te drinken dat het je allemaal niet meer boeit
Anders kun je die muziek ook niet een hele dag verdragen
Protestants gebied hier hoor, daar hoort zulks nietquote:Op woensdag 8 december 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat eens in het jaar jullie allemaal als een halve tamme ALAAF roepen
Vind ik een beetje zonde van m'n lever enzo. Ik blijf wel veilig boven de rivierenquote:Op woensdag 8 december 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar de truc is om zo veel te drinken dat het je allemaal niet meer boeit
Anders kun je die muziek ook niet een hele dag verdragen
Mn lever past zich maar aanquote:Op woensdag 8 december 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind ik een beetje zonde van m'n lever enzo. Ik blijf wel veilig boven de rivieren
naar een specifieke plek?quote:
ik heb wel zin in een weekendje weg. Testen of ik aan mijn prepperspakketje nog wat belangrijks misquote:
Zin in een jaartje weg.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zin om nooit meer terug te komen.
Dit klinkt een beetje melancholischquote:Op woensdag 8 december 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel heel deprimerendquote:Op woensdag 8 december 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het leven?quote:
dat al jaren niet meerquote:
Nou daar is het op zich best een aanlokkelijke dag voor ja.quote:
ik heb verlofdagen genoeg om de rest van het jaar thuis te blijven.zal ik?quote:
quote:
allemaal plausibel vandaag?quote:
Ik ben vandaag zo vrolijkquote:Op woensdag 8 december 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nee hoor, best vrolijk vandaag.
Jaquote:Op woensdag 8 december 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb verlofdagen genoeg om de rest van het jaar thuis te blijven.zal ik?
Is dat een woensdag voor een blue waffle?quote:
kroegen open !quote:
Die zijn openquote:
Het is grauw en grijs hierquote:Op woensdag 8 december 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Het zonnetje schijnt dus jullie doen maar gewoon vrolijk verdomme
over een uur is het nacht. bemoei je met je eigen!quote:Op woensdag 8 december 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik word depri van een overdosis aan vrolijkheidquote:Op woensdag 8 december 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Brittanyquote:Op woensdag 8 december 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
https://verhuisdieren.nl/(...)e-kruising-amsterdam
Zo'n kleine agressieve enkelbijterquote:Op woensdag 8 december 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Wat een evil fotoquote:Op woensdag 8 december 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Ze draaien nu wel het vrolijkste liedje ooit op de radioquote:Op woensdag 8 december 2021 15:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word depri van een overdosis aan vrolijkheid
Dat proef je niet in de babi pangang hoorquote:
Die kan je wat makkelijker tegenhouden dan zo'n keffer vlakbij de grondquote:Op woensdag 8 december 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grotere honden zijn ballenbijters, wat heb je liever?
Niet bijters?quote:Op woensdag 8 december 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grotere honden zijn ballenbijters, wat heb je liever?
Even @bitterbal inschakelen ervoorquote:Op woensdag 8 december 2021 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat proef je niet in de babi pangang hoor
Mozzarella...quote:Op woensdag 8 december 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:
https://verhuisdieren.nl/(...)ien-de-la-rue-lesbos
*smelt*
Ja hier krijg ik dus suicidale gedachtes van...quote:Op woensdag 8 december 2021 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze draaien nu wel het vrolijkste liedje ooit op de radio
[ afbeelding ]
Ex van me vond dit typisch MIJN liedje, ik vond van nietquote:Op woensdag 8 december 2021 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze draaien nu wel het vrolijkste liedje ooit op de radio
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Volgens onderzoekers in Nieuw-Zeeland is mozzarella toch wel de kaas die het beste smelt, bubbelt en bruint. Dit komt doordat het water in de kaas verdampt wanneer hij verhit wordt, waardoor er stoom ontstaat. Door deze stoom ontstaan er weer bubbels en zo smelt de kaas
Met mozzarella.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
Heb meer het idee dat Gerrie het Foqueville kerstmenu aan het samenstellen is en met stille hints komt. Tot nu toe hebben we dus al babi pangang en lasagne
niks mis mee.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
Heb meer het idee dat Gerrie het Foqueville kerstmenu aan het samenstellen is en met stille hints komt. Tot nu toe hebben we dus al babi pangang en lasagne
Wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 8 december 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Dit jaar wederom een "rustige" bescheiden ingetogen kerstviering in plaats van met zijn veertigen decadent vreten, dansen, zuipen en braken tot het ochtendlicht.
BRENGT OK WA WOARTEBROAWKES MEE GIJ.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, lekker nog even boodschappen doen, pls kill me ik wil niet meer
* Woarstenbrauwtjesquote:Op woensdag 8 december 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BRENGT OK WA WOARTEBROAWKES MEE GIJ.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 8 december 2021 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog wel wat winterse BBQ gerechten die ik komende tijd wil maken
Wednesday youve got thursday on your mind...quote:Op woensdag 8 december 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk de hele dag al dat het donderdag is.
Morgen lekker vrijquote:Op woensdag 8 december 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk de hele dag al dat het donderdag is.
Kom je toch zeker wel ons entertainen en verblijden met je sprankelende karakter en warme aanwezigheid?quote:
Ik heb geen idee welke band dat isquote:Op woensdag 8 december 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker Iced Earth luisteren. Hoewel dat een beetje passé is sinds bandleider/Leadgitarist zichzelf in kwaad daglicht heeft gezet tijdens de bestorming van het Pentagon eerder dit jaar....
Maar ja Michael Jackson wordt ook nog steeds op de radio gedraait, dus.....
Heavy Metal!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke band dat ismaar als je de muziek mooi vindt, kan ik me voorstellen dat je er toch graag naar blijft luisteren.
Wellichtquote:Op woensdag 8 december 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je toch zeker wel ons entertainen en verblijden met je sprankelende karakter en warme aanwezigheid?
Gefeliciteerd dan denk ik.....quote:Op woensdag 8 december 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Het lijkt er verdacht veel op dat ik een andere baan heb. Als we het eens gaan worden over de knaken
Nou mooi toch, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjquote:Op woensdag 8 december 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Het lijkt er verdacht veel op dat ik een andere baan heb. Als we het eens gaan worden over de knaken
Ben je er niet blij mee ?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, moet nog wel even onderhandelen. Het salaris wat ik graag wil zit slechts 200 euro onder de max van de schaalquote:Op woensdag 8 december 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou mooi toch, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj
Het is jammer dat je niet kunt zoeken in de smileys. Dat zou wel erg veel werk worden om te maken, dan moet je elke smiley handmatig allerlei woorden meegeven.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:26 schreef -Shii- het volgende:
Steeds weer nieuwe smilies ontdekken op de site van @:Flory![]()
![]()
Kijk deze dan [ afbeelding ]
Wie kwaliteit wil, zal moeten betalenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel even onderhandelen. Het salaris wat ik graag wil zit slechts 200 euro onder de max van de schaal
Misschien kun je twee banen nemen?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb morgen nķg een tweede ronde waar ik de enige kandidaat ben
En het is toch even wennen
Ja snap ikquote:Op woensdag 8 december 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb morgen nķg een tweede ronde waar ik de enige kandidaat ben
En het is toch even wennen
Maar dat wist je denk ik wel van tevoren?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel even onderhandelen. Het salaris wat ik graag wil zit slechts 200 euro onder de max van de schaal
Dan zeg je dat dat voor jou in ieder geval geen probleem is en daarmee haal je hun probleem wegquote:Op woensdag 8 december 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel waarquote:Op woensdag 8 december 2021 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie kwaliteit wil, zal moeten betalen
Lekker 80 uur per week gaan werkenquote:
Schaaltje hoger regelen danquote:Op woensdag 8 december 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar nu ik daadwerkelijk op het punt van salaris gekomen ben, ga ik toch twijfelenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maar dat wist je denk ik wel van tevoren?
Twijfelen of je het leuk genoeg vindt?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar nu ik daadwerkelijk op het punt van salaris gekomen ben, ga ik toch twijfelen
Nee gewoon voor die 2 banen een goedkoop startertje inhuren zodat die zelf lekker kan smurfenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker 80 uur per week gaan werken
Nou tenzij je er echt fors op achteruit gaat zou ik het gewoon doenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar nu ik daadwerkelijk op het punt van salaris gekomen ben, ga ik toch twijfelen
Nee, of ze zoveel duku’s voor Buda gaan neertellenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Twijfelen of je het leuk genoeg vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |