SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja. Ik heb natuurlijk autisme, dat is tegenwoordig heel normaal, maar toen zat er nog wel een taboe op...quote:Op woensdag 8 december 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd gelezen Bossie. Ik vind helemaal niet dat er iets mis met je is namelijk
Ja, dat wilde ik dus ook zeggen met mijn postquote:Op woensdag 8 december 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Kinda, sorta, kinda. Tot op zekere hoogte sporen we geen van allen natuurlijk.
Daarom de fipo, maar dat paste niet.quote:
Karel Doormanquote:Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
"Dan liever de lucht in!"
- Op de Schelde nabij Antwerpen, 1831.
Wie?
Ja, dat taboe is er gelukkig een beetje vanaf nu. En verder ben je gewoon een sympathieke, intelligente kerelquote:Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb natuurlijk autisme, dat is tegenwoordig heel normaal, maar toen zat er nog wel een taboe op...
Jan van Speijk toch?quote:Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
"Dan liever de lucht in!"
- Op de Schelde nabij Antwerpen, 1831.
Wie?
We verdienen allemaal een plekje in de short bus.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Kinda, sorta, kinda. Tot op zekere hoogte sporen we geen van allen natuurlijk.
Dit.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat taboe is er gelukkig een beetje vanaf nu. En verder ben je gewoon een sympathieke, intelligente kerel
Inmiddels is 'ie alleen niet short meer, maar boeie.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We verdienen allemaal een plekje in de short bus.
Nou ja die Javazee was best tropisch denk ikquote:Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een rare manier warm maar ook ijskoud.
Het zijn een heleboel busjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inmiddels is 'ie alleen niet short meer, maar boeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |