Warwick is een racist dus dat is in het voordeel van Max.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En Warwick niet de grootste Max Verstappen liefhebbers
Ik zou naar Abu Dhabi gaan dan, als je toch al zo dichtbij bentquote:Op donderdag 9 december 2021 11:41 schreef raptorix het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Dubai gaan om te kijken?
Ik rij ervoor naar Abu Dhabi, ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:41 schreef raptorix het volgende:
Er staat nergens “Verstappen” in die tweetquote:Op donderdag 9 december 2021 11:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Media, FIA, allemaal bezig met het creëren van een negatieve sfeer. Wat er dan ook gebeurt, het moet wel opzet van Verstappen zijn.
(lol)quote:
Zullen we het één weekend niet met alles en iedereen oneens zijn? Je kan het wel, ik geloof in je.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat nergens “Verstappen” in die tweet
quote:
Helaas wel zijn definitieve afscheid 😭quote:
Tom Coronel tegenkomen alsjeblieft nietquote:Op donderdag 9 december 2021 11:41 schreef raptorix het volgende:
Die is toch de enige die er voordeel van zou hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij kunnen als FOK! F1 subforum HAMFIA taal lezen 😇quote:Op donderdag 9 december 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of Hamilton als ie Silverstone 2021 doen. Je concurrent eruit rammen en de race winnenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die is toch de enige die er voordeel van zou hebben.
Ik vrees dat connelly dat niet kan waarderen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of Hamilton als ie Silverstone 2021 doen. Je concurrent eruit rammen en de race winnen
Connelly vindt Hamilton lief, dus geen straf voor Hamiltonquote:Op donderdag 9 december 2021 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vrees dat connelly dat niet kan waarderen.
en Gordonquote:Op donderdag 9 december 2021 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tom Coronel tegenkomen alsjeblieft niet
Ah ja, ham kan dat makkelijk doen in de eerste paar bochten. Valt dan toch onder een race incident.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Connelly vindt Hamilton lief, dus geen straf voor Hamilton
Weet niet, toen had hij niets te verliezen. Nu alles.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of Hamilton als ie Silverstone 2021 doen. Je concurrent eruit rammen en de race winnen
wat weegt zwaarder, brit of wit?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Warwick is een racist dus dat is in het voordeel van Max.
Ecclestone is geen vriend van Hamilton maar hij heeft wel gelijk dat er een PR machine achter zitquote:Op donderdag 9 december 2021 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Weet niet, toen had hij niets te verliezen. Nu alles.
Maar ik irriteer me gewoon aan de negatieve beeldvorming.
Als dat zo is dan is dat zo. Logisch dat daar dan over gespeculeerd wordt.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die is toch de enige die er voordeel van zou hebben.
Hopelijk een live FaceTime verbinding met Tom in de voor- en nabeschouwing zondagquote:Op donderdag 9 december 2021 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tom Coronel tegenkomen alsjeblieft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |