Behalve die in Zandvoortquote:Op woensdag 8 december 2021 14:11 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)9dWaw_Rhl_bCskIdJGps
En dat autoracen ga ik dus ook niet meer zien
Wordt in ieder geval Nederlandstaligquote:Op woensdag 8 december 2021 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet met welk nummer ze gaat meedoen volgend jaar
Pcies, stelletje oplichterts met al die domme reglementenquote:Op woensdag 8 december 2021 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Behalve die in Zandvoort![]()
Ik ga er geen 14 euro voor betalen
Je kan wel via deze site kijken https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL, is wel een stuk goedkoper danquote:Op woensdag 8 december 2021 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies, stelletje oplichterts met al die domme reglementen
Ik ga dat niet opslaan hehequote:Op woensdag 8 december 2021 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan wel via deze site kijken https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL, is wel een stuk goedkoper dan
Ik ben de kerstboom nog wat mooier aan het makenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:47 schreef drakin het volgende:
Koffie is in de maak hier, jullie nog wat leuks op de planning vandaag?
Wie weet welquote:Op woensdag 8 december 2021 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dat niet opslaan heheKijk weleven als het zo ver is. Er komt vast wel een lepe manier
Ik had al in maart een kerstslinger hangenquote:Op woensdag 8 december 2021 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben de kerstboom nog wat mooier aan het maken
Dat was al wel duidelijk toch?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt in ieder geval Nederlandstalig
Dacht zelfs een voorwaarde om mee te doen toch?quote:
Juistquote:Op woensdag 8 december 2021 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dacht zelfs een voorwaarde om mee te doen toch?
Dat was vroeger, nu mag je zelf weten welke taal.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, ik keek een tijd geleden wel altijd maar inderdaad gaat het de laatste jaren wat aan me voorbijquote:Op woensdag 8 december 2021 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was vroeger, nu mag je zelf weten welke taal.
O echt, sinds wanneer is dat dan een voorwaarde?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, de laatste jaren was het op Sieneke na ook niet Nederlandstaligquote:Op woensdag 8 december 2021 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was vroeger, nu mag je zelf weten welke taal.
Ik heb een zoon die wel wil kijken, dus samen wordt het dan.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, ik keek een tijd geleden wel altijd maar inderdaad gaat het de laatste jaren wat aan me voorbij
Ik ook nietquote:
Ik kijk het nooit, maar ik luister wel naar Nederlandstalige muziekquote:Op woensdag 8 december 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alleen als Nederland moet zingen en ik heb het in de gaten zap ik even over.
Maar verder kijk ik dat nooit
Streams genoeg,ik betaal ook nooit voor Glory boxing.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dat niet opslaan heheKijk weleven als het zo ver is. Er komt vast wel een lepe manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |