SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar dat WIST ik dus nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de wereld wel
Joepie.quote:
Is dat een lachende paling?quote:
Huehue?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een lachende paling?
Bij mij niet hoor.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Caafs hebben eventjes een bak met brokjes weg zitten vreten.
Voorruitverwarming.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh vanochtend een laag van mijn voorruit staan bikken
Ik vanmiddag nog maar dat lag los. Ik ben dan zo netjes om het ook van m'n dak te halen, maar dat fatsoen ontbreekt bij veel mensenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh vanochtend een laag van mijn voorruit staan bikken
De diva's.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.
Ja die lieten ze hier ook liggen. Ja jammer hoor. Morgen komen de boodschappen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.
Ik zie ze nu voor me in galajurkjes en schoentjes met hakjesquote:
Iets met op tijd staan en kut waarom ligt er sneeuw op mijn autoquote:
Ik heb dat ook met het bakje met voer: oh, jullie hebben het niet op? Doe het er maar mee..quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die lieten ze hier ook liggen. Ja jammer hoor. Morgen komen de boodschappen.
Ja doeiiii geen tijd voor...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog maar dat lag los. Ik ben dan zo netjes om het ook van m'n dak te halen, maar dat fatsoen ontbreekt bij veel mensen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:40 schreef Modus het volgende:
Witlof is ook niet te vreten. Dat eet je pas als echt alle bloembollen op zijn.
quote:
Verwarming aan, rest van de raampjes krabben, rest ontsneeuwn en dan zonder moeite even over de voorruit heen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met op tijd staan en kut waarom ligt er sneeuw op mijn auto![]()
De andere auto had ik op afstand wel kunnen ontdooien, maar dan ook... hop hop nu weg... kut waarom ligt er sneeuw op mijn auto
Ze hadden de afgelopen week het laatste bodempje uit de zak dus veel gruis.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met het bakje met voer: oh, jullie hebben het niet op? Doe het er maar mee..
MI van caaf die een radslag doet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden de afgelopen week het laatste bodempje uit de zak dus veel gruis.
Ik vulde het aan uit een nieuwe zak en ze flipten.
Heb ook een soort kussensnoepjes gekocht.
Ik ben altijd bang dat ze die snoepjes nooit zo lekker vindenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden de afgelopen week het laatste bodempje uit de zak dus veel gruis.
Ik vulde het aan uit een nieuwe zak en ze flipten.
Heb ook een soort kussensnoepjes gekocht.
Hier in de buurt zit een café genaamd De Lachende Vis.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is altijd spannend. Maar heb er drie in de voerbak gelegd en die zijn weg. Misschien hebben ze ze gewoon geīnhaleerd met de rest van het voer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ze die snoepjes nooit zo lekker vinden
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een café genaamd De Lachende Vis.
Alsof je hier knuffel-broodjekroket, knuffelfrikandelspeciaal etc zou hebbenquote:
Volgens mij is daar best markt voor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je hier knuffel-broodjekroket, knuffelfrikandelspeciaal etc zou hebben
Heb jij die teksten op de website geschreven?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je hier knuffel-broodjekroket, knuffelfrikandelspeciaal etc zou hebben
Naast de pissende paling?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook knuffelamoebes, knuffelvirussen en knuffelbacteriën dus ach...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is daar best markt voor.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die teksten op de website geschreven?
quote:Kaarsen die branden. Een kerstboom. Gelach.
Een wijntje geeft glans aan gesprekken.
Dat heerlijke besef dat ‘samen’ weer mag!
Pluk dat moment! Ga het rekken…
En vier kerst met een heerlijke brunch of buffet
in de Lachende Vis
quote:
ZIEquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is daar best markt voor.
Daarom. Ik heb common cold en e.coli.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook knuffelamoebes, knuffelvirussen en knuffelbacteriën dus ach...
Dit is toch US, of niet dan ?quote:
Zou er al zo'n rond kussen in de vorm van een bitterbal zijnquote:
Gofferquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die teksten op de website geschreven?
Is dat niet een koosnaampje van Uitstraling voor kleine Uitstraling?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb common cold en e.coli.
uitpalingquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet een koosnaampje van Uitstraling voor kleine Uitstraling?
Zou het Mario zijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is toch US, of niet dan ?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:51 schreef Goitske het volgende:
En ik heb net een telefoontje van de arbo gehad... Heb corona 😔
Ik heb sowieso veel pluche.quote:
Zat er al aan te komen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:51 schreef Goitske het volgende:
De ochtend na carnaval kon je in het Stamieneeke (voor homoseksuele mensen) wel paling pijpen en oester likken in plaats van traditioneel haring happen.quote:
Ah crap.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:51 schreef Goitske het volgende:
Ik ga ze aanklagen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is toch US, of niet dan ?
Ja nogal... En aangezien de laborant zei rond half 5 moet die uitslag er wel zijn en in half 9 niks, kwart voor 9 een anoniem nummer toen wist ik het alquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat er al aan te komen natuurlijkVeel sterkte en beterschap.
Ja, die zag ik vanmorgenquote:
Er staat wel een ver familielid opquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het Mario zijnhttps://www.delachendevis(...)eam-de-lachende-vis/
Ik heb een pluche rode kater (van jawel Jan, Jans en de Kinderen), een knuffelvisquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso veel pluche.Staan hier meerdere katten, een alpaca en twee Cthulhu's. En da's alleen beneden.
Ook in isolatie in huis nu?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja nogal... En aangezien de laborant zei rond half 5 moet die uitslag er wel zijn en in half 9 niks, kwart voor 9 een anoniem nummer toen wist ik het al
Ja en anders Frankquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het Mario zijnhttps://www.delachendevis(...)eam-de-lachende-vis/
heb je klachten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja nogal... En aangezien de laborant zei rond half 5 moet die uitslag er wel zijn en in half 9 niks, kwart voor 9 een anoniem nummer toen wist ik het al
Gewoon als decoratie hier.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een pluche rode kater (van jawel Jan, Jans en de Kinderen), een knuffelvismaar die liggen in de kast.
En verder heb ik een husky hond van de Ikea en wolfje, die heb ik sinds mijn kindertijd
Erg ziek?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een pluche rode kater (van jawel Jan, Jans en de Kinderen), een knuffelvismaar die liggen in de kast.
En verder heb ik een husky hond van de Ikea en wolfje, die heb ik sinds mijn kindertijd
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat wel een ver familielid op
Ook echt dat 'mosterdsoep' tussen aanhalingstekensquote:Dus kom allemaal eens wat van mijn heerlijke "mosterdsoep" proeven en ervaar het enthousiasme in De Lachende Vis (en in de soep).
pics van Wolfjequote:Op dinsdag 7 december 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die middelste met die snor??quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat wel een ver familielid op
Vies mental image.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ook echt dat 'mosterdsoep' tussen aanhalingstekens
ah! en je zoon?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lichte vandaag 3x?en nu 37.1 ipv normaal 36.6…
Mosterdquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ook echt dat 'mosterdsoep' tussen aanhalingstekens
Hopelijk is het snel over.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lichte vandaag 3x?en nu 37.1 ipv normaal 36.6…
De mooiste vis uit de zee oidquote:
Met die shiny schubben?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mooiste vis uit de zee oid
hoop dat het allemaal mee valt en dat je weer snel beter bentquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kuchte vandaag 3x?en nu 37.1 ipv normaal 36.6…
De 'mosterdsoep' van UitStralingquote:
Kucht iets en savonds wat verhogingquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
a
[..]
ah! en je zoon?
hopelijk is 't snel voorbij zonder veel problemen
Kan zich later ontwikkelen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een snor heeft.
Wolfje is nu bij de poppendokter voor een nieuw neusje en oogjesquote:
Dat is net zo verontrustend als slagers die vrolijk lachende beesten als logo hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Persoonlijk gecreeerd door vieze Frank
quote:
US = Vieze Frankquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Persoonlijk gecreeerd door vieze Frank
Dan is het Annie, helemaal links, de kort pittig hoogblondequote:Op dinsdag 7 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een snor heeft.
Of veewagens met lachende varkentjes erop.. beetje cruquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is net zo verontrustend als slagers die vrolijk lachende beesten als logo hebben.
Die gebruiken jullie wel eens in bed, wedden!!?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wolfje is nu bij de poppendokter voor een nieuw neusje en oogjes![]()
Maar het is zoiets: https://www.bol.com/nl/nl(...)XEAQYASABEgLZGvD_BwE
Ja en vervolgens net doen alsof hij Nederland in de lucht moet houden....quote:
Knus lepeltje lepeltje liggen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gebruiken jullie wel eens in bed, wedden!!?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan die wel erg lekker maken![]()
Maken [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en vervolgens net doen alsof hij Nederland in de lucht moet houden....
Staat gewoon een beetje hele dagen te rukken voor zijn 'mosterdsoep'
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gebruiken jullie wel eens in bed, wedden!!?
MI van kwaliteitscontrole.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mental imagequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Superknappe vlotte hippe familie hier hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan is het Annie, helemaal links, de kort pittig hoogblonde
Er staat niet voor niets 'ervaar het enthousiasme in De Lachende Vis (en in de soep)'quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van kwaliteitscontrole.
Ik haat mezelf.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets 'ervaar het enthousiasme in De Lachende Vis (en in de soep)'
"Mosterdruksoep van de Lachende Vis"quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Gezelligheid tot aan het staartje!
Allemaalquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Die Vera Teurlings zou wel eens een Fokster kunnen zijn
Volgende keer de blauwe lamp maar mee naar de lachende visquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van kwaliteitscontrole.
Ik haat mezelf.
'afgezonderd'quote:Bent u - zakelijk of privé - op zoek naar een locatie om met een kleine groep in alle rust en ‘afgezonderd’ te genieten van een besloten diner of feestje?
Den Bosch staat nog wel op de planning ergens de komende maanden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer de blauwe lamp maar mee naar de lachende vis
Spannend!quote:Kunnen we u persoonlijk laten zien wat we ‘in huis’ hebben, terwijl we met u meedenken over de mogelijkheden. Wie weet wat we samen nog voor moois verzinnen...
"U gaat bij ons niet alleen overheerlijk eten en drinken maar ook met een zwangere maag naar huis"quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer de blauwe lamp maar mee naar de lachende vis
'Avontuurlijk genieten' Ja! Ķķk dát kan bij de lachende visquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Den Bosch staat nog wel op de planning ergens de komende maanden.
'plateservice voor de overwerkers'quote:Wat u ook wenst, we kunnen praktisch alles bij u op kantoor leveren. Van alleen drank, broodjes voor bij de lunch of ‘plateservice voor de overwerkers’
Welkom welkomquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar was ik ook net.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'plateservice voor de overwerkers'
Weet niet zo goed wat ik me hierbij moet voorstellen
Is met extra proteine voor een snel herstel van de spierenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen ze een dame of heer naar keuze op zo'n grote plaat binnenbrengenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen ook condoleance met paars ledlicht.quote:
Bossche bol eten bij USquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt hoorquote:De Lachende Vis
Waar we het leven vieren
Condoleance en uitvaart | wij maken het onvergetelijk
Even aanpassenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog geen 'hoeneer' op de website gespot
Extra rijke 'mosterdsoep'?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is met extra proteine voor een snel herstel van de spieren
Gezellig toch.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bossche bol eten bij US
Smek smek smek
Wil je dan ook even 'aangereden' toevoegen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even aanpassen![]()
Ik wil ook ergens het woordje afgewerkt hebben zonder dat het teveel opvalt.
Meestal is het keihard wippen daarnaquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bossche bol eten bij US
Smek smek smek
quote:
Verdomme wat uniek!quote:Unieke mogelijkheden: bijvoorbeeld koffie, thee of iets anders tijdens de dienst.
Die 'viering' is meer wat voor 4EBE's schoonmoeder denk ikquote:Misschien is het idee even wennen: een afscheidsviering in een omgeving waar gezelligheid en feesten ķķk de normaalste zaak van de wereld zijn. Maar als u bedenkt dat mensen bij ons komen, omdat wij begrijpen wat iedere ‘viering’ nodig heeft om onvergetelijk te zijn,
'iets anders' moest natuurlijk tussen aanhalingstekensquote:
Uh, dat hoeft voor mij nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal is het keihard wippen daarna![]()
Geen geintje trouwens
Kan bij de recensies?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dan ook even 'aangereden' toevoegen?
quote:Eerst ‘uit’ met vrienden en familie, en daarna lekker op tijd naar huis voor een avondje thuis?
Voor haar afscheid of wat ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'viering' is meer wat voor 4EBE's schoonmoeder denk ik
Joop is off-limits.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal is het keihard wippen daarna![]()
Geen geintje trouwens
Wat een site!quote:Onze producten moeten "goed" en "betaalbaar" zijn. Niet culinair hoogstaand. Kwaliteit is iets waar we continu op verbeteren en gaan we steeds verder met het investeren in duurzaamheid.
Fellatio zullen ze wel bedoelenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'iets anders' moest natuurlijk tussen aanhalingstekens
Ik ga hem wegklikken hoor, want die blijft maar doorgaanquote:
Ik zie genoeg zinnen die echt wel uit mijn vingers kunnen komenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
Pure poëzie dit!![]()
Kaarsen die branden. Een kerstboom. Gelach.
Een wijntje geeft glans aan gesprekken.
Dat heerlijke besef dat ‘samen’ weer mag!
Pluk dat moment! Ga het rekken…
… bij ons, want hier heb je gelegenheid
voor een Early Dinner zo gezellig als thuis
Een sfeervolle middag dus én nog zeeën van tijd
Voor een avondje uit of voor de buis.
stil.....
We herkennen je gelijk hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie genoeg zinnen die echt wel uit mijn vingers kunnen komen
Eenzame fietser.quote:De Lachende Vis is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor jong en oud. Dit kunnen gezinnen, fietser, verenigingsleden, etc. zijn. Dus een breed publiek.
Nou ja, de Lachende Vis dusquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
Maar even... Welk restaurant beschrijft nou zijn missie en visie op de website![]()
Ja, het is te erg! Ze gaan wel met hun tijd mee trouwens:quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hem wegklikken hoor, want die blijft maar doorgaan![]()
quote:De komende jaren zullen we alle verlichting gaan vervangen door energie zuinige led lampen. In 2016 zijn alle lampen in de zaal vervangen door E27 led lampen. Van 60 naar 8 watt! En dat voor zo’n 80 lampen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Dit gaat mijn persoonlijk mantra worden "Pluk dat moment! Ga het rekken…""Pluk dat serpent! Ga haar oprekken" bedoel je natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Vacatures
Nieuwe vissen gezocht!
quote:n 2014 zijn we met de verwarming een stap verder gegaan door allen verwarmingsbuizen achter de schermen in te pakken met sokken. Hierdoor bereikt meer warmte de gastenruimtes.
In 2016 zijn alle lampen in de zaal vervangen door energie zuinig led lampen. Ongeveer 80 lampen zijn vervangen voor E27 lampen.Van 60 watt naar 8 watt.
Bij US om de hoek.quote:
Kun je elke dag de 'mosterdsoep' van Vieze Frank serverenquote:
Weer eens wat anders dan tomaat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je elke dag de 'mosterdsoep' van Vieze Frank serveren
blub blubquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je elke dag de 'mosterdsoep' van Vieze Frank serveren
Plaatje gezien, nah.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun je daarna ook nog naar de 'Tempel van Empel'.... wat teh fuck dat ook maar moge zijn
Jemig manquote:Een Bossche bol of sjekladebol
choet neejdurlans was op de bon denk ikquote:
Bijna een wereldwonder, dat zal het voor de lokale bevolking zijn geweest: de Romeinse tempel bij wat nu Empel is. Het was enige gebouw van steen in de omgeving, want men woonde in boerderijen van hout, riet en leem. Het centrale deel was de cella (12 bij 12 meter en 10 meter hoog). Die was opgetrokken uit tuf, kalk- en zandsteen. Daaromheen een zuilengalerij van 18 bij 21 meter. Met op het dak grote dakpannen die rood afstaken tegen de witte muren. Rond de tempel was een terrein van circa 40 meter in het vierkant dat werd omsloten door een stenen muur. Aan de westzijde gaf een entree in een grote voorhal toegang tot het complex.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun je daarna ook nog naar de 'Tempel van Empel'.... wat teh fuck dat ook maar moge zijn
Truste flesquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapen. Stelletje vleesgeworden promiscuīteiten dat jullie d'r bij loopt![]()
Dat zit in de broek van Vieze Frank 'Gezelligheid tot aan het staartje'quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slaap ze!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapen. Stelletje vleesgeworden promiscuīteiten dat jullie d'r bij loopt![]()
Ja, wat dan? Vloeibare talg?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjekladebol zeg ik ook, dat hoort zo.
Zit ook "slagroom" in trouwens.
Ah het eerste wereldwonder volgens de Empelaren/Empelsen/Empelsquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna een wereldwonder, dat zal het voor de lokale bevolking zijn geweest: de Romeinse tempel bij wat nu Empel is. Het was enige gebouw van steen in de omgeving, want men woonde in boerderijen van hout, riet en leem. Het centrale deel was de cella (12 bij 12 meter en 10 meter hoog). Die was opgetrokken uit tuf, kalk- en zandsteen. Daaromheen een zuilengalerij van 18 bij 21 meter. Met op het dak grote dakpannen die rood afstaken tegen de witte muren. Rond de tempel was een terrein van circa 40 meter in het vierkant dat werd omsloten door een stenen muur. Aan de westzijde gaf een entree in een grote voorhal toegang tot het complex.
godvers...quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zit in de broek van Vieze Frank 'Gezelligheid tot aan het staartje'
Zou me niks verbazen, ooit eens een paar dagen wat gehad met die bakkersdochter.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Vloeibare talg?
Dat zei mijn oma ook, sommige dingen zitten dicht bij Twents.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjekladebol zeg ik ook, dat hoort zo.
Zit ook "slagroom" in trouwens.
Haar bijnaam was puddingbroodje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, ooit eens een paar dagen wat gehad met die bakkersdochter.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:27 schreef Recce het volgende:
Als iemand niet kan slapen vannacht:
[..]
Altijd 'in' voor afwijkende tijdenquote:U bent bij Gasterij De Lachende Vis het hele jaar welkom. In principe van dinsdag tot en met zondag vanaf 10.00 uur, maar voor speciale gelegenheden zoals; feesten, zakelijke ontmoeting en veel andere zijn we altijd ‘in’ voor afwijkende tijden.
Empels net als in ččrepels.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah het eerste wereldwonder volgens de Empelaren/Empelsen/Empels
Knooppunt Empel.. staat vaak file.quote:
En op de zolder is zeker voor besloten feesten en partijenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Altijd 'in' voor afwijkende tijden![]()
Maggi heette zequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haar bijnaam was puddingbroodje?
Met zijn lelijke gele/gifgroene snelwegquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knooppunt Empel.. staat vaak file.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En op de zolder is zeker voor besloten feesten en partijen
Voor als het eventjes wat 'steviger' magquote:Een kleine greep uit eerdere arrangementen
‘Heidagen’
Godsamme!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Altijd 'in' voor afwijkende tijden![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Vloeibare talg?
Ik ken iemand die appel met maggi eetquote:
Ja bizar lelijk dat hč, hoe laat je jezelf zien aan het snelwegplebs als mooiste stad van de wereldquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met zijn lelijke gele/gifgroene snelweg
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En op de zolder is zeker voor besloten feesten en partijen
quote:Ook voor ‘klein en besloten’
Lelijk en snelweg zijn al snel aan elkaar gekoppeldquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
O ja, dat is zo raar. Waarom is dat?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schoonloeder?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die appel met maggi eet
Het houdt niet op niet vanzelfquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Voor als het eventjes wat 'steviger' mag
Nee die houdt niet zo van die exotische fratsen.quote:
Een siepel is in bepaalde contreien ook een ui.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk woordje![]()
Voor een huisdier ook wel, Siepelsappeltje.
Misschien wel gezellig om een keer met haar bij de Lachende Vis een hapje te drinken?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee die houdt niet zo van die exotische fratsen.
Je valt in ieder geval opquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar lelijk dat hč, hoe laat je jezelf zien aan het snelwegplebs als mooiste stad van de wereld
quote:Om het team van De Lachende Vis te versterken zijn wij opzoek naar nieuwe horeca talenten "met of zonder" ervaring.
Een afscheidsdienst?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel gezellig om een keer met haar bij de Lachende Vis een hapje te drinken?
Ik noem wat minder slimme meisjes altijd een Sieneke.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een siepel is in bepaalde contreien ook een ui.
quote:Ben jij diegene die ons wilt komen versteken? Leeftijd speelt geen rol
Songfestival Sieneke?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem wat minder slimme meisjes altijd een Sieneke.
Ik denk als herkenningspunt... Zo van, snel doorrijden hier niet afslaan, het ligt hier vol met Empels, Sjekelade en mensen met Jeskesquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is zo raar. Waarom is dat?
Dat mag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem wat minder slimme meisjes altijd een Sieneke.
Ik ga nog liever naar Myanmar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel gezellig om een keer met haar bij de Lachende Vis een hapje te drinken?
Kom maar een keer eten en borrelen en gezelligheid inademen hier, je zult voor een leven lang verliefd wordenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk als herkenningspunt... Zo van, snel doorrijden hier niet afslaan, het ligt hier vol met Empels, Sjekelade en mensen met Jeskes
Ik ken meerdere Carla's, maar eentje spande de kroon.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dan altijd, wat een Carla.
Want Carla is echt de domste vrouw die ik ken, zegt bijna alleen maar “wat leuuuuk, ooooh wat leuk, heel leuk”
Kunnen ze beter een levensgrote wiebeldansende Uitstraling bij de afslag zetten. “Hoeneer kom je bij mij langs?”quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk als herkenningspunt... Zo van, snel doorrijden hier niet afslaan, het ligt hier vol met Empels, Sjekelade en mensen met Jeskes
Waar mot ik slapen en vreten dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar een keer eten en borrelen en gezelligheid inademen hier, je zult voor een leven lang verliefd worden
Beetje stug smakeloos type met een onnozele lach, als te lang gebakken kabeljauw zonder kruiden.quote:
Ooooh ja je kunt kiezen uit honderden dingessen joh, ik stuur wel een keer een lijstje doorquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar mot ik slapen en vreten dan?
Ik bedoel dan hotel he... even zodat er geen misverstanden zijn
Lijkt mij type achter de ellebogen en over lijken, maar ondertussen lieve onschuldige meid uithangen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje stug smakeloos type met een onnozele lach, als te lang gebakken kabeljauw zonder kruiden.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat mag.
Sjalaliesjalala... Zwab had daar een smiley van
Ik keur dit goedquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze beter een levensgrote wiebeldansende Uitstraling bij de afslag zetten. “Hoeneer kom je bij mij langs?” [ afbeelding ]
En dat dan alleen bij vrouwelijke automobilistes natuurlijk
Anders kan ons Frank vast nog wel een 'kleine en besloten ruimte' regelen voor je hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar mot ik slapen en vreten dan?
Ik bedoel dan hotel he... even zodat er geen misverstanden zijn
Hoog hagedisgehalte ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij type achter de ellebogen en over lijken, maar ondertussen lieve onschuldige meid uithangen.
Nou... Met een straight face kom je daar sowieso nu nooit meer binnenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kan ons Frank vast nog wel een 'kleine en besloten ruimte' regelen voor je hoor![]()
With a laughing fish facequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou... Met een straight face kom je daar sowieso nu nooit meer binnen
Ben jij Waylonquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij type achter de ellebogen en over lijken, maar ondertussen lieve onschuldige meid uithangen.
Binnen 2 seconden duurste eruit gepikt... het is een gavequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja je kunt kiezen uit honderden dingessen joh, ik stuur wel een keer een lijstje door
Welke heb je?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Binnen 2 seconden duurste eruit gepikt... het is een gave
Oh heej dat is wel soort van coolquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
With a laughing fish face![]()
Ik heb trouwens deze besteld maar ik twijfel;
https://www.otto.nl/p/100(...)#?itemId=10085793110
Dat wordt een flinke hoeveelheid soep 'trekken' Frankiequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moet haast wel nu hč?
En dan verplicht romige mosterdsoep eten
Iedereen met een zure muil en hier en daar wat kokkende geluidenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moet haast wel nu hč?
En dan verplicht romige mosterdsoep eten
Oke, ik hoef niet meerquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke hoeveelheid soep 'trekken' Frankie
Ja hier ook niet echtquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh heej dat is wel soort van coolZou alleen voor geen meter bij mijn interieur passen
Ik begin vanavond al met sparenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke hoeveelheid soep 'trekken' Frankie
Ditquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7373661_37b4238d
badkamer putje is gewoon ruk en nu provisorisch gefixt met kit, badkamer moet ik op 5k rekenenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat allemaal?
En heb je prijs voor de badkamer en wc?
Dat accentquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7373661_37b4238d
Hmm badkamer valt dan nog wel mee toch?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
badkamer putje is gewoon ruk en nu provisorisch gefixt met kit, badkamer moet ik op 5k rekenen
lampen in keuken is ook drama met allerlei draadloze ontvangers enzo.
moet voor keuken even een lamp zoeken, kan dat zaterdag gefixt worden
Zoiets voor weinig? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/reality-vannes-hanglamp-220438quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
badkamer putje is gewoon ruk en nu provisorisch gefixt met kit, badkamer moet ik op 5k rekenen
lampen in keuken is ook drama met allerlei draadloze ontvangers enzo.
moet voor keuken even een lamp zoeken, kan dat zaterdag gefixt worden
quote:
voor de keuken?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets voor weinig? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/reality-vannes-hanglamp-220438
Ja weet niet hoe zijn keuken er uit zietquote:
Ik krijg juist vaak te horen dat ik zo'n prachtig accent en heerlijke tongval heb, mooi timbre ook en een vertrouwd prettig en mannelijk stemgeluid.quote:
Die lamp zou wel in jouw 'keuken' passenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe zijn keuken er uit ziet
Tot nu toe uw grootste bijdrage aan Foquevillequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik wou dat ik dit nooit geschreven had hier.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg juist vaak te horen dat ik zo'n prachtig accent en heerlijke tongval heb, mooi timbre ook en een vertrouwd prettig en mannelijk stemgeluid.
Gr,
Frank.
Ik kan tevreden sterven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot nu toe uw grootste bijdrage aan Foqueville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |