SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar dat WIST ik dus nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de wereld wel
Joepie.quote:
Is dat een lachende paling?quote:
Huehue?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een lachende paling?
Bij mij niet hoor.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Caafs hebben eventjes een bak met brokjes weg zitten vreten.
Voorruitverwarming.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh vanochtend een laag van mijn voorruit staan bikken
Ik vanmiddag nog maar dat lag los. Ik ben dan zo netjes om het ook van m'n dak te halen, maar dat fatsoen ontbreekt bij veel mensenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh vanochtend een laag van mijn voorruit staan bikken
De diva's.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.
Ja die lieten ze hier ook liggen. Ja jammer hoor. Morgen komen de boodschappen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.
Ik zie ze nu voor me in galajurkjes en schoentjes met hakjesquote:
Iets met op tijd staan en kut waarom ligt er sneeuw op mijn autoquote:
Ik heb dat ook met het bakje met voer: oh, jullie hebben het niet op? Doe het er maar mee..quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die lieten ze hier ook liggen. Ja jammer hoor. Morgen komen de boodschappen.
Ja doeiiii geen tijd voor...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog maar dat lag los. Ik ben dan zo netjes om het ook van m'n dak te halen, maar dat fatsoen ontbreekt bij veel mensen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:40 schreef Modus het volgende:
Witlof is ook niet te vreten. Dat eet je pas als echt alle bloembollen op zijn.
quote:
Verwarming aan, rest van de raampjes krabben, rest ontsneeuwn en dan zonder moeite even over de voorruit heen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met op tijd staan en kut waarom ligt er sneeuw op mijn auto![]()
De andere auto had ik op afstand wel kunnen ontdooien, maar dan ook... hop hop nu weg... kut waarom ligt er sneeuw op mijn auto
Ze hadden de afgelopen week het laatste bodempje uit de zak dus veel gruis.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met het bakje met voer: oh, jullie hebben het niet op? Doe het er maar mee..
MI van caaf die een radslag doet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden de afgelopen week het laatste bodempje uit de zak dus veel gruis.
Ik vulde het aan uit een nieuwe zak en ze flipten.
Heb ook een soort kussensnoepjes gekocht.
Ik ben altijd bang dat ze die snoepjes nooit zo lekker vindenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden de afgelopen week het laatste bodempje uit de zak dus veel gruis.
Ik vulde het aan uit een nieuwe zak en ze flipten.
Heb ook een soort kussensnoepjes gekocht.
Hier in de buurt zit een café genaamd De Lachende Vis.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is altijd spannend. Maar heb er drie in de voerbak gelegd en die zijn weg. Misschien hebben ze ze gewoon geīnhaleerd met de rest van het voer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ze die snoepjes nooit zo lekker vinden
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een café genaamd De Lachende Vis.
Alsof je hier knuffel-broodjekroket, knuffelfrikandelspeciaal etc zou hebbenquote:
Volgens mij is daar best markt voor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je hier knuffel-broodjekroket, knuffelfrikandelspeciaal etc zou hebben
Heb jij die teksten op de website geschreven?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een café genaamd De Lachende Vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |