Oh. Kan je me daar meer over vertellen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat er meer sterfte is die correleert die mogelijk samenhangt met.
Toch wel tegenvaller dat ik geen "feesboek" heb no?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:41 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kunt beter willekeurige berichten op feesboek geloven.
En langs welke wegen zouden we dan volgens jou informatie tot ons dienen te nemen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of staat er AD, Volkskrant. Nu.nl dan mag je het inmiddels ook met een korrel zout nemen.
Gezond verstand een optie?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En langs welke wegen zouden we dan volgens jou informatie tot ons dienen te nemen?
Gezond verstand gebruik je om informatie te beoordelen op kwaliteit, maar is doorgaans niet de bron van de informatie. Dus nogmaals: welke eisen stel je aan bronnen, en welke acht jij betrouwbaar?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gezond verstand een optie?
Sow, lijkt wel een rechtszaak te worden hier. Geloof jij media die verschillende keren dezelfde persoon dood verklaard door Covid-19? En dan bedoel ik niet alleen de BB uit afgelopen topic, maar ook plaatjes van Indiërs die door Covid dood in de straten liggen, dezelfde vrouw die jaar eerder door gasexplosie omkwam. Geloof jij de media die allemaal wereldwijd dezelfde termen naar buiten brengt als een orkest geleid door een orkestleider?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruik je om informatie te beoordelen op kwaliteit, maar is doorgaans niet de bron van de informatie. Dus nogmaals: welke eisen stel je aan bronnen, en welke acht jij betrouwbaar?
Ik heb niet zoveel zin om trollen te voeren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh. Kan je me daar meer over vertellen?
Daarbij verdiep je eens in wie de media bezit, alle grote media. Ik geef je een tip... Blackrock en Vanguard en ga vandaaruit eens verder wie het beste met je voorheeft en wie alles, niet alleen de media bezit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruik je om informatie te beoordelen op kwaliteit, maar is doorgaans niet de bron van de informatie. Dus nogmaals: welke eisen stel je aan bronnen, en welke acht jij betrouwbaar?
Wat ik al zei, gezond verstand.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Maar de vraag was wat je wél een betrouwbare manier van informatievergaring vindt.
Je reageert op mij en wanneer ik je vervolgens vraag je vage insinuaties concreet te maken verstop je je snel. Wat een zwaktebod.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin om trollen te voeren.
Hoe beoordeel je de kwaliteit van informatie, en welke bronnen doorstaan bovengemiddeld vaak de toets van jouw gezond verstand?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik al zei, gezond verstand.
Hou toch op. Ik zeg het net, correlatie tussen vaccins en oversterfte. Je doet alsof dat niet verontrustend is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reageert op mij en wanneer ik je vervolgens vraag je vage insinuaties concreet te maken verstop je je snel. Wat een zwaktebod.
Mij eerst verwijten geen gevoel voor cijfers te hebben wanneer ik zeg dat je niet kan concluderen dat de Nederlandse cijfers niet kloppen omdat ze anders zijn dan die uit het VK, en nu causaliteit impliceren op basis van een vermeende correlatie.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik zeg het net, correlatie tussen vaccins en oversterfte. Je doet alsof dat niet verontrustend is.
Dat is weer een beetje het connect the dots verhaal niet? En wat ik wel grappig vind dat jij als ex mod of admin wat je dan ook was toch zou moeten weten waar bepaalde topics voor zijn. En het enige wat ik jou zie doen is afbraak doen aan de topics hier om te proberen je eigen gelijk te halen. Een beetje Devlin stijl, en vrij irritant ook met alle respect.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe beoordeel je de kwaliteit van informatie, en welke bronnen doorstaan bovengemiddeld vaak de toets van jouw gezond verstand?
👌quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje het connect the dots verhaal niet? En wat ik wel grappig vind dat jij als ex mod of admin wat je dan ook was toch zou moeten weten waar bepaalde topics voor zijn. En het enige wat ik jou zie doen is afbraak doen aan de topics hier om te proberen je eigen gelijk te halen. Een beetje Devlin stijl, en vrij irritant ook met alle respect.
Je bent aan trollen met en op irritante wijze vragen stellen op posts waar wij al lang antwoord hebben gegeven. Staat het antwoord je niet aan dan draai je weer. Weet je, zoek het uit. Ik kom jou ook niet lastig vallen in het COR topic dus ga je hier ook lekker op negeer. Wish you well my friend
Een factor 16 idd. Hou op hoor, je weet echt totaal niet waar je het over hebt, triest gewoon want zo ingewikkeld is het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mij eerst verwijten geen gevoel voor cijfers te hebben wanneer ik zeg dat je niet kan concluderen dat de Nederlandse cijfers niet kloppen omdat ze anders zijn dan die uit het VK, en nu causaliteit impliceren op basis van een vermeende correlatie.
Ja juist.
Dit klopt al niet om te beginnen: op basis van je 20/80 VS 80/20 kan je niet zeggen dat er een factor 16 verschil in opnamekans van gevaccineerden in Nederland vs VK is.quote:
Ja, dat doe je toch?quote:Hou op hoor, je weet echt totaal niet waar je het over hebt, triest gewoon want zo ingewikkeld is het niet.
Causaliteit impliceren?
Nou boe-hoequote:Causaliteit voor mogelijk houden ja. Doet de 2e kamer ook overigens, tenminste, in de zin van dat ze willen weten waar het vandaan komt want die oversterfte valt wel erg op.
Maar God wat ben jij slim hoor. Pakje boter diploma.
Jij weet het beter? Laat zien dan. Je levert kritiek maar presteert zelf niks. Stuurman van beroep?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit klopt al niet om te beginnen.
[..]
Ja, dat doe je toch?
[..]
Nou boe-hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |