Minder pesto door je spaghetti tonno pleuren in het vervolg!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje te zoutig gegeten ofzo, dorst als een malle hele tijd
lekker manquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder pesto door je spaghetti tonno pleuren in het vervolg!
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
1 nog niet gewend. eendje mag over week weg. dus wachten op gegadigden. en mss krijgen die er eendje extra van mijn
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
1 nog niet gewend. eendje mag over week weg. dus wachten op gegadigden. en mss krijgen die er eendje extra van mijn
ze hebben het bij jou ook goed snoesquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ja anders hout ik ze veel te lang en das niet goed he
aawhquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:10 schreef suzi1 het volgende:
ja maar eens moeten ze op eigen pootjes..... snif snif
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:10 schreef suzi1 het volgende:
ja maar eens moeten ze op eigen pootjes..... snif snif
en daarvoor is SUPERSNOESquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:11 schreef suzi1 het volgende:
maar er zijn nog zoveel die gered moeten worden
oeh dus je hebt een nieuwe lover!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:14 schreef suzi1 het volgende:
en ik heb bv gezien!! en praatjes gedaan
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:14 schreef suzi1 het volgende:
en ik heb bv gezien!! en praatjes gedaan
ach jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
we pakken jou moet binnenkort ook weer op!
heb soesje weerquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
ik ken wel wat vrijgezelle bv's maar niet in de buurt van snoes
of veel jonger dan snoes
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
graag geen vrijgezelle eigenlijk. want voor je t weet zit je eraan vast
dat is meer help mijn man is klusserquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]heel subforum is ervan he! Als ze er zijn, zitten ze hier!
Klussen & Wonen
Behalve in je pozza's.quote:
greysie heeft plek voor 8 pozza's, doen we die gewoon bij haar erin!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
die pozzas kunnen gewoon in de luchtfrituur las ik!! geweldig toch
jaaaaquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:27 schreef suzi1 het volgende:
we stampen de buren bij greysie eruit en trekken daar in
nee mrsloveable en engine doen dat. ik heb een combimagnetronnetjequote:
oeh zal ff kijken of ik een foto van de vijver kan plaatsenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
had jij nou dat beton al gestort greysie?
ik had vanochtend wel flink gestortquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
had jij nou dat beton al gestort greysie?
ik heb ook combimagni, maar dat snap ik allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee mrsloveable en engine doen dat. ik heb een combimagnetronnetje
nee hoor geen probleemquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh is het je broer?
dat verandert de zaak iets
ik heb zo'n knopje, en bij het ene knopje gaat ie op 900. nou dat is dan de magnetron functie. en andere knopje gaat ie op 180 nou dat is dan de oven. en dan de tijd instellen. en als ie piept is het klaar enzoquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb ook combimagni, maar dat snap ik allemaal niet hoor
gebruik je de heteluchtoven ook voor andere zaken dan pozzaquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet. en de magnetron gebruik ik eigenlijk ook nooitquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gebruik je de heteluchtoven ook voor andere zaken dan pozza
je maakt nooit ovengerechten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet. en de magnetron gebruik ik eigenlijk ook nooit
appeltaartje bakken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je maakt nooit ovengerechten?
Ik kom eraan, even mijn handdoekje en badmuts pakken.quote:
in je pjquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:33 schreef suzi1 het volgende:
ik laat alles gwn in de buurtsuper afbakken
kan in het weiland waterspuiten en dan laten bevriezenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:35 schreef suzi1 het volgende:
en nu![]()
en straks schaatsen bij de greysies
Had ik afgelopen weekend geairfryertquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik afgelopen weekend geairfryert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ontvang geen bezoekquote:
masterquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik afgelopen weekend geairfryert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bladerdeeg inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
is dat zo'n bodempje van een pizza of een bladerdeegje?
jaaa super man! lust voor het oog, en het zal ook hearlik gesmaakt hebben aan de ingredientjes te zienquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Bladerdeeg inderdaadWou eigenlijk pizza maken en had daar al verschillende dingen voor maar het pizzadeeg was op. Dus toen maar zo geprobeerd...ga ik nog wel vaker doen.
zeg je tegen engine, van kom gesjellig bij mij spelen met de katzen. en neem je airfrayer mee!quote:
Dat valt nog reuze mee. De tomatensaus had ik vorige week al gemaakt maar kun je ook kopen. De rest is het gewoon wat dingen erop leggen en dicht vouwenquote:
Nee ik neem m'n eigen fryert wel meequote:
quote:
omdat aloa vaak dergelijke ui's heeftquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom moet ik aan aloa denken bij UI van suzi
ik heb er tegenwoordig ook meerquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:51 schreef suzi1 het volgende:
dat soort uien had ik vroeger ook vaak. komt uit mn uienmapje
heb nu ook mijn BB ui van vorig jaarquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:52 schreef suzi1 het volgende:
hier blijf ik het liefst gewoon die chinees hoor. is toch me roets
misschien kom ik wel een keer kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:54 schreef suzi1 het volgende:
pia, jij gaat niet mee naar bb cos zeker?
ik heb gepostquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
k heb testbeeld geplaatst in BB topic
quote:
njomm njommquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee deze is leuk. ze zit zo lekker smullen van mijn posts
quote:
i know. het origineel van m'n ui staat daar ook. door mijzelf gecapt ook nogquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
UTO / [INWONERS UTO2] Shelley
hier staan veeeeeeel shelly's
ik was jou al aan het zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
i know. het origineel van m'n ui staat daar ook. door mijzelf gecapt ook nog
ik zou het echt niet wetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
wie was er nog meer zo enorm fan van shelly en is op anoniem gegaan??
Nee die mist nogquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die mist nogDie heb ik besteld bij een kabeltjes website
Als het goed is kan ik morgen de piek plaatsen
Lampjesquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
het liefst zou ik de voortuin vol zetten met vanalles dat knippert
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en reeeen en krestman en maar flikkeren
Het is achterlijk duurquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom doe je dat niet dan soesje?
Ken je Below Deck?quote:
beste knoepert!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Dit lijkt me wel een leuk kerstboompje
[ afbeelding ]
Dat valt dan na een paar dagen uit en heb je m rr ch ist as ofzo als versiering. Daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon ali epxress toch die meuk.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef suzi1 het volgende:
ken ik niet en denk dat t niks voor me is
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt dan na een paar dagen uit en heb je m rr ch ist as ofzo als versiering. Daar kan ik niet zo goed tegen.
ah zo daar had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ja dat kan, maar niet als je weer nieuw dus ander abo hebt
ja. maar sommige dingen heb ik al gezien buite netlifx om bijvquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:34 schreef engine het volgende:
Ik kijk niet zoveel netflix maar dacht dat je dat gewoon kon zien.
nee want ik wil well de aanbeveling hebben als ik iets goed vind. maar een mark as watched ofzo kan niet. stom tochquote:
Sja, met zo'n skeer abonnement heb je niet alle opties hequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat ik nou mis op netflix. een knopje waarop je kunt zeggen dat je iets al gezien hebt
volgens mij zit het er gewoon niet inquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, met zo'n skeer abonnement heb je niet alle opties he
Of zij zijn achterlijk en ze zijn vergeten om jou dat knopje te geven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
of ik ben gewoon achterlijk en kijk eroverheen
je zou bijna denken dat ze het expres niet hebben. maarja dan maar nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of zij zijn achterlijk en ze zijn vergeten om jou dat knopje te geven.
Vrouwen hebben ook knopjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ze het expres niet hebben. maarja dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |