Lampjesquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
het liefst zou ik de voortuin vol zetten met vanalles dat knippert
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en reeeen en krestman en maar flikkeren
Het is achterlijk duurquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom doe je dat niet dan soesje?
Ken je Below Deck?quote:
beste knoepert!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Dit lijkt me wel een leuk kerstboompje
[ afbeelding ]
Dat valt dan na een paar dagen uit en heb je m rr ch ist as ofzo als versiering. Daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon ali epxress toch die meuk.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef suzi1 het volgende:
ken ik niet en denk dat t niks voor me is
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt dan na een paar dagen uit en heb je m rr ch ist as ofzo als versiering. Daar kan ik niet zo goed tegen.
ah zo daar had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ja dat kan, maar niet als je weer nieuw dus ander abo hebt
ja. maar sommige dingen heb ik al gezien buite netlifx om bijvquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:34 schreef engine het volgende:
Ik kijk niet zoveel netflix maar dacht dat je dat gewoon kon zien.
nee want ik wil well de aanbeveling hebben als ik iets goed vind. maar een mark as watched ofzo kan niet. stom tochquote:
Sja, met zo'n skeer abonnement heb je niet alle opties hequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat ik nou mis op netflix. een knopje waarop je kunt zeggen dat je iets al gezien hebt
volgens mij zit het er gewoon niet inquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, met zo'n skeer abonnement heb je niet alle opties he
Of zij zijn achterlijk en ze zijn vergeten om jou dat knopje te geven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
of ik ben gewoon achterlijk en kijk eroverheen
je zou bijna denken dat ze het expres niet hebben. maarja dan maar nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of zij zijn achterlijk en ze zijn vergeten om jou dat knopje te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |