dat is meer help mijn man is klusserquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]heel subforum is ervan he! Als ze er zijn, zitten ze hier!
Klussen & Wonen
Behalve in je pozza's.quote:
greysie heeft plek voor 8 pozza's, doen we die gewoon bij haar erin!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
die pozzas kunnen gewoon in de luchtfrituur las ik!! geweldig toch
jaaaaquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:27 schreef suzi1 het volgende:
we stampen de buren bij greysie eruit en trekken daar in
nee mrsloveable en engine doen dat. ik heb een combimagnetronnetjequote:
oeh zal ff kijken of ik een foto van de vijver kan plaatsenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
had jij nou dat beton al gestort greysie?
ik had vanochtend wel flink gestortquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
had jij nou dat beton al gestort greysie?
ik heb ook combimagni, maar dat snap ik allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee mrsloveable en engine doen dat. ik heb een combimagnetronnetje
nee hoor geen probleemquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh is het je broer?
dat verandert de zaak iets
ik heb zo'n knopje, en bij het ene knopje gaat ie op 900. nou dat is dan de magnetron functie. en andere knopje gaat ie op 180 nou dat is dan de oven. en dan de tijd instellen. en als ie piept is het klaar enzoquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb ook combimagni, maar dat snap ik allemaal niet hoor
gebruik je de heteluchtoven ook voor andere zaken dan pozzaquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee mrsloveable en engine doen dat. ik heb een combimagnetronnetje
nee eigenlijk niet. en de magnetron gebruik ik eigenlijk ook nooitquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gebruik je de heteluchtoven ook voor andere zaken dan pozza
je maakt nooit ovengerechten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet. en de magnetron gebruik ik eigenlijk ook nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |