"Hold On Be Strong" Maria Haukaas Storengquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Huh? Welk nummer dan? Ik laat Litouwen voorgaan omdat ik de nummers van Noorwegen al gehoord heb en ze eigenlijk niet zo interessant vind
Nee klopt nu al niet meer helaas.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Noorwegen neemt helaas veel meer tijd tussen de nummers, dus ik vrees het niet.
dat lukt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het scherm van Litouwen naar het grotere vierkant slepen waar nu Noorwegen staat, dan wisselen ze als het goed is om.
Oh wat geinigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
"Hold On Be Strong" Maria Haukaas Storeng
Gelukkig, heb ik niets interessants gemistquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef Sableheart het volgende:
Litouwen heeft tot nu toe de betere nummers dan Noorwegen, al is dit ook redelijk generiek.
Ah thanks, ik zat even in Noorwegenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef Sableheart het volgende:
Litouwen heeft tot nu toe de betere nummers dan Noorwegen, al is dit ook redelijk generiek.
Het is nu al niet te combinerenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah thanks, ik zat even in Noorwegen
Ik hoorde het begin van Noorwegen, en gokte dat ik Litouwen interessanter ging vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah thanks, ik zat even in Noorwegen
CHAOSSquote:
Ik heb hem!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het scherm van Litouwen naar het grotere vierkant slepen waar nu Noorwegen staat, dan wisselen ze als het goed is om.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |