SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo iets ongeveer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo iets ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen kan ik rusten en heb ik vrij en volgende week vrijdag ook..Ga ik ooit nog werken? Nee, amper
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Morgen kan ik rusten en heb ik vrij en volgende week vrijdag ook..Ga ik ooit nog werken? Nee, amper
Door amper te werken en slechts druiven en nootjes te eten op een chaise longue blijft een vrouw verrassend lang aantrekkelijk, paalbaar, fris en fruitigquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm nee, maar ik moest mijn dagen opmaken en mocht maar 5 dagen vakantie meenemen naar volgend jaar (volgens mij klopt dit wettelijk niet, maar ik vind het prima zo) en die ben ik nu even aan het opmaken dit jaar.quote:
Euhmmm...quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door amper te werken en slechts druiven en nootjes te eten op een chaise longue blijft een vrouw verrassend lang aantrekkelijk, paalbaar, fris en fruitig
Jij mag niet meer meespelenquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winter en binnen een kwartier is iedereen dood.
Zeg niet zo'n enge dingen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag niet meer meespelen
Lekkerrrrrquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, maar ik moest mijn dagen opmaken en mocht maar 5 dagen vakantie meenemen naar volgend jaar (volgens mij klopt dit wettelijk niet, maar ik vind het prima zo) en die ben ik nu even aan het opmaken dit jaar.
Ik denk wel dat ik voor volgend jaar bespreekbaar wil maken dat ik i.p.v. 40 naar 38 uur per week ga, 36 hoeft voor mij nog niet zo nodig.
Eerst even kijken of mijn contract verlengd wordt
Kan iemand dit even voor mij vertalen?quote:
Gewoon meneer 4E laten werken en fulltime caviamoeder wordenquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zal toch brood op de plank moeten komen
Dat is bitterbals.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan iemand dit even voor mij vertalen?
Ja, dat zou ik wel willen, maar ondanks dat ik een ongemotiveerde zak hooi ben, heb ik nog steeds wel ambitiesquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon meneer 4E laten werken en fulltime caviamoeder worden
Oh, ik dacht Limburgsquote:
Komt meneer 4E thuis na een dag hard en noest werken moet hij alle huisvrouwenpraat aanhoren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon meneer 4E laten werken en fulltime caviamoeder worden
Over wat Wattenschijfje weer gedaan heeft..quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt meneer 4E thuis na een dag hard en noest werken moet hij alle huisvrouwenpraat aanhoren.
Ja dat is wel wat muf, jaartje samen gehokt met een kapster, dat was ook altijd wel erg boeiend dat eerste uur na de vraag "en hoe was je dag schat?"quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over wat Wattenschijfje weer gedaan heeft..
Ik zou meteen omkeren, of 60 uur per week gaan werken
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winter en binnen een kwartier is iedereen dood.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel willen, maar ondanks dat ik een ongemotiveerde zak hooi ben, heb ik nog steeds wel ambities
t het al donker aan het worden is. ik moet de lampen hier aan gaan zettenquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom voelt het als vijf uur maar is het pas vier uur?
Ik voel deze pijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag ben ik er blij mee, maar m'n humeur wordt er niet echt beter opquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag ben ik er blij mee, maar m'n humeur wordt er niet echt beter op
Ik ook zoquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
omda
[..]
t het al donker aan het worden is. ik moet de lampen hier aan gaan zetten
Ben aan het rekenen en dat is niet echt mijn favo hobbyquote:
Is goed voor je breintjequote:Op dinsdag 7 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben aan het rekenen en dat is niet echt mijn favo hobby
Het kraakt en het pieptquote:
Rekenen in cavia’s om de pijn te verzachten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben aan het rekenen en dat is niet echt mijn favo hobby
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Die van 'hoe jij ruikt' gaat naar het songfestival
Wiequote:
Ahwwwquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rekenen in cavia’s om de pijn te verzachten.
omdat je misschien de stap wil maken een vrouw te worden?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
En waarom zit ik nu ineens naar een podcast over menstruatie te luisteren
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Die van 'hoe jij ruikt' gaat naar het songfestival
Zitten jullie samen shownieuws te kijken?quote:
wordt wel zielig als je met halve en kwart cavia's moet rekenenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rekenen in cavia’s om de pijn te verzachten.
push bericht van nuquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie samen shownieuws te kijken?
Lijkt me niets voor haar, maar wie weet
S10quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je misschien de stap wil maken een vrouw te worden?
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
En waarom zit ik nu ineens naar een podcast over menstruatie te luisteren
nee, depressief en suicidaal wel.quote:
Werkelijkwaar nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
S10
Volgens spotify mijn meest beluisterde artiest van 2021
Dit heb ik heel snel weer uit gezetquote:
Even het mondkapje af want anders zit het allemaal zo aan de binnenkant er vanquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Stond net in de supermarkt iemand even om zich heen te proesten en te hoesten. Genieten.
Zelfs zonder corona is dat asociaal.
Het ene moment ging het over Gorbatsjov en het volgende ineens over menstruatievriendelijke kantoren en een ‘happy flow’quote:
Huuuuhuuuuuquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Stond net in de supermarkt iemand even om zich heen te proesten en te hoesten. Genieten.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die hun mondkapje af doen om hun hoestbui de vrije loop te latenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Dat was vast geen vloeiende (har har) overgang?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ene moment ging het over Gorbatsjov en het volgende ineens over menstruatievriendelijke kantoren en een ‘happy flow’
laat je jezelf even uitquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was vast geen vloeiende (har har) overgang?
quote:
Die had ie dan nog op, maar gewoon niet even inhouden of in de elleboog, gewoon BROORHOEHEHEHUUUUHHCCCGGGGGG HGGGGGGGG over de appels heen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die hun mondkapje af doen om hun hoestbui de vrije loop te laten
An apple a day keeps the covid awayquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ie dan nog op, maar gewoon niet even inhouden of in de elleboog, gewoon BROORHOEHEHEHUUUUHHCCCGGGGGG HGGGGGGGG over de appels heen.
goed vriend.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik durf hier niet te posten kijkend naar de TT![]()
![]()
Ja de grammatica is wel naar he.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik durf hier niet te posten kijkend naar de TT![]()
![]()
zulks goed grammatikaquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de grammatica is wel naar he.
En daarna richting de lentequote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Het is al donker.
Over twee weken de kortste dag.
Winterslaap.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Het is al donker.
Over twee weken de kortste dag.
quote:
quote:
was jaloers?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik zag vanochtend iemand in korte broek fietsen
neuh niet echt, ik zat warm in de autoquote:
Ik zag afgelopen zaterdag ook twee mensen met een korte broek.. dat was toen het zo regendequote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
Ik zag vanochtend iemand in korte broek fietsen
De mazzelaar. Misschien emigreert ie zo wel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Die @:haags heeft het wel weer bont gemaakt. Weer zo lang op vakantie
toen was het wel warmer dan de 2 graden van vanochtendquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen zaterdag ook twee mensen met een korte broek.. dat was toen het zo regende
heb ik om 11.30 voor jan lul geroepen?quote:
Precies zoals Haagsie dusquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ik om 11.30 voor jan lul geroepen?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je wat vertellen Ballie? Smurfdag gehad vandaag?
Heb je iets specifieks in Den Haag gedaan?quote:
ik ben al een maand niet meer in den haag geweestquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je iets specifieks in Den Haag gedaan?
Den Haag is zo leuk
Ik al eehm, een jaar of 3 niet denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al een maand niet meer in den haag geweest
Ownoesssquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik al eehm, een jaar of 3 niet denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja was nog even in den haag maar zit alweer lekker in mijn trui. warm
mag nu nietquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik al eehm, een jaar of 3 niet denk ik
hema is geen essentiele winkel tochquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
Zou wel even snel naar Agga gaan hoor duudje https://nl.pepper.com/aan(...)ers-13-gratis-220402
Ik kwam niet verder dan 2, anders word ik misselijkquote:
Ik al 2,5 jaar niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom plaats je dit 9 minuten na sluitingstijd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
Zou wel even snel naar Agga gaan hoor duudje https://nl.pepper.com/aan(...)ers-13-gratis-220402
ja geverfdquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je iets specifieks in Den Haag gedaan?
Den Haag is zo leuk
Hoe zijn de klachten? Veel last ervan bij degene die het heeft?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:13 schreef Goitske het volgende:
Zow de kerstboom staat!
Mijn schoonouders hebben hem hier voor de deur gezet omdat wij in quarantaine zitten 🥰
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom plaats je dit 9 minuten na sluitingstijd.
maar jij bepaalt dat niet hequote:
ja wacht op die lui die de afzuigkap monteren.quote:
was jij afgelopen zomer niet in scheveningen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik al 2,5 jaar niet meer geloof ik.
echt hequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom plaats je dit 9 minuten na sluitingstijd.
Ja hoort dat nu ineens wel bij Den Haag?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
was jij afgelopen zomer niet in scheveningen?
denk dat scheveningers het niet eens zijn met d0durquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoort dat nu ineens wel bij Den Haag?
En waarom onthoud je mijn gangen beter dan ikzelf?
Oh, ik heb dat helemaal gemist..quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geverfd![]()
ik mis den haag dus eigenlijk helemaal nietWat vind je de leukste plek?
salade met paprika, tomaatjes, komkommer en burrataquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?
Hier kabeljauw en witlof met kaas uit de oven.
Over de KHD moet ik even nadenken.
ik vind het lange voorhout wel echt mooiquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat helemaal gemist..is het wel af en mooi geworden ?
Landgoed Marlot, het centrum heeft echt mooie pareltjes en verder het strand natuurlijk
Is een stadsdeel van Den Haagquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoort dat nu ineens wel bij Den Haag?
En waarom onthoud je mijn gangen beter dan ikzelf?
een baby saucijzenbroodje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een klein saucijzenbroodje op.
Missen is een groot woord, maar ik kijk er positief op terugquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het lange voorhout wel echt mooi
ja gek toch, heb mij er altijd thuis gevoeld maar er is totaal geen gemisAlleen in de zomer dan nu, nu ik niet met de scooter naar strand kan
Ik denk dat dit voor iedereen wel lastig wordtquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:21 schreef dud0r het volgende:
Daarom kan ik ook geen boodschappen doen zonder lijstje
ik haal van alles behalve hetgeen wat ik echt nodig heb en waar ik voor gingquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor iedereen wel lastig wordt
dagelijks/2 dagelijksquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ho, tenzij je echt dagelijks naar de supermarkt gaat, maar ik ga voor een hele week.
Nooit met honger naar een supermarkt gaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik haal van alles behalve hetgeen wat ik echt nodig heb en waar ik voor ging
Dat vind ik echt teveel ongewenst menselijk contactquote:
dan kan ik nooit naar de supermarktquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit met honger naar een supermarkt gaan
Ik vergeet dan een of twee ingrediënten waardoor ik de hele week eigenlijk niks fatsoenlijks kan maken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik haal van alles behalve hetgeen wat ik echt nodig heb en waar ik voor ging
ik krijg te weinig beweging als ik dat niet doequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik echt teveel ongewenst menselijk contact
nog geen 2k stappen vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik krijg te weinig beweging als ik dat niet doe
Ik heb andere en leukere manieren om aan mijn beweging te komenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik krijg te weinig beweging als ik dat niet doe
Ik heb nu al een paar dagen geen fitbit om, expres omdat ik wist dat komende dagen gewoon niet veel stappen opleveren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog geen 2k stappen vandaag
Ook geen tijd gehad om te sporten vandaag en vanavond geen zin om naar buiten te gaan.:')
ik niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb andere en leukere manieren om aan mijn beweging te komen
dat is valsspelen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar dagen geen fitbit om, expres omdat ik wist dat komende dagen gewoon niet veel stappen opleveren.
Hoezo? Het gaat per dag, dus dat valsspelen snap ik niet helemaal ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is valsspelen.
schermpje van m'n fitbit is stuk maar verder doet die het nog. Moet ik elke keer in de app kijken waar ik zit
Dan moet je gewoon een ander ding kopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat per dag, dus dat valsspelen snap ik niet helemaal ?![]()
Ik krijg ook een soort wondjes op mijn polsen van de Fitbit, dus ik gun ook even mijn polsen de tijd om te helen
haal je je maandgemiddelde mee om zeep.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg ook een soort wondjes op mijn polsen van de Fitbit, dus ik gun ook even mijn polsen de tijd om te helen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
haal je je maandgemiddelde mee om zeep.
oh die wondjes en deuken in m'n huid heb ik ook
Ik lees net dat je dan gewoon een ander ding moet kopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een ander ding kopen
Oh echt?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie 'm niet gewoon te strak zitten dan? Heb echt nergens last van bij een fitbitquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
haal je je maandgemiddelde mee om zeep.
oh die wondjes en deuken in m'n huid heb ik ook
Nou, ik heb van die periodes, dan geneest het weer en dan gaat het weer oke, maar af en toe heb ik wel wondjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt?Dan zou ik persoonlijk voor een andere gaan, dat lijkt me echt super irritant
Ja, zou kunnen of dat ik m'n handen gewassen heb en er per ongeluk water tussen komt en dan wrijving.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie 'm niet gewoon te strak zitten dan? Heb echt nergens last van bij een fitbit
ik las dat niet. En ik ga geen ander ding kopen als die het in principe nog doetquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik lees net dat je dan gewoon een ander ding moet kopen
als ik 'm losser doe dan wordt m'n hartslag niet geregistreerdquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie 'm niet gewoon te strak zitten dan? Heb echt nergens last van bij een fitbit
Nee, ik ook niet, maar een kapot scherm zou ik wel irritant vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik las dat niet. En ik ga geen ander ding kopen als die het in principe nog doet
Jammerquote:
Gaat bij mij echt om het klokje zelf helaas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
ander type bandje zou misschien ook al helpen
Maar deze waren goedkoop en kan ik makkelijker schoonmaken
mwah, was er vrij snel aan gewend.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar een kapot scherm zou ik wel irritant vinden.
oh dat is wel jammer. bij mij zitten de kleine wondjes aan de kant van het bandje, de deuk in m'n huid zit bij de hartslagmeter.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat bij mij echt om het klokje zelf helaas.
"er loopt geen bloed uit"quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is wel jammer. bij mij zitten de kleine wondjes aan de kant van het bandje, de deuk in m'n huid zit bij de hartslagmeter.
zolang het bloed er niet uit stroomt vind ik het prima
Nee deze keer vonden we het beiden niks.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Voor allebei niks of een veto van jou of Gergi?
quote:
A self-proclaimed "time-traveller" has said he knows the big changes the world is facing over the next four years.
The TikTok user named, ThatOneTimeTravele r claimed he was a real time traveller when he appeared on social media to tell of the supposed upcoming dates - and one of them is in weeks.
He posted: "Yes, I’m a real-time traveler" and claims there are two important dates to remember for December 2021.
The "time traveler," insisted the dates to be aware of are December 20 and December 25.
The post, which could be viewed by 1.2million followers, reads: "December 20th – 8 Humans receive super powers from the energy waves of the sun.
Source: Mirror
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Veel te duur voor wat het was. Echt bizar. Huis lag tussen andere huizen op een heuvel gepropt, uitzicht op de bergen word je ontnomen door een lelijk ander huis, dubbele garage waar je nauwelijks je auto in krijgt, buren kijken in je tuin (die er eigenlijk bijna niet was), huis is onhandig ontworpen, alle vloeren, badkamers en 2 keukens moesten eruit, nieuwe verwarming erin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is wel jammer. bij mij zitten de kleine wondjes aan de kant van het bandje, de deuk in m'n huid zit bij de hartslagmeter.
zolang het bloed er niet uit stroomt vind ik het prima
Jammer. Wel nog wat op het oog verder?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee deze keer vonden we het beiden niks.
Na kerstmis pas toch. Anders herkennen ze je niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om mijn baard er af te scheren....
Ik ben graag incognito...quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na kerstmis pas toch. Anders herkennen ze je niet.
Damnquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)iebewijs-was-ontdekt
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel te duur voor wat het was. Echt bizar. Huis lag tussen andere huizen op een heuvel gepropt, uitzicht op de bergen word je ontnomen door een lelijk ander huis, dubbele garage waar je nauwelijks je auto in krijgt, buren kijken in je tuin (die er eigenlijk bijna niet was), huis is onhandig ontworpen, alle vloeren, badkamers en 2 keukens moesten eruit, nieuwe verwarming erin.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja moeten we toch maar even een 'gesprekje' voeren met Gergi over dat andere huis![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
ja wel erg ditquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
vast wel. hij werd gedwongen dit aan te richting door het coronabewijsquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wappies zullen er wel weer een mooi verhaal van maken.
en het wordt alleen maar ergerquote:
Ja en die prijzen worden never nooit niet teruggedraaid, ook niet als de energie goedkoper wordt ooit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Het leven is in november 5,2 procent duurder geworden dan in dezelfde maand vorig jaar, blijkt uit de inflatiecijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag publiceerde. Dat is de sterkste stijging van de prijzen sinds 1982, en volgens economen zal de inflatie nog wel een aantal maanden op dat niveau blijven.
https://www.nu.nl/economi(...)v6t2M3yDgBXF36OR8cQE
Ben benieuwd hoe de inflatiecorrectie van mijn loon gaat zijn en of er dan nog iets bijkomt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en die prijzen worden never nooit niet teruggedraaid, ook niet als de energie goedkoper wordt ooit.
Ik ga zo aan de geitenkaas, komen mijn boerenroots toch weer van pas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pizza’s gaan zo de oven in. Komen mijn Italiaanse roots toch weer van pas.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Het leven is in november 5,2 procent duurder geworden dan in dezelfde maand vorig jaar, blijkt uit de inflatiecijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag publiceerde. Dat is de sterkste stijging van de prijzen sinds 1982, en volgens economen zal de inflatie nog wel een aantal maanden op dat niveau blijven.
https://www.nu.nl/economi(...)v6t2M3yDgBXF36OR8cQE
b je die zelf gemaaktquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de geitenkaas, komen mijn boerenroots toch weer van pas.
Nee, op het moment niks. Wordt weer een maand of 2 wachten denk ik. Ik herinner me nog de tijd dat mijn ouders een zee aan keuze hadden van huizen en zowaar onder de prijs konden biedenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer. Wel nog wat op het oog verder?
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, op het moment niks. Wordt weer een maand of 2 wachten denk ik. Ik herinner me nog de tijd dat mijn ouders een zee aan keuze hadden van huizen en zowaar onder de prijs konden bieden
Details man, detailsquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pizza’s gaan zo de oven in. Komen mijn Italiaanse roots toch weer van pas.
uit het niets?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Makelaars belden mij met huizen die ze maar niet verkocht kregen
en jij maar huizen kopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je loon gaat niet omhoog m.b.t. een beoordeling elk jaar ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de inflatiecorrectie van mijn loon gaat zijn en of er dan nog iets bijkomt.
was dat toen in de crisis?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik al eens een bezichtiging via hen had gehad.
Bohhhquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je twee maanden om een booster te halen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg push van nu.nl. de corona pas gaat 9 maanden na vaccinatie zonder booster verlopen
Misschien ook wel hulp van ouders?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
en dat zijn ook allemaal lage inkomens.
ah ja. In 2008 ben ik daar in den haag gaan wonen. stond toen 6 maanden ook te koop (ook vanwege het spoor)quote:
nee bij 1 jongen., de chefkok geloof ik dat er wat hulp is maar bij de andere 2 collega's, die zijn kok doen ze het geloof ik op eigen salaris. Maar heb het ze ook niet gevraagd eigenlijk.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je loon gaat niet omhoog m.b.t. een beoordeling elk jaar ?
Nou ja 4 ikkequote:Op dinsdag 7 december 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je twee maanden om een booster te halen.
KOOPDAN! ZES! Ik wil er ook een.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
hij is in de sale![]()
[ afbeelding ]
https://www.debijenkorf.n(...)0019-859906001998090
Maar er moet 6 a 7 maanden tussen je tweede pirk en de booster zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja 4 ikkeZal wel op tijd zijn. Ben nog lang niet aan de beurt ook
ja laat ze het maar regelen. Ze gaan niet zeggen "Hee je pas vervalt volgende week, over drie maanden kun je een booster krijgen, misschien."quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er moet 6 a 7 maanden tussen je tweede pirk en de booster zitten.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee te duur![]()
Vind het wel echt een leuk tasje
Dit zie ik gebeuren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja laat ze het maar regelen. Ze gaan niet zeggen "Hee je pas vervalt volgende week, over drie maanden kun je een booster krijgen, misschien."
Nou ja bij mijn vorige baan ook niet, dus ik verdiende 2 -3 jaar lang hetzelfde.quote:
Dan wordt weer het halve land afgebrokenquote:
De jongste, in de avond iets verhoging en lucht zo nu en dan.. Maja afstand houden op een klein kind is vrij lastig dus de kans dat ik het nu krijg is 99.9% volgens mij... Hopelijk doet de vaccinatie z'n werk dat ik niet zo ziek wordtquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe zijn de klachten? Veel last ervan bij degene die het heeft?
hopelijk zijn jullie er gauw vanafquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
De jongste, in de avond iets verhoging en lucht zo nu en dan.. Maja afstand houden op een klein kind is vrij lastig dus de kans dat ik het nu krijg is 99.9% volgens mij... Hopelijk doet de vaccinatie z'n werk dat ik niet zo ziek wordt
hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
De jongste, in de avond iets verhoging en lucht zo nu en dan.. Maja afstand houden op een klein kind is vrij lastig dus de kans dat ik het nu krijg is 99.9% volgens mij... Hopelijk doet de vaccinatie z'n werk dat ik niet zo ziek wordt
hmm k duim voor jequote:Op dinsdag 7 december 2021 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dankzij Nijhuis riool kan iedereen de pot weer op.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)K75_yl6ASKqPNCKt9QdM
Ik vind 'm wel leuk
Dek maar vast voor mij inquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Eentje met Taleggio en parmaham. Eentje met mozzarella, ham en champignons.
Echt beide kinderen zitten natuurlijk in quarantaine hier maar hun hele klassen ook ivm te veel besmettingenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoop het ook voor je.
beterschap voor de jongste
Hier ook. Dan kunnen het ineens vreemde stappen zijn. Vraag me af wat ze dit jaar doen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja bij mijn vorige baan ook niet, dus ik verdiende 2 -3 jaar lang hetzelfde.![]()
Daarna ging ik ineens omhoog
Ik moet zeggen dat geroer in m'n neus en keel ben ik ook echt wel klaar mee. Ik test via mijn werk heb je sneller uitslag gaat via eigen lab maar pfff ze hebben er wel zinin hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm k duim voor je
mijn buurvrouw heeft ook corona. Zag haar door het raam. Zag er beroerd uit
gaat lekker.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
Echt beide kinderen zitten natuurlijk in quarantaine hier maar hun hele klassen ook ivm te veel besmettingen
ik hoop op het eu planquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Dan kunnen het ineens vreemde stappen zijn. Vraag me af wat ze dit jaar doen.
doen ze het daar anders dan bij de ggd? want die van mij vond het helemaal prima bij de ggd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat geroer in m'n neus en keel ben ik ook echt wel klaar mee. Ik test via mijn werk heb je sneller uitslag gaat via eigen lab maar pfff ze hebben er wel zinin hoor
Ik weet het precies. 1,5 % CAO en 2,5 % omdat ik als doorsnee burger weet te functioneren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Dan kunnen het ineens vreemde stappen zijn. Vraag me af wat ze dit jaar doen.
Hopelijk zit er een verhoging voor je inquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat geroer in m'n neus en keel ben ik ook echt wel klaar mee. Ik test via mijn werk heb je sneller uitslag gaat via eigen lab maar pfff ze hebben er wel zinin hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm k duim voor je
mijn buurvrouw heeft ook corona. Zag haar door het raam. Zag er beroerd uit
Kinderen gaat sowieso anders hè. Mijn werk doet personeel dus die zijn zeer enthousiast aan het roeren. Mijn kinderen mogen kiezen wie de test doet ik of papa. Ze kiezen voor mij heb een strakkere hand hierin dus minder vervelendquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
doen ze het daar anders dan bij de ggd? want die van mij vond het helemaal prima bij de ggd.
zelftest die ik bij hem gedaan had vond hij verschrikkelijk en zo diep zat ik niet in z'n neus
Je moet het hoofd achterover doen en beetje tegen je aan laten hangen, knuffel in de armen geven en hoppa ze mogen het neusgat kiezen binnen 10 tellen anders kies ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
doen ze het daar anders dan bij de ggd? want die van mij vond het helemaal prima bij de ggd.
zelftest die ik bij hem gedaan had vond hij verschrikkelijk en zo diep zat ik niet in z'n neus
ja als je minimaal ergens last van hadquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kunt ook een coronabesmetting hebben gehad, zonder dat je het weet.
Ik vind dat een ietwat rare gedachte.. (ik begrijp het wel, maar alsnog)
#Hersenscheet.
lekker roeren!quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat geroer in m'n neus en keel ben ik ook echt wel klaar mee. Ik test via mijn werk heb je sneller uitslag gaat via eigen lab maar pfff ze hebben er wel zinin hoor
[..]
Kinderen gaat sowieso anders hè. Mijn werk doet personeel dus die zijn zeer enthousiast aan het roeren. Mijn kinderen mogen kiezen wie de test doet ik of papa. Ze kiezen voor mij heb een strakkere hand hierin dus minder vervelend
Ja, echt bijna niets.. in de afgelopen periode vanaf 2020 ... misschien een keer een dag wat keelpijn of zo.. maar ik ga toch nergens heen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je minimaal ergens last van had
met al die cijfers elke dag moet je het haast wel hebben gehad denk ik danquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt bijna niets.. in de afgelopen periode vanaf 2020 ... misschien een keer een dag wat keelpijn of zo.. maar ik ga toch nergens heen.
Misschien ben je wel te klein voor corona?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt bijna niets.. in de afgelopen periode vanaf 2020 ... misschien een keer een dag wat keelpijn of zo.. maar ik ga toch nergens heen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ben je wel te klein voor corona?
Ja he..quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met al die cijfers elke dag moet je het haast wel hebben gehad denk ik dan
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ben je wel te klein voor corona?
ik werk in een ziekenhuis dus als je ook maar iets hebt dan kun je je melden bij het corona test hokquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt corona de kamer binnen, kijkt rond "ok hier is niemand, ok dan ga ik maar weer"
Ah, ja dan is het zo gepiept.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik werk in een ziekenhuis dus als je ook maar iets hebt dan kun je je melden bij het corona test hok
ik werd 3x per week getest, begin van het jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lekker doorgepriktquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werd 3x per week getest, begin van het jaar.
Nu een bult op mn achterhoofd
Ik kom wel verderquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan 2, anders word ik misselijk
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt corona de kamer binnen, kijkt rond "ok hier is niemand, ok dan ga ik maar weer"
Ik zal Wattenschijfje sturen met de chocolade-krakelingen op haar rug.quote:
* Zichzelf opgeeft voor cursus limbodansenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
We hebben de oplossing!! Alles kan weer open, als we maar laag bij de grond blijven
Maximaal zo hoogquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
laag bij de grond blijven is dus de truuk
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maximaal zo hoog [ afbeelding ]
Iedereen als een slang verder door het leven kruipen en glibberenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
We hebben de oplossing!! Alles kan weer open, als we maar laag bij de grond blijven
Iets met rietjes bedenkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat wordt wel lastig bedienen zo
Misschien op een skateboard en er dan op gaan liggenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat wordt wel lastig bedienen zo
Te weinig spekjes opquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo nep blehquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
die denzel van famke louise ziet er echt uit als een barbiepop
Iedereen een eigen vlaggetje in de kont zodat we elkaar herkennenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien op een skateboard en er dan op gaan liggen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen een eigen vlaggetje in de kont zodat we elkaar herkennen
Hoeft niet per se in de kont.. mag ook gewoon als een hoedje op het hoofd. Lijkt mij wat hygiënischer in een restaurantquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen een eigen vlaggetje in de kont zodat we elkaar herkennen
Vlaggetje ineens wegquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb dan stuwaandrijving dus mij herken je wel 💨
Bal op een skateboard met wapperend veelkleurig vlaggetje in de arie.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb dan stuwaandrijving dus mij herken je wel 💨
Zag het bij Beau.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
die denzel van famke louise ziet er echt uit als een barbiepop
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal op een skateboard met wapperend veelkleurig vlaggetje in de arie.
Griekenland uurtje
Thailand drie uurtjes
GROENTJES ?quote:Volkorenpasta met gegrilde groentjes en mozzarella
Goed zo, anders zwaait er watquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, anders zwaait er wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |