SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo iets ongeveer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo iets ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen kan ik rusten en heb ik vrij en volgende week vrijdag ook..Ga ik ooit nog werken? Nee, amper
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Morgen kan ik rusten en heb ik vrij en volgende week vrijdag ook..Ga ik ooit nog werken? Nee, amper
Door amper te werken en slechts druiven en nootjes te eten op een chaise longue blijft een vrouw verrassend lang aantrekkelijk, paalbaar, fris en fruitigquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm nee, maar ik moest mijn dagen opmaken en mocht maar 5 dagen vakantie meenemen naar volgend jaar (volgens mij klopt dit wettelijk niet, maar ik vind het prima zo) en die ben ik nu even aan het opmaken dit jaar.quote:
Euhmmm...quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door amper te werken en slechts druiven en nootjes te eten op een chaise longue blijft een vrouw verrassend lang aantrekkelijk, paalbaar, fris en fruitig
Jij mag niet meer meespelenquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winter en binnen een kwartier is iedereen dood.
Zeg niet zo'n enge dingen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag niet meer meespelen
Lekkerrrrrquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, maar ik moest mijn dagen opmaken en mocht maar 5 dagen vakantie meenemen naar volgend jaar (volgens mij klopt dit wettelijk niet, maar ik vind het prima zo) en die ben ik nu even aan het opmaken dit jaar.
Ik denk wel dat ik voor volgend jaar bespreekbaar wil maken dat ik i.p.v. 40 naar 38 uur per week ga, 36 hoeft voor mij nog niet zo nodig.
Eerst even kijken of mijn contract verlengd wordt
Kan iemand dit even voor mij vertalen?quote:
Gewoon meneer 4E laten werken en fulltime caviamoeder wordenquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zal toch brood op de plank moeten komen
Dat is bitterbals.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan iemand dit even voor mij vertalen?
Ja, dat zou ik wel willen, maar ondanks dat ik een ongemotiveerde zak hooi ben, heb ik nog steeds wel ambitiesquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon meneer 4E laten werken en fulltime caviamoeder worden
Oh, ik dacht Limburgsquote:
Komt meneer 4E thuis na een dag hard en noest werken moet hij alle huisvrouwenpraat aanhoren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon meneer 4E laten werken en fulltime caviamoeder worden
Over wat Wattenschijfje weer gedaan heeft..quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt meneer 4E thuis na een dag hard en noest werken moet hij alle huisvrouwenpraat aanhoren.
Ja dat is wel wat muf, jaartje samen gehokt met een kapster, dat was ook altijd wel erg boeiend dat eerste uur na de vraag "en hoe was je dag schat?"quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over wat Wattenschijfje weer gedaan heeft..
Ik zou meteen omkeren, of 60 uur per week gaan werken
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winter en binnen een kwartier is iedereen dood.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel willen, maar ondanks dat ik een ongemotiveerde zak hooi ben, heb ik nog steeds wel ambities
t het al donker aan het worden is. ik moet de lampen hier aan gaan zettenquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom voelt het als vijf uur maar is het pas vier uur?
Ik voel deze pijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag ben ik er blij mee, maar m'n humeur wordt er niet echt beter opquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag ben ik er blij mee, maar m'n humeur wordt er niet echt beter op
Ik ook zoquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
omda
[..]
t het al donker aan het worden is. ik moet de lampen hier aan gaan zetten
Ben aan het rekenen en dat is niet echt mijn favo hobbyquote:
Is goed voor je breintjequote:Op dinsdag 7 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben aan het rekenen en dat is niet echt mijn favo hobby
Het kraakt en het pieptquote:
Rekenen in cavia’s om de pijn te verzachten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben aan het rekenen en dat is niet echt mijn favo hobby
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Die van 'hoe jij ruikt' gaat naar het songfestival
Wiequote:
Ahwwwquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rekenen in cavia’s om de pijn te verzachten.
omdat je misschien de stap wil maken een vrouw te worden?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
En waarom zit ik nu ineens naar een podcast over menstruatie te luisteren
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Die van 'hoe jij ruikt' gaat naar het songfestival
Zitten jullie samen shownieuws te kijken?quote:
wordt wel zielig als je met halve en kwart cavia's moet rekenenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rekenen in cavia’s om de pijn te verzachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |