quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Mijn eerste note. Uiteraard in COR. Uiteraard slaat hij nergens op.
Ik zie er maar 1, en dat is mijn realiteit en daar heb ik het maar mee te doen!quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt er al 4.
Gedraag je eens.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt de hoogste tijd dat @:Scrummie weer op #ANONIEM gaat
Ging jij maar een keer op anoniem.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt de hoogste tijd dat @:Scrummie weer op #ANONIEM gaat
Hoe gaat het op het werk Lenny?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging jij maar een keer op anoniem.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed. Mooie cijfers weer vandaag.
Stop hiermee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is duidelijk geagiteerd.
Misschien is een afkoelperiode voor hem verstandig.
@:straatcommando.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Vriendelijke waarschuwing voor iedereen die al maanden meedoet aan deze laster: het is een keer genoeg.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Uw tijd komt nog wel. Er komen tribunalen!quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Vriendelijke waarschuwing voor iedereen die al maanden meedoet aan deze laster: het is een keer genoeg.
Doe je mee aan deze onzin, dan loop je het risico een keer aangesproken te worden. Elk mens heeft z'n grens.
Die van mij is bereikt.
Jij ook ouwe reus.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijf je.
Eet smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |