Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 8 december 2021 09:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom zou een kijker mailen of bellen?
Ik blijf gewoon hopen. Zou wel een lichtpuntje zijn in deze letterlijk donkere dagen voor Kerst.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Dotje..![]()
Ik denk niet dat het zal verbeteren, ze willen natuurlijk op spannende momenten net als altijd de kijkers zo veel mogelijk naar de zwaar gesponsorde TV uitzeningen hebben, waar de kijkcijfers belangrijk zijn..
Dat wel, maar toch.. Heb er wel weer zin in hoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben ons toch afgelopen jaar best vermaakt
Waarom? Er beleven zoveel mensen plezier aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef Rozevla het volgende:
Kut programma
Hopelijk flopt het snel !
ik ook heerlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch.. Heb er wel weer zin in hoor.
Ik zit al klaar wachtende op de eerste uitgelekte bewoners die dit keer mee gaan doen.quote:
Was er vorig jaar al een bewoner gelekt voor de eerste uitzending?quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar wachtende op de eerste uitgelekte bewoners die dit keer mee gaan doen.
Daar moet ik even over nadenken hoor. Staat me wel wat bij..quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al een bewoner gelekt voor de eerste uitzending?
Toch knap om in deze tijden van supersnelle media zoiets als dit geheim te kunnen houden, vind je ook niet?.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar wachtende op de eerste uitgelekte bewoners die dit keer mee gaan doen.
ik zit nu al een half uur te denkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken hoor. Staat me wel wat bij..
Kan gebeuren hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry ik weet nu al niet meer waar ik het over had
Dan wachten we maar weer even. Ben reuze benieuwd wie ze hebben weten te strikken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
28 december zijn de eerste namen bekend gemaakt
ik hoop geen oud gediendenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wachten we maar weer even. Ben reuze benieuwd wie ze hebben weten te strikken.
Goed ideequote:Op vrijdag 10 december 2021 20:27 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk kan iemand die in de buurt woont eens kijken bij het huis, of er al beweging is en of er iets anders is dan vorig jaar.
Wat je veel ziet bij de buitenlandse Big Brothers is dat ze de bewoners vooraf via filmpjes als teasers voorstellen aan het publiek.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al een bewoner gelekt voor de eerste uitzending?
Benieuwd wat ze gaan doen aan promotie vooraf. Maar inderdaad dat soort teasers van het huis/bewoners zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat je veel ziet bij de buitenlandse Big Brothers is dat ze de bewoners vooraf via filmpjes als teasers voorstellen aan het publiek.
Vrees weinig, met NL laten ze altijd vooraf opgenomen filmpjes van de bewoners zien tijdens de eerste live uitzending.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze gaan doen aan promotie vooraf. Maar inderdaad dat soort teasers van het huis/bewoners zou leuk zijn.
Dat hoop ik ook echt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop geen oud gedienden
en een betere casting dan afgelopen jaar
Alles gaat z'n gangetje dank U wel.. ik wacht met spanning de komende BB weer af, maar ik verwacht hetzelfde scenario als de vorige, saaie voorkabbelende Show met veel Belgen&Spelletjes en weer 20 cams op de keukenquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hopen. Zou wel een lichtpuntje zijn in deze letterlijk donkere dagen voor Kerst.
Hoe gaat het met u trouwens? Zo fijn om alle bekende gezichten weer te zien
Daar zou je waarschijnlijk weleens helemaal gelijk in kunnen krijgen. Nou ja, hoop doet leven nietwaar Fifht?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles gaat z'n gangetje dank U wel.. ik wacht met spanning de komende BB weer af, maar ik verwacht hetzelfde scenario als de vorige, saaie voorkabbelende Show met veel Belgen&Spelletjes en weer 20 cams op de keuken
Ik weet zeker dat we er hier vast wel onze eigen "Show" van gaan maken..quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zou je waarschijnlijk weleens helemaal gelijk in kunnen krijgen. Nou ja, hoop doet leven nietwaar Fifht?
Vanzelfsprekend toch? Nu @Jian nog terugquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we er hier vast wel onze eigen "Show" van gaan maken..![]()
Ik reken allang niet meer op die gast.. zijn "talent" verspillen aan BB'tjes? Dat is 'm te minquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend toch? Nu @:Jian nog terug
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik reken allang niet meer op die gast.. zijn "talent" verspillen aan BB'tjes? Dat is 'm te min
Heb ook geen VPN, en dat neem ik ook niet.. dus wie is zo lief om het filmpje te uploadenquote:Op maandag 13 december 2021 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Heb geen Belgische VPN maar als iemand het filmpje kan uploaden ergens, graag.
De trailer ademt beetje de sfeer uit van de Australische versie (maar dan minder "groots"):quote:Op maandag 13 december 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe BB stem, nieuw huis. Nu ben ik benieuwd; wie o wie gaat er even een kijkje nemen bij de Arena om te zien of er wat veranderd is? Neem aan dat de locatie nog steeds dezelfde is als vorig jaar. Denk zelf alleen nieuw (gesponsord) interieur. Maar hopelijk is het groter geworden want dat zou betekenen dat er misschien grotere opdrachten gedaan kunnen worden.
Met een paar muurtjes verplaatsen doet het al snel lijken op een ander huis.quote:Op maandag 13 december 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe BB stem, nieuw huis. Nu ben ik benieuwd; wie o wie gaat er even een kijkje nemen bij de Arena om te zien of er wat veranderd is? Neem aan dat de locatie nog steeds dezelfde is als vorig jaar. Denk zelf alleen nieuw (gesponsord) interieur. Maar hopelijk is het groter geworden want dat zou betekenen dat er misschien grotere opdrachten gedaan kunnen worden.
Ik ben er van het weekend nog langs gereden, locatie is nog hetzelfde. Er werd wel gewerkt want er stonden allerlei auto' en busjes naast. Er was door de schuttingen niet veel van het huis zelf te zien maar het leek gewoon hetzelfde als vorig jaar qua lay-out van het gebouw. Er stond niet opeens een grote hal bij of zo.quote:Op maandag 13 december 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal mee eens. Zo'n goeie productie is dat. Ik heb nu 2 seizoen gezien en de laatste VIP editie wat uit een nieuw huis in Sydney kwam, maar ook dat ziet er weer geweldig uit met allerlei aparte kamertjes, bovenverdiepingen en kelders en nog eens een 'yard' waar je u tegen zegt. Denk dat het ook met budget te maken heeft, dat ligt hoger dan hier in Nederland.quote:Op maandag 13 december 2021 16:25 schreef Lobmans het volgende:
[..]
De trailer ademt beetje de sfeer uit van de Australische versie (maar dan minder "groots"):
Daar waren er wel wat extra/verborgen ruimtes vorig seizoen, mss dat het bestaande huis nu dus ook wordt uitgebreid met wat extra containerunits langs/op het bestaande gedeelte?
BB Australië geldt sowieso wel als een voorbeeld voor de productie, vorig jaar waren er toch ook wel wat elementen die ze (in afgeslankte versie) overnamen vanuit Australië.
Met ledverlichting kan je een hoop kleurtjes maken.quote:Op maandag 13 december 2021 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Dan is het toch de oude die ze in de foto hebben gebruikt, maar volgens mij zag het in de promo er net wat anders uit, iets witter.
Dat is de oude DBK. Die website is gewoon een fansite he. Zelfde foto staat op hun site bij een artikel van 4-1-2021:quote:
Zelfde witte bank.quote:Op maandag 13 december 2021 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is de oude DBK. Die website is gewoon een fansite he. Zelfde foto staat op hun site bij een artikel van 4-1-2021:
https://bigbrothernederla(...)ong-van-big-brother/
Het is dezelfde bank inderdaad, maar het is nog maar de vraag of die shots in de promo echt uit het huis zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 18:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfde witte bank.
Het logo is anders, dat hebben ze bij elke BB gedaan.
Daarom lijkt het helemaal vernieuwd te zijn, maar het is gewoon wat verf en plakwerk.
Dat waren dingen waardoor ik altijd de streams uitzetten tijdens Utopia in BB heb ik het niet gezien, dat keek ik niet zo vaak.quote:Op maandag 13 december 2021 23:49 schreef Ireth het volgende:
Verheugen jullie je ook al op al die rondjes Weerwolven??
Ik eigenlijk al vrij snel. Het ging bij mij al fout toen ze al een paar dagen in het huis bleken te zitten.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Er was zoveel mis met de vorige editie dat ik niet veel vertrouwen heb in dit seizoen.![]()
Bij de vorige ben ik ergens halverwege afgehaakt.
Omg als ik die beelden terugzie schaam ik me bijna dat ik zo invested was in deze groep mensenquote:Op maandag 13 december 2021 15:20 schreef spapaars het volgende:
11 dagen geleden op YT geplaatst.
Ben jij klaar voor het avontuur van je leven?
Kan je niet wachten om 100 dagen in mijn huis te wonen, afgesloten van de buitenwereld?
Meld je dan snel aan via www.bigbrother-2022.com nu het nog kan!
Voor het geval weer de helft gaat lopen als het ze allemaal een beetje tegen zitquote:Op woensdag 15 december 2021 07:46 schreef Cosima het volgende:
[..]
Omg als ik die beelden terugzie schaam ik me bijna dat ik zo invested was in deze groep mensen![]()
maar hopelijk dit jaar weer hetzelfde gevoel![]()
Ik vrees alleen dat ze nu op de overdreven "strenge" toer gaan, die stem klinkt kut ook.
En dat ze zo kort vantevoren nog op zoek zijn naar kandidaten voorspelt ook niet veel goeds.
gewoon vanaf 2 januari diehard streamenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Er is nog zoveel niet duidelijk... Komt weer lekker langzaam op gang allemaal
Zal wel een dag na de eerste show zijn, 4 januari dus. Hopelijk niet hoor, maar zo ging het begin dit jaar ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon vanaf 2 januari diehard streamen
Twee streams is al weinigquote:Op woensdag 15 december 2021 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoop idd niet dat er maar 1 stream is, want anders zie je gewoon veel té weinig..
Ben benieuwd of ze al weer binnen zitten als ze starten. Dat vond ik een domper de vorige keer.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Er is nog zoveel niet duidelijk... Komt weer lekker langzaam op gang allemaal
Deze is van 2019, dus niet echt up to datequote:Op donderdag 16 december 2021 07:42 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Google maps geeft nu deze afbeelding van het huis in aanbouw, maar dat zal wel van vorig jaar zijn.
Toen zaten ze al sinds oudjaarsavond in het huis. Dus gingen de streams pas live toen ze er al een heel weekend in zaten dacht ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze al weer binnen zitten als ze starten. Dat vond ik een domper de vorige keer.
Ja, dat was voor mij een tegenvaller, ben daardoor eigenlijk al vrij snel afgehaaktquote:Op donderdag 16 december 2021 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toen zaten ze al sinds oudjaarsavond in het huis. Dus gingen de streams pas live toen ze er al een heel weekend in zaten dacht ik.
ik denk dat ze sowieso niet meteen live gaanquote:Op donderdag 16 december 2021 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of dat er iets mee te maken had, maar er was ook nog een dart toernooi op RTL 7 en Videoland te zien waar ook streams van waren. Dat dart toernooi was afgelopen op de dag dat BB begon of het had iets van overlap, dat weet ik niet meer. Blijkbaar hadden ze bij Videoland pas ruimte om streams aan te bieden nadat het toernooi was afgelopen....en guess what, dat dart toernooi is er dit jaar weer en duurt t/m 3 januari...dus ik vrees met grote vrezen dat het niet eerder dan 3 januari live gaat...
Sterker nog, vorig jaar was de eerste tv-uitzending op 4 januari en gingen de streams pas de ochtend daarna (5-1) live.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze sowieso niet meteen live gaan
net als vorige keer 2 januari pas
ik k reeg al berichtquote:Op donderdag 16 december 2021 14:18 schreef spapaars het volgende:
Na BB Videoland meteen weer opzeggen.
Videoland (1 miljoen betalende leden) doet het zo goed dat ze hebben besloten het abonnement met 1 euro pm te verhogen.
Dat zou een dag voor de eerste show zijn, dat zou al beter zijn dan een dag er na. Maar dan nog blijft de vraag wanneer ze echt het huis betreden, en dat is nog even de vraag.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze sowieso niet meteen live gaan
net als vorige keer 2 januari pas
Yep.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zijn het weer Belgen en Nederlanders? Nog niet bekend wie er ingaan?
Hier abbo afgesloten met black friday, kost me nu 2,50 pm voor 6 maandenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:18 schreef spapaars het volgende:
Na BB Videoland meteen weer opzeggen.
Videoland (1 miljoen betalende leden) doet het zo goed dat ze hebben besloten het abonnement met 1 euro pm te verhogen.
Oh dat is minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |