Evenveel werk, minder werkdagenquote:
Nee, inderdaad. Lekker alle feestdagen in het weekend. Goed jaar voor de werkgever.quote:Op maandag 6 december 2021 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Evenveel werk, minder werkdagen.
Alhoewel, dat ligt deze keer voor de verandering niet aan de verplicht vrije feestdagen; die zijn er niet.
Ik ben verder. Wil je mij aanraken?quote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef Tegan het volgende:
Zwaar jaloers op iedereen die verder is.
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?quote:Op maandag 6 december 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
Hm, die kerstversiering kostte dus 20k.
https://www.ad.nl/wonen/m(...)versiering~ab23c129/
Het antwoord staat in het artikelquote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?
ja, maar heb je gezien hoe lang dat isquote:
Aandachtsspanne van een goudvis of wa?quote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar heb je gezien hoe lang dat is
Nee je mag het houden.quote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?
ohw, dan hoeft het voor mij nietquote:
quote:
quote:Bovendien wordt achteraf alles gedoneerd aan de voedselbank.”
Bol.com laat via een woordvoerder nog weten dat de nieuwe bewoner alle spullen mag overnemen. In dat geval wordt de opbrengst aan de voedselbank gedoneerd.
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deedquote:De kerstversiering wordt overigens volgende week weer weggehaald, zodat geīnteresseerde kijkers het huis ook zonder de versiering kunnen beoordelen als ze dat willen. Niet iedereen wordt even enthousiast van zoveel kerstversiering natuurlijk.
Opzichtige poging om je Kerstgezelschap te organiseren?quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deed.
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 6 december 2021 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opzichtige poging om je Kerstgezelschap te organiseren?
Ik geloof je...quote:
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deed.
Je mag het alleen voor 20k hebben.
Slid gewoon haar DM in johquote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.
Maar ik vind het wel lief.
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.
Maar ik vind het wel lief.
Ik ben gewoon tussen eigen lakens geslidequote:
Het erge is dat ik dus in die regio woon en wil blijven wonen, dus de kans bestaat dat ik met die klaphark te maken krijg.quote:Op maandag 6 december 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
Hm, die kerstversiering kostte dus 20k.
https://www.ad.nl/wonen/m(...)versiering~ab23c129/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |