Op rijksoverheid.nl staat bij booster vaccinatie: "Vanaf januari 2022 kunnen mensen die jonger zijn dan 60 jaar een boostervaccinatie halen in de 7e maand na de laatste vaccinatie of recente coronabesmetting. Dit gaat van oud naar jong (tot 18 jaar)."quote:Op maandag 6 december 2021 13:57 schreef Elleska het volgende: [..]
Ik denk dat je het ergens verkeerd begrijpt want het gaat niet op leeftijd, de communicatie vanuit de overheid is daarover ook beroerd en de uitnodigingen worden wel op leeftijd verstuurd dus ik snap de verwarring.
ALLE 60+ers mogen nu een prik krijgen en zoals het nu lijkt mag daarna de rest. Met de rest bedoel ik ook daadwerkelijk de rest en niet op leeftijd. Daarbij zal het afhangen van hoe lang geleden de laatste prik is geweest, ik mag in januari en februari bijvoorbeeld nog niet terwijl een leeftijdsgenoot die eerder een prik heeft gehad ivm risicogroep dan waarschijnlijk al wel mag.
Het kan met de overheid allemaal nog 100x veranderen dus ik hoop ook dat ze zich nu eindelijk eens aan het plan houden.quote:Op maandag 6 december 2021 14:05 schreef exode het volgende:
Dan heb ik de booster volgorde gemist Elleska. Het zou mooi zijn als het is zoals je schrijft. De mijne is 30 december 6 maanden geleden.
Mijn menstruatie was 1 cyclus van slag maar wie weet heeft dat juist een positief effect gehd, wie zal het zeggen. Onvruchtbaar ben ik er iig niet van geworden.quote:Op maandag 6 december 2021 14:15 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben een beetje booster-huiverig na alle verhalen over menstruaties die van slag zijn. Mijne lijkt net weer back to normal na de miskraam en ik zit er eigenlijk niet o pte wachten dat weer overhoop te gooien.
En ook al weet ik dat het ongerelateerd is, de miskraam anderhalve week na mijn eerste prik maakt me ook wat voorzichtig to.v. een prik in het eerste trimester als ik al zwanger zou zijn wanneer ik aan de beurt ben.
Ik vind het maar ingewikkeld, dus ik hoop gewoon heel erg dat ik nu snel zwanger ben en daardoor al voorbij het eerste trimester ben wanneer ik aan de beurt ben. Dan haal ik hem sowieso, want juist zwanger ben je een risicogroep.
Vriendin van mij is vandaag voor het eerst ongesteld geworden na de tweede prik. Dat was een cyclus van 124 dagen.quote:Op maandag 6 december 2021 14:27 schreef Elleska het volgende:
[..]
Mijn menstruatie was 1 cyclus van slag maar wie weet heeft dat juist een positief effect gehd, wie zal het zeggen. Onvruchtbaar ben ik er iig niet van geworden.
Kan me helemaal na een miskraam goed voorstellen dat je in de eerste trimester niet moet denken aan de booster. Je hoeft de booster niet direct in te plannen als je aan de beurt ben. Een paar weken later zou ook geen probleem moeten zijn.
Ja vriendin wilde dus ook net voor een tweede gaan proberen.quote:Op maandag 6 december 2021 14:36 schreef Fazz het volgende:
In hoeverre is zo'n lange cyclus dan te herleiden naar de vaccinatie? Ik heb dat in het verleden ook wel eens gehad om onverklaarbare redenen (net toen ik zwanger wilde worden, super handig)
quote:Op maandag 6 december 2021 14:41 schreef exode het volgende:
Het is officieel, we geven teveel geld uit, de bank heeft onze rekening geblokkeerdIk werd doorverbonden naar het fraude team. De vele hoge betalingen vielen in het oog.
Wel blij dat ze het controleren overigens. Ik vroeg wel even wat er gebeurt als ik de gehele verhoogde hypotheek ineens op de spaarrekening bij de concurrent overboek. Alle verbouwingen worden pas in 2022 gedaan dus we zetten het geld voorlopig opzij. Dan werden we wel even gebeld, gaf ze aan, of het wel klopt.quote:
Die uitnodigingen gaan wel snel: mijn vader (1941) ontving hem zaterdag per post, heeft gisteren online een afspraak gemaakt voor vanmorgen 08.15 uur.quote:Op maandag 6 december 2021 14:42 schreef exode het volgende:
Dan ga ik mijn moeder even inlichten dat ze een afspraak kan maken, die zit netjes op de uitnodiging te wachten.
Echt die communicatie....
Ja daar zit ik dus echt niet op te wachten. Ben nu al meer dan een jaar zoet met proberen zwanger te worden, en had sinds de miskraam (juli) pas de afgelopen menstruatie voor het eerst het gevoel dat het weer een beetje 'als vanouds was'. Als het even kan wil ik dat de komende tijd zo houden.quote:Op maandag 6 december 2021 15:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Verstoorde cyclus na vaccinatie, present![]()
Soms tot wel 3 weken later dan gebruikelijk. En dag 1 een stuk heftiger dan gebruikelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |