SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oh gebakken eieren, ik dacht dat het over gekookte gingquote:Op maandag 6 december 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, je bakt gewoon de eieren zoals je normaal doet en op het einde iets water toevoegen en pan erop.
Medium vuur.
Je moet er wel bij blijven, anders gaat het mis
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
warme chocolademelk, roze koek, youtube aan op de achtergrond.
prima werken zo
quote:Op maandag 6 december 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het geen oorlog is
Weet ze zeker dat ze geen 86 is?quote:Op maandag 6 december 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Zonder aanvullend commentaar van mij.
https://www.ad.nl/formule(...)l-schieten~ada365ad/
Nou, ze is 6 jaar ouder dan m'n moederquote:Op maandag 6 december 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ze zeker dat ze geen 86 is?
Ze is 10 jaar ouder dan m'n pa, maar ze ziet er zķ veel ouder uit.quote:Op maandag 6 december 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ze is 6 jaar ouder dan m'n moeder
quote:Op maandag 6 december 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze is 10 jaar ouder dan m'n pa, maar ze ziet er zķ veel ouder uit.
Als je dit bij een vrouw thuis aantreft weet je zeker dat er ook ergens wat Maltezer Leeuwtjes rondlopen die uit hun mondje stinken.quote:
Ga je ook nog wat doen vandaag?quote:Op maandag 6 december 2021 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eerste uur vergaderen zit er alweer opnu ff p== en dan het volgende uur in
Feestkalender openkrassen, adventsbiertje koud zetten. Ook al gedaan. Ochtendwandeling van 3120 steps, ook al gedaan. Hasseke druk ikkequote:
Ik wil dit nietquote:Op maandag 6 december 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Tachtig procent van de lapo's voor 4E
Maar dat heb ik ook met m'n oma, ik heb het idee dat die op haar 70e ook al veel ouder was dan m'n moeder.quote:Op maandag 6 december 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze is 10 jaar ouder dan m'n pa, maar ze ziet er zķ veel ouder uit.
Living your best lifequote:Op maandag 6 december 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
warme chocolademelk, roze koek, youtube aan op de achtergrond.
prima werken zo
nee dan zou ik vrij hebben en nu verder aan het bouwen zijn van m'n LEGO. of aan het gamen zijn.quote:
Ja, true.quote:Op maandag 6 december 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook met m'n oma, ik heb het idee dat die op haar 70e ook al veel ouder was dan m'n moeder.
Ja, maar alsnog.. je kan ook in een lawaaierige kantoortuin zitten, omdat je baas kak is en denkt dat kerowna niet bestaat.quote:Op maandag 6 december 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dan zou ik vrij hebben en nu verder aan het bouwen zijn van m'n LEGO. of aan het gamen zijn.
Als ik in die tijd had geleefd, zag ik er nu ook veel ouder uit.quote:Op maandag 6 december 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook met m'n oma, ik heb het idee dat die op haar 70e ook al veel ouder was dan m'n moeder.
Sollicitatie-kanon!quote:Op maandag 6 december 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook bij de tweede sollicitatie een tweede gesprek
wat een sukkel.quote:Op maandag 6 december 2021 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog.. je kan ook in een lawaaierige kantoortuin zitten, omdat je baas kak is en denkt dat kerowna niet bestaat.
Moet je straks nog kiezen waar je wil werkenquote:Op maandag 6 december 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Hypothetische sukkel, want het is niet mijn baas.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/show/sb(...)e-kerstdag~abaaf49b/
![]()
![]()
Ja, dat was dus precies niet de bedoeling he.quote:Als je iets samen kunt vieren, doe het dan.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een afwijzing voor een derde sollicitatie
achterlijk gedoequote:Op maandag 6 december 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hypothetische sukkel, want het is niet mijn baas.
Echter ken ik wel mensen die 100% naar kantoor moeten komen in deze tijden en dan buigen ze het om dat de collega's het zelf willen, terwijl er eigenlijk geen keuze is
Oh ja.quote:Op maandag 6 december 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echter ken ik wel mensen die 100% naar kantoor moeten komen in deze tijden en dan buigen ze het om dat de collega's het zelf willen, terwijl er eigenlijk geen keuze is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
hij zal wel weer te goed geweest zijn zoals bij de gemeente toenquote:Op maandag 6 december 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wie wil jou er nou niet bij hebben? Ze weten niet wat ze missen
Kantoorvullen, de huur loopt ook door en mensen kijken alleen maar netflix in bed als ze thuiswerkenquote:
Dat is een ideequote:Op maandag 6 december 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je straks nog kiezen waar je wil werken
Of allebei aannemen en de ene uitbesteden aan India
Over 4500 jaar vinden digitale schatgravers Foqueville en dan zijn we allemaal onsterfelijk en beroemd, sommigen van ons zullen zelf als goden worden gezienquote:Op maandag 6 december 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik in die tijd had geleefd, zag ik er nu ook veel ouder uit.
Ben wel blij dat ik nu leef en niet 100 jaar geleden.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zoals mijn vorige werk, behalve dat ik wel 3 dagen thuis kon werken, maar de rest van de collega's moesten 100% en anders werden ze voor bang uitgemaakt ook
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
"De grote kleine 4E, godin van de mensschuwheid."quote:Op maandag 6 december 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 4500 jaar vinden digitale schatgravers Foqueville en dan zijn we allemaal onsterfelijk en beroemd, sommigen van ons zullen zelf als goden worden gezien
En dan zeker om de 10 minuten commercialsquote:Op maandag 6 december 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
oh dus dat doe ik verkeerd. ik moet in bed netflix gaan kijken ipv daadwerkelijk aan het werk zijnquote:Op maandag 6 december 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kantoorvullen, de huur loopt ook door en mensen kijken alleen maar netflix in bed als ze thuiswerken
je zou niet de eerste zijnquote:
Dat deed mijn directeur ook, maar toen heb ik tegen hem gezegd dat hij aan het projecteren isquote:Op maandag 6 december 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja joh, niet te vertrouwen die lui.quote:Op maandag 6 december 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kantoorvullen, de huur loopt ook door en mensen kijken alleen maar netflix in bed als ze thuiswerken
Wel lekker rustigquote:Op maandag 6 december 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Alleen samen krijgen we coronaquote:Op maandag 6 december 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was dus precies niet de bedoeling he.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"De grote kleine 4E, godin van de mensschuwheid."
Ik heb er niets van gezegd, want ik viel onder iemand anders toen en ik ga geen beerput open trekken als het mij niet aangaat. Die mensen zijn zelf groot en wijs genoeg om hun muil open te trekken en als ze dat niet doen, jammer dan.quote:Op maandag 6 december 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat deed mijn directeur ook, maar toen heb ik tegen hem gezegd dat hij aan het projecteren is
Triest als je je eigen mensen niet kan vertrouwen en niet stuurt op input.quote:Op maandag 6 december 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, niet te vertrouwen die lui.
Met name ene Wattenschijfje.. een dik wit caviaatje met zwarte pootjes/ oortjes / oogjes en een zwart neusje.quote:Op maandag 6 december 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Het Foqueville-volk vereerde cavia’s.”
Iedereen zat tijdens die meeting te klagen tegen elkaar in de chat maar hield zijn mond. Ik ben dan zo dat ik er gewoon iets van zegquote:Op maandag 6 december 2021 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezegd, want ik viel onder iemand anders toen en ik ga geen beerput open trekken als het mij niet aangaat. Die mensen zijn zelf groot en wijs genoeg om hun muil open te trekken en als ze dat niet doen, jammer dan.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met name ene Wattenschijfje.. een dik wit caviaatje met zwarte pootjes/ oortjes / oogjes en een zwart neusje.
Wat was de reactie eigenlijk ?quote:Op maandag 6 december 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen zat tijdens die meeting te klagen tegen elkaar in de chat maar hield zijn mond. Ik ben dan zo dat ik er gewoon iets van zeg
Het huis met de mooie dakpannenquote:Op maandag 6 december 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
In dat grote huis woonde de oppergod.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Hij ging lullig doen dat hij ons ook kon verplichten om gewoon weer fulltime naar kantoor te komen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was de reactie eigenlijk ?
In principe is dat zo maar dan loopt er een gedeelte van zijn slaven weg.quote:Op maandag 6 december 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij ging lullig doen dat hij ons ook kon verplichten om gewoon weer fulltime naar kantoor te komen.
"In dat kleine huisje met dat hek onder stroom woonde de duivel"quote:Op maandag 6 december 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het huis met de mooie dakpannen
Met skyradio op de achtergrond, lekker 38x Mariah Carey en Michael Buble tijdens je kerstdinerquote:
Ja, dat snap ik wel.. wat een idioten.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb van alles te doen, maar de servers zijn niet bereikbaar, dus echt top.
ik heb ook van alles te doen maar heb nu ook een live event vanuit de directie. Toch altijd wel interessant om te kijken. Maar het zou fijn zijn als ik ondertussen door kon werkenquote:Op maandag 6 december 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb van alles te doen, maar de servers zijn niet bereikbaar, dus echt top.
Lekker spontaan ontslakken tijdens het kerstdiner.quote:Op maandag 6 december 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met skyradio op de achtergrond, lekker 38x Mariah Carey en Michael Buble tijdens je kerstdiner
Mooi eufemisme wel.quote:Op maandag 6 december 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker spontaan ontslakken tijdens het kerstdiner.
Niet heel handig als je maar 1 toilet hebt in huis als je met de familie kerst viertquote:Op maandag 6 december 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker spontaan ontslakken tijdens het kerstdiner.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.. wat een idioten.
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Gewoon braaf thuisblijven.quote:Op maandag 6 december 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel handig als je maar 1 toilet hebt in huis als je met de familie kerst viert
quote:Op maandag 6 december 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
had je die graag gewild, die baan?quote:Op maandag 6 december 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een afwijzing voor een derde sollicitatie
Gelukkig is het tot nu toe rustig, maar ik had m'n dag anders voorgesteld, zeg maar.quote:Op maandag 6 december 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Frustrerend ... hopelijk doen ze het snel weer
quote:Op maandag 6 december 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat bij die vieze ordinaire gore platte oversekste directeur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Pehehehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
We gaan het scherp in de gaten houdenquote:
Ik ben er zo één met drie kruinen.quote:
#omdenkenquote:Op maandag 6 december 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het daar toch 1,5 jaar volgehouden in die functie en in totaal 4 jaar, dus op zich.. doorzettings- en incasseringsvermogen kunnen op mijn cv
Zie maar weinig speklapjes en sateetjes?quote:
Ik ben degene OP de groenten, zodat niemand er bij kan.quote:
Dit is het voorgerechtquote:Op maandag 6 december 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie maar weinig speklapjes en sateetjes?
quote:Op maandag 6 december 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben degene OP de groenten, zodat niemand er bij kan.
Een soort Peruaanse sushi?quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben degene OP de groenten, zodat niemand er bij kan.
Ben je stiekem op dieetquote:Op maandag 6 december 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Tweede truienbestelling is binnen. ALLES IS TE GROOT.
Ik voel je pijn, dat had ik gisteren.. kwam uiteindelijk 3,5 uur later aankakkenquote:Op maandag 6 december 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En vandaag ook nog eens wachten tot DHL geweest is, wat tot 18u kan duren. Echt top.
Hendig. Duitse maten?quote:Op maandag 6 december 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Tweede truienbestelling is binnen. ALLES IS TE GROOT.
En da's op de zaak he.quote:Op maandag 6 december 2021 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, dat had ik gisteren.. kwam uiteindelijk 3,5 uur later aankakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |