Bron: https://www.linda.nl/nieu(...)d-gezin-dood-woning/quote:Familiedrama in Duitsland: politie treft afscheidsbrief en vijf gezinsleden dood aan in woning
In een woning in de Duitse plaats Königs Wusterhausen, ten zuidoosten van Berlijn, zijn zaterdag vijf gezinsleden dood gevonden. In het huis lijkt een familiedrama te hebben plaatsgevonden.
Het gaat om twee ouders (beiden veertigers) en hun drie dochters van 4, 8 en 10 jaar oud.
Familiedrama Duitsland
De politie nam zaterdag een kijkje in de woning toen ze een bezorgde melding van een buurtbewoner binnenkregen. In het huis troffen agenten vervolgens vijf lichamen aan. Ze hadden allen schot- en steekwonden.
Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk. Dat moet onderzoek uitwijzen. De politie vermoedt dat het om een familiedrama gaat.
Afscheidsbrief
Agenten deden zondag al een eerste ontdekking die hen naar antwoorden leidt. Zo melden Duitse media dat het onderzoeksteam een afscheidsbrief heeft aangetroffen in de woning. Wat er in de brief staat en wie hem heeft geschreven, is niet bekendgemaakt.
Er zijn volgens de officier van justitie vooralsnog geen aanwijzingen dat er buitenstaanders bij betrokken zijn.
Jij verwacht niet dat er in de afscheidsbrief een duidelijk motief naar voren gaat komen? Of uit gesprekken met bekenden van de familie? Vreemd.quote:Op maandag 6 december 2021 09:09 schreef Megumi het volgende:
Te weinig feiten om een conclusie te trekken over de oorzaak. En vermoedelijk zal het daar ook blijven.
Ik verwacht niet dat de brief openbaar gemaakt gaat worden.quote:Op maandag 6 december 2021 09:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jij verwacht niet dat er in de afscheidsbrief een duidelijk motief naar voren gaat komen? Of uit gesprekken met bekenden van de familie? Vreemd.
Wat zul je mad worden maar het is toch echt waar.quote:Op maandag 6 december 2021 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het woord quarantaine lees ik nergens. Hou het gewoon bij de feiten.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-gevonden-in-woningquote:Volgens Duitse media gaat het om twee volwassenen en drie kinderen, die in corona-quarantaine zaten. De slachtoffers zijn volgens een woordvoerder van de politie meisjes van 4,8 en 10 jaar oud, en twee volwassen van 40. Ze zouden schot- en steekwonden hebben.
Nee dat lijkt mij logisch. Maar de strekking uiteraard wel. Of niet als dat de autoriteiten beter uitkomt.quote:Op maandag 6 december 2021 09:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de brief openbaar gemaakt gaat worden.
Plaats dan de bron waar dat staat?quote:Op maandag 6 december 2021 09:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat zul je mad worden maar het is toch echt waar.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)d-gevonden-in-woning
Nee want of de quarantaine de oorzaak is daar is geen informatie over.quote:Op maandag 6 december 2021 09:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
[..]
Steekje los vind ik niet echt gepast om heel eerlijk te zijn. Tot wanhoop gedreven, mits dat de aanleiding is, lijkt mij passender.quote:Op maandag 6 december 2021 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plaats dan de bron waar dat staat?
Nouja, zou kunnen dat dat de trigger is, maar dan zit er wel een steekje los hoor.
Daar ging die conversatie niet over en dat claimt ook niemand.quote:Op maandag 6 december 2021 09:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee want of de quarantaine de oorzaak is daar is geen informatie over.
In elk geval trek jij conclusies op basis van informatie wat er (nog) niet is.quote:Op maandag 6 december 2021 09:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Daar ging die conversatie niet over.
Waar trek ik een conclusie?quote:Op maandag 6 december 2021 09:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval trek jij conclusies op basis van informatie wat er (nog) niet is.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:18 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Waar trek ik een conclusie?
quote:Op maandag 6 december 2021 09:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
[..]
Oneens. Iedereen die zijn of haar gezin gaat vermoorden om wat voor reden dan ook en dus beslist over het leven van anderen zit een steekje los.quote:Op maandag 6 december 2021 09:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Steekje los vind ik niet echt gepast om heel eerlijk te zijn. Tot wanhoop gedreven, mits dat de aanleiding is, lijkt mij passender.
Dus Mexicanobakker claimt dat het gezin niet in quarantaine zat omdat hij die informatie nog niet had. Ik voorzie hem van die informatie zoals uit de bron blijkt. En dan mag ik niet concluderen dat het gezin in quarantaine zat?quote:
Eens. Zoals je het nu stelt zou ik een steekje los zelfs nog een understatement vinden.quote:Op maandag 6 december 2021 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens. Iedereen die zijn of haar gezin gaat vermoorden om wat voor reden dan ook en dus beslist over het leven van anderen zit een steekje los.
Als de persoon die zichzelf van het leven beroofde de rest niet had gedood had je inderdaad misschien daarover kunnen spreken, maar bij zo'n buitenproportionele daad kom je niet om 'een steekje los' heen.
Maar je impliceert dat de quarantaine een mogelijke oorzaak is van deze tragedie.quote:Op maandag 6 december 2021 09:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dus Mexicanobakker claimt dat het gezin niet in quarantaine zat omdat hij die informatie nog niet had. Ik voorzie hem van die informatie zoals uit de bron blijkt. En dan mag ik niet concluderen dat het gezin in quarantaine zat?
Nee hoor. Ik vraag het mij af. Dat is iets compleet anders dan impliceren.quote:Op maandag 6 december 2021 09:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar je impliceert dat de quarantaine een mogelijke oorzaak is van deze tragedie.
Dat vind je op voorhand al zo onwaarschijnlijk dat je het met "vreemd" afdoet, maar in de OP zelf al speculeren over de situatie mbt Corona en 2G?quote:Op maandag 6 december 2021 09:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jij verwacht niet dat er in de afscheidsbrief een duidelijk motief naar voren gaat komen? Of uit gesprekken met bekenden van de familie? Vreemd.
Ja, jij ik vind het aannemelijk dat er in een brief of middels gesprekken meer duidelijk gaat worden over het gezin. Jij vind dat niet aannemelijk? Zoals Megumi die stelt:quote:Op maandag 6 december 2021 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind je op voorhand al zo onwaarschijnlijk dat je het met "vreemd" afdoet, maar in de OP zelf al speculeren over de situatie mbt Corona en 2G?
Damn...
Dat vind ik inderdaad vreemd.quote:Te weinig feiten om een conclusie te trekken over de oorzaak. En vermoedelijk zal het daar ook blijven.
Dat is wel misselijk als je er over nadenkt idd.quote:Op maandag 6 december 2021 09:32 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je wil nu over de rug van dode kinderen even een voorschot nemen op wat volgens jou de waarschijnlijke aanleiding is, alleen maar om jouw mening (want dát is waar dit topic eigenlijk stiekem over gaat) m.b.t. (de) corona(maatregelen) te ventileren?
Ja. Heb je fijn gedaan. echt top.quote:Op maandag 6 december 2021 09:38 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dat is wel misselijk als je er over nadenkt idd.
Thanks, wist niet dat je zo emotioneel werd erdoor.quote:
Op basis van de informatie is daar helemaal niets over te zeggen. Op dat punt is je topic vooralsnog nutteloos.quote:Op maandag 6 december 2021 09:41 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Thanks, wist niet dat je zo emotioneel werd erdoor.
Nu weer ontopic aub.
Wat zou de aanleiding kunnen zijn van de gezinsmoord? Zou het Corona kunnen zijn? Of wellicht de maatregelen?
Ok, dan wachten we even af.quote:Op maandag 6 december 2021 09:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op basis van de informatie is daar helemaal niets over te zeggen. Op dat punt is je topic vooralsnog nutteloos.
Verstandig.quote:Op maandag 6 december 2021 09:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ok, dan wachten we even af.
Zijn dit de enige twee opties die in je opkomen ? Er valt nergens uit af te leiden dat dit daadwerkelijk zo is.quote:Op maandag 6 december 2021 09:41 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nu weer ontopic aub.
Wat zou de aanleiding kunnen zijn van de gezinsmoord? Zou het Corona kunnen zijn? Of wellicht de maatregelen?
Tot wanhoop gedreven omdat je even in quarantaine zit? Dan speelt er écht wel meer.quote:Op maandag 6 december 2021 09:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Steekje los vind ik niet echt gepast om heel eerlijk te zijn. Tot wanhoop gedreven, mits dat de aanleiding is, lijkt mij passender.
Ja doh. Als je in totaal 5 mensen van kant maakt dan is er wel wat meer mis dan dat je even in quarantaine zit.quote:Op maandag 6 december 2021 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot wanhoop gedreven omdat je even in quarantaine zit? Dan speelt er écht wel meer.
'waar' is hooguit dat één lokale krant bericht heeft (uit 'goed geinformeerde kringen') dat het gezin in Quarantraine zou hebben gezetenquote:Op maandag 6 december 2021 09:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
[..]
https://www.maz-online.de(...)-zu-Tatverdaechtigenquote:Die MAZ erfuhr aus gut informierten Kreisen, dass sich die Familie in Corona-Quarantäne befunden haben soll.
Als je tot wanhoop wordt gedreven omdat je een paar dagen zit opgescheept met je eigen gezin, gaat er toch iets fout.quote:Op maandag 6 december 2021 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot wanhoop gedreven omdat je even in quarantaine zit? Dan speelt er écht wel meer.
Nogal ja. Daar moet gewoon veel meer gespeeld hebben, met deze dramatische afloop als gevolgquote:Op maandag 6 december 2021 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je tot wanhoop wordt gedreven omdat je een paar dagen zit opgescheept met je eigen gezin, gaat er toch iets fout.
Ik denk dat ze mee lazen op fok en zo ontmoedigd raakten door de mensheid dat ze geen uitweg meer zagen.quote:Op maandag 6 december 2021 09:41 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nu weer ontopic aub.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:01 schreef RedFever007 het volgende:
Dit topic![]()
Geen woorden voor dit soort onzin![]()
@:mods graag een slotje. In het hele verhaal komt het woord corona of quarantaine niet voor maar TS maakt er een Wappies United topic van![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 09:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag het mij af. Dat is iets compleet anders dan impliceren.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:00 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
bron: https://www.linda.nl/nieu(...)d-gezin-dood-woning/
Uiteraard nauwelijks aandacht in de MSM voor een verschrikkelijk drama ten gevolge van de Corona waanzin maatregelen. Een suicide uit wanhoop. Oja, en de inhoud van de brief maken we uiteraard niet openbaar want dat zou Wilhelm Engel im karte spielen.
Tragisch.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:18 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Waar trek ik een conclusie?
quote:Op maandag 6 december 2021 09:00 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
bron: https://www.linda.nl/nieu(...)d-gezin-dood-woning/
Uiteraard nauwelijks aandacht in de MSM voor een verschrikkelijk drama ten gevolge van de Corona waanzin maatregelen. Een suicide uit wanhoop. Oja, en de inhoud van de brief maken we uiteraard niet openbaar want dat zou Wilhelm Engel im karte spielen.
Tragisch.
Totaal ander topic. Walgelijke vergelijking.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 6 december 2021 12:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Totaal ander topic. Walgelijke vergelijking.
Je bent wel een lafbek zeg. Eerst wat roepen en als dan blijkt dat je fout bezig bent zo reageren.quote:Op maandag 6 december 2021 12:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Totaal ander topic. Walgelijke vergelijking.
Oude koeien uit de sloot halen om een punt te maken. Walgelijk opportunisme maar zo kennen we bijdehand weer. Een postgeschiedenis doorspitten op die ene post. Misselijkmakend.quote:
Kom op zeg, je haalt een oude post van mij aan. Trekt die compleet uit verband om mij te framen. Misselijke manier van journalistiek bedrijven.quote:Op maandag 6 december 2021 12:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent wel een lafbek zeg. Eerst wat roepen en als dan blijkt dat je fout bezig bent zo reageren.
Als dat topic niet was gesloten was het de OP en TT van dit topic geweest en dat weet jij zelf ook.quote:Op maandag 6 december 2021 12:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen om een punt te maken. Walgelijk opportunisme maar zo kennen we bijdehand weer. Een postgeschiedenis doorspitten op die ene post. Misselijkmakend.
Was letterlijk één topic verder.quote:Op maandag 6 december 2021 12:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen om een punt te maken. Walgelijk opportunisme maar zo kennen we bijdehand weer. Een postgeschiedenis doorspitten op die ene post. Misselijkmakend.
Dat sluit ik zeker niet uit. Het lot (de modjes) besloten echter anders.quote:Op maandag 6 december 2021 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat topic niet was gesloten was het de OP en TT van dit topic geweest en dat weet jij zelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |