Kans om besmet te raken is gelijk.quote:
Wat houdt die status in volgens jou?quote:Op maandag 6 december 2021 08:26 schreef _I het volgende:
[..]
Ongevaccineerd is een status, het betekent niet dat je geen vaccinaties hebt gehad.
Ik vind het wel lachen dat iemand mag beweren dat een jong iemand is overleden en dat dat in de doofpot is gestopt.quote:Maar doe dan eens je bron
quote:Op maandag 6 december 2021 08:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
2x gevaccineerd is 2 X gevaccineerd.
Je bent niet opeens 0x gevaccineerd.
Dat is niet bewezen.quote:Op maandag 6 december 2021 08:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kans om besmet te raken is gelijk.
Bij break through infection inderdaadquote:Peak viral load is gelijk.
Dus minder lang besmettelijk.quote:Gevaccineerd ruimt sneller virus op.
Beperkt inderdaad, maar het heeft wel effect.quote:Desondanks beperkt effect op besmettingen want de schade is al geleden.
Ow sweet summer child..quote:Op maandag 6 december 2021 08:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat houdt die status in volgens jou?
[..]
Ik vind het wel lachen dat iemand mag beweren dat een jong iemand is overleden en dat dat in de doofpot is gestopt.
Maar als ik dan vraag om een bron word ik daar vervolgens mee geslagen ;')
Anyway, het woord zegt het al ongevaccineerd. Die zijn dus niet gevaccineerd.
Ongevaccineerd, 1 x gevaccineerd, deels gevaccineerd, 2x gevaccineerd, 3 X gevaccineerd, volledig gevaccineerd.
Deels en volledig gevaccineerd zijn termen die fluïde zijn. Maar ongevaccineerd niet.
Ja, het is te lachwekkend voor woorden dat zoiets moet worden uitgelegdquote:
Mr bron komt zelf zonder bron…. Dat is wel lachwekkend jaquote:Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het is te lachwekkend voor woorden dat zoiets moet worden uitgelegd
Waarom wat is?quote:Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef _I het volgende:
[..]
Ow sweet summer child..
Vraag je eens af waarom dat is!?
Jij bent dus niet nieuwsgierig naar het verhaal achter die jongere die aan het vaccin zou zijn overleden?quote:Op maandag 6 december 2021 08:35 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mr bron komt zelf zonder bron…. Dat is wel lachwekkend ja![]()
Twitter is soms irritant. Ik wilde liever alleen die video posten, maar je krijgt gelijk die idioot er ook bij.quote:Op maandag 6 december 2021 07:02 schreef ludovico het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Weetje wat er voor mij nou enorm uitspringt bij zo een betoog? "ik geloof in de wetenschap" the fuck man, lol.
Positief nieuws dat er blijkbaar toch nog zoveeeeel ongevaccineerden zijnquote:Op maandag 6 december 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
75% in gevallen die niet zijn gevaccineerd.
Zelfs in Israël vindt de verspreiding dus vooral plaats onder ongevaccineerden.
Niet bewezen, ach, genoeg hints en logisch, dus geen reden om wat anders aan te nemen. Kom vooral met een beter narratief.quote:Op maandag 6 december 2021 08:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is niet bewezen.
[..]
Bij break through infection inderdaad
[..]
Dus minder lang besmettelijk.
[..]
Beperkt inderdaad, maar het heeft wel effect.
Vraag is echter of het effect voldoende is om vaccinatiedwang/drang te rechtvaardigen.
Ik denk van niet.
In Israël tel je als 2 x gevaccineerde al niet meer als gevaccineerd ..quote:Op maandag 6 december 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
75% in gevallen die niet zijn gevaccineerd.
Zelfs in Israël vindt de verspreiding dus vooral plaats onder ongevaccineerden.
En aan die ene winnaar hangen weer vele kleinere winnaars .. die met medisch ‘advies’ strooien 🤡quote:Op maandag 6 december 2021 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Vind de logica ...
Kinderen zijn nu opeens de motor van de pandemie (volgens belgische EXPERTEN)
Uitspraak 1e minister :
We stellen veel besmettingen vast bij kinderen, wat een impact heeft op ouders en grootouders (euh nee ... die zijn toch gevaccineerd ?) wat dan weer een impact heeft op onze ziekenhuizen (euh nee ... want gevaccineerden komen niet in het ziekenhuis ?)
Dus kinderen raken besmet, worden er niet ziek van, en kunnen volwassenen besmetten, die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
Nu gaan we kinderen inspuiten ... dus
kinderen kunnen nog steeds besmet raken, worden er nog steeds niet ziek van, en kunnen nog steeds volwassenen besmetten die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
Ik zie hier maar 1 winnaar ... $Pfizer$
700.000 begreep ik.quote:Op maandag 6 december 2021 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Positief nieuws dat er blijkbaar toch nog zoveeeeel ongevaccineerden zijn
Dat is onjuist, in Israël is de houdbaarheid van vaccinatie voor de QR code beperkt.quote:Op maandag 6 december 2021 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Israël tel je als 2 x gevaccineerde al niet meer als gevaccineerd ..
Niet zoals jij het uitlegt.quote:Maar ja dat zal volgens jou ook wel weer niet waar zijn
Als vaccineren van kinderen betekent dat ze daardoor minder het virus verspreiden, dan heeft vaccineren zin.quote:Op maandag 6 december 2021 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Vind de logica ...
Kinderen zijn nu opeens de motor van de pandemie (volgens belgische EXPERTEN)
Uitspraak 1e minister :
We stellen veel besmettingen vast bij kinderen, wat een impact heeft op ouders en grootouders (euh nee ... die zijn toch gevaccineerd ?) wat dan weer een impact heeft op onze ziekenhuizen (euh nee ... want gevaccineerden komen niet in het ziekenhuis ?)
Dus kinderen raken besmet, worden er niet ziek van, en kunnen volwassenen besmetten, die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
Nu gaan we kinderen inspuiten ... dus
kinderen kunnen nog steeds besmet raken, worden er nog steeds niet ziek van, en kunnen nog steeds volwassenen besmetten die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
Ik zie hier maar 1 winnaar ... $Pfizer$
sowieso verwijten? Nog niet goed wakker?quote:Op maandag 6 december 2021 08:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bent dus niet nieuwsgierig naar het verhaal achter die jongere die aan het vaccin zou zijn overleden?
Dat is wel bijzonder..ook raar dat mij wordt verweten dat ik er meer van wil weten...
Dus hoe kom je daarbij.quote:En hoeveel van die 75% zijn 2x gevaccineerd en hebben een vervallen QR, dus ongevaccineerd?
Geeneen.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
https://nos.nl/l/2405550
Nooit meer normaal.. we zitten er voor eeuwig aan vast .
Wie had dat nu gedacht. Oh wacht ik ken er wel een paar
Het bewust de boel op de klippen laten lopen. Iets anders kan ik niet verzinnenquote:Op maandag 6 december 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een idioten. 3 jaar gehad om op te schalen ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |