SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!![]()
![]()
https://www.washingtontim(...)irus-origin-worries/quote:Op maandag 6 december 2021 06:36 schreef _I het volgende:
Natuurlijke immuniteit 27x beter dan immuniteit via injectie volgens dokter John Hopkins
https://www.westernjourna(...)s-effective-vaccine/
De Omicron variant roept nieuwe vragen op over lab afkomst
https://www.vanityfair.co(...)us-research-in-wuhan
[ Bericht 46% gewijzigd door _I op 06-12-2021 06:46:25 ]![]()
https://www.medscape.com/viewarticle/939522
https://trialsitenews.com(...)destroys-sars-cov-2/
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.16.21262044v1
Mond- en neusspoeling effectief tegen covid. Lijkt me een simpele en goedkope manier om te gaan gebruiken!![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Weetje wat er voor mij nou enorm uitspringt bij zo een betoog? "ik geloof in de wetenschap" the fuck man, lol.quote:Op zondag 5 december 2021 23:40 schreef yinxs het volgende: [ twitter ] Waarschijnlijk niet de moeite waard om PCR tests te blijven doen tot je een false positive te pakken hebt, anders zou het de veiligste manier zijn om een legale QR binnen te halen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Yup, een van de donkere kanten van BNW...quote:Op zondag 5 december 2021 22:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tot ie als een bang hondje ging onderduiken
Gelukkig kostte dat alleen het leven van een doorgedraaide militair.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
https://www.timesofisrael(...)of-fifth-covid-wave/
9% van de gevallen in mensen met een booster. Voorstel: 4e prik om de 5e golf te voorkomen.
In een jaar tijd, 4 x prikken. Hoezo dan!?![]()
Dat ligt aan je eigen perceptie.quote:Op maandag 6 december 2021 06:58 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Plaats hem nog een keer. Die smurk van Bill rond 0:45 is toch eng!?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
75% in gevallen die niet zijn gevaccineerd.quote:Op maandag 6 december 2021 07:13 schreef _I het volgende:
https://www.timesofisrael(...)of-fifth-covid-wave/
9% van de gevallen in mensen met een booster. Voorstel: 4e prik om de 5e golf te voorkomen.
In een jaar tijd, 4 x prikken. Hoezo dan!?
Zelfs in Israël vindt de verspreiding dus vooral plaats onder ongevaccineerden.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)atalek-ggd~a4fb05bf/
Miljardenclaim om datalek GGD.
Ben benieuwd hoe ze denken alle data veilig te houden rond de QR en alle add-on’s die er aankomen.![]()
Omdat ik in een goede bui ben..quote:Op maandag 6 december 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
75% in gevallen die niet zijn gevaccineerd.
Zelfs in Israël vindt de verspreiding dus vooral plaats onder ongevaccineerden.
En hoeveel van die 75% zijn 2x gevaccineerd en hebben een vervallen QR, dus ongevaccineerd?
(Word overigens sinds 2 dagen steeds uitgelogd op FOK! En 2 van de 3 posts moet ik herplaatsen omdat het contact met de server er niet is.. oeehoeee Spooky)
![]()
Geeneen.quote:Op maandag 6 december 2021 07:47 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben..
En hoeveel van die 75% zijn 2x gevaccineerd en hebben een vervallen QR, dus ongevaccineerd?De elite heeft je doorquote:(Word overigens sinds 2 dagen steeds uitgelogd op FOK! En 2 van de 3 posts moet ik herplaatsen omdat het contact met de server er niet is.. oeehoeee Spooky)
zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Bron?quote:Op maandag 6 december 2021 07:28 schreef hoechst het volgende:
Ik hoorde dat een jonge gast een hersenbloeding kreeg na de vaccinatie.
Doofpotjezeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat er een grote groep onbespoten kinderen tussenzit weet ik, maar waar haal je de info vandaan dat ze allemaal geen prikken hebben gehad?quote:
En als de elite met mij bezig zijn, gaat het niet goed met ze.![]()
![]()
2x gevaccineerd is 2 X gevaccineerd.quote:
Je bent niet opeens 0x gevaccineerd.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Welk deel aan het woord 'ongevaccineerd' begrijp je niet?quote:Op maandag 6 december 2021 08:07 schreef _I het volgende:
[..]
Dat er een grote groep onbespoten kinderen tussenzit weet ik, maar waar haal je de info vandaan dat ze allemaal geen prikken hebben gehad?
En als de elite met mij bezig zijn, gaat het niet goed met ze.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Het lichaam ruimt het virus 4x sneller op maar even vaak besmet. Hetzelfde Viral load bij break through infection... En het gros van de besmetting heeft dan al plaatsgevonden vandaar dat die besmettingen niet afzwakken met toenemende immuniteit...quote:Op maandag 6 december 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is mijn waarheid, totdat ik overtuigend bewijs zie dat het anders is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik kan er geen touw aan vastknopenquote:Op maandag 6 december 2021 08:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het lichaam ruimt het virus 4x sneller op maar even vaak besmet. Hetzelfde Viral load bij break through infection... En het gros van de besmetting heeft dan al plaatsgevonden vandaar dat die besmettingen niet afzwakken met toenemende immuniteit...
Dat is mijn waarheid, totdat ik overtuigend bewijs zie dat het anders is.
Ongevaccineerd is een status, het betekent niet dat je geen vaccinaties hebt gehad.quote:Op maandag 6 december 2021 08:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welk deel aan het woord 'ongevaccineerd' begrijp je niet?
Maar doe dan eens je bron![]()
Ja, dit is een hele mooie.quote:Op zondag 5 december 2021 21:45 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
wel verhelderend, kende deze nog niet.
Hij weet met zijn humor de droge kost licht verteerbaar te maken en wel op zo'n wijze dat cynische mensen er een kwade bedoeling uit kunnen halen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Kans om besmet te raken is gelijk.quote:
Peak viral load is gelijk.
Gevaccineerd ruimt sneller virus op.
Desondanks beperkt effect op besmettingen want de schade is al geleden.
Gr gr."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wat houdt die status in volgens jou?quote:Op maandag 6 december 2021 08:26 schreef _I het volgende:
[..]
Ongevaccineerd is een status, het betekent niet dat je geen vaccinaties hebt gehad.Ik vind het wel lachen dat iemand mag beweren dat een jong iemand is overleden en dat dat in de doofpot is gestopt.quote:Maar doe dan eens je bron
Maar als ik dan vraag om een bron word ik daar vervolgens mee geslagen ;')
Anyway, het woord zegt het al ongevaccineerd. Die zijn dus niet gevaccineerd.
Ongevaccineerd, 1 x gevaccineerd, deels gevaccineerd, 2x gevaccineerd, 3 X gevaccineerd, volledig gevaccineerd.
Deels en volledig gevaccineerd zijn termen die fluïde zijn. Maar ongevaccineerd niet.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 08:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
2x gevaccineerd is 2 X gevaccineerd.
Je bent niet opeens 0x gevaccineerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet bewezen.quote:Op maandag 6 december 2021 08:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kans om besmet te raken is gelijk.Bij break through infection inderdaadquote:Peak viral load is gelijk.Dus minder lang besmettelijk.quote:Gevaccineerd ruimt sneller virus op.Beperkt inderdaad, maar het heeft wel effect.quote:Desondanks beperkt effect op besmettingen want de schade is al geleden.
Vraag is echter of het effect voldoende is om vaccinatiedwang/drang te rechtvaardigen.
Ik denk van niet.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ow sweet summer child..quote:Op maandag 6 december 2021 08:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat houdt die status in volgens jou?
[..]
Ik vind het wel lachen dat iemand mag beweren dat een jong iemand is overleden en dat dat in de doofpot is gestopt.
Maar als ik dan vraag om een bron word ik daar vervolgens mee geslagen ;')
Anyway, het woord zegt het al ongevaccineerd. Die zijn dus niet gevaccineerd.
Ongevaccineerd, 1 x gevaccineerd, deels gevaccineerd, 2x gevaccineerd, 3 X gevaccineerd, volledig gevaccineerd.
Deels en volledig gevaccineerd zijn termen die fluïde zijn. Maar ongevaccineerd niet.
Vraag je eens af waarom dat is!?![]()
Ja, het is te lachwekkend voor woorden dat zoiets moet worden uitgelegdquote:
Mr bron komt zelf zonder bron…. Dat is wel lachwekkend jaquote:Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het is te lachwekkend voor woorden dat zoiets moet worden uitgelegd![]()
![]()
![]()
Waarom wat is?quote:Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef _I het volgende:
[..]
Ow sweet summer child..
Vraag je eens af waarom dat is!?
Je wijkt af van het punt.
Dik 600 besmettingen, vrijwel niets dus, 75% is ongevaccineerd, 9% 3x gevaccineerd.
Jij beweert dat die ongevaccineerden 2x gevaccineerd kunnen zijn, maar dat ze eigenlijk een tweede booster hadden moeten hebben gehad voor hun QR code.
Tja, waar baseer je dat op?
Nergens op.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Jij bent dus niet nieuwsgierig naar het verhaal achter die jongere die aan het vaccin zou zijn overleden?quote:Op maandag 6 december 2021 08:35 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mr bron komt zelf zonder bron…. Dat is wel lachwekkend ja![]()
Dat is wel bijzonder..ook raar dat mij wordt verweten dat ik er meer van wil weten...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Twitter is soms irritant. Ik wilde liever alleen die video posten, maar je krijgt gelijk die idioot er ook bij.quote:Op maandag 6 december 2021 07:02 schreef ludovico het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Weetje wat er voor mij nou enorm uitspringt bij zo een betoog? "ik geloof in de wetenschap" the fuck man, lol.
Hoe dan ook, "Geloof" in de wetenschap is trouwens wel een goeie term geworden, want het is inderdaad de nieuwe religie geworden, en daarmee nu net zo gemanipuleerd door de macht als religie dat vroeger werd (nouja, nog, maar met veel minder effect). Ondertussen worden zo'n 70% van de onderzoeken niet betrouwbaar gerepliceerd, maar wel met headlines gebruikt door wie dan ook iets probeert te slijten.
In een ver verleden belandde ik wel eens in die religie vs atheïsme discussies, en vond het altijd frappant dat de sommigen beweerden dat wetenschap onze religie was. Nu ik er op terugkijk was die vergelijking best goed, als je het algemeen bekijkt. In veel opzichten is het zelfs gevaarlijker dan de ouderwetse religie, want er zijn grenzen aan hoe je een vaste tekst kan interpreteren, maar met wetenschap kan je bijna alles. Zolang je maar geld en macht hebt.![]()
Positief nieuws dat er blijkbaar toch nog zoveeeeel ongevaccineerden zijnquote:Op maandag 6 december 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Niet bewezen, ach, genoeg hints en logisch, dus geen reden om wat anders aan te nemen. Kom vooral met een beter narratief.quote:Op maandag 6 december 2021 08:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is niet bewezen.
[..]
Bij break through infection inderdaad
[..]
Dus minder lang besmettelijk.
[..]
Beperkt inderdaad, maar het heeft wel effect.
Vraag is echter of het effect voldoende is om vaccinatiedwang/drang te rechtvaardigen.
Ik denk van niet.
En die is dus net zo vaak als bij ongevacced, zie bovenstaande.
True, minder lang besmettelijk, maar meeste schade is allang gedaan mbt besmettelijkheid, zoals gezegd.
Dat laatste nooit, te debiel voor woorden dat er überhaupt over nagedacht wordt. Dan heb je grootheidswaanzin."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Israël tel je als 2 x gevaccineerde al niet meer als gevaccineerd ..quote:Op maandag 6 december 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar ja dat zal volgens jou ook wel weer niet waar zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vind de logica ...
Kinderen zijn nu opeens de motor van de pandemie (volgens belgische EXPERTEN)
Uitspraak 1e minister :
We stellen veel besmettingen vast bij kinderen, wat een impact heeft op ouders en grootouders (euh nee ... die zijn toch gevaccineerd ?) wat dan weer een impact heeft op onze ziekenhuizen (euh nee ... want gevaccineerden komen niet in het ziekenhuis ?)
Dus kinderen raken besmet, worden er niet ziek van, en kunnen volwassenen besmetten, die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
Nu gaan we kinderen inspuiten ... dus
kinderen kunnen nog steeds besmet raken, worden er nog steeds niet ziek van, en kunnen nog steeds volwassenen besmetten die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
Ik zie hier maar 1 winnaar ... $Pfizer$
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
En aan die ene winnaar hangen weer vele kleinere winnaars .. die met medisch ‘advies’ strooien 🤡quote:Op maandag 6 december 2021 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Vind de logica ...
Uitspraak 1e minister :
We stellen veel besmettingen vast bij kinderen, wat een impact heeft op ouders en grootouders (euh nee ... die zijn toch gevaccineerd ?) wat dan weer een impact heeft op onze ziekenhuizen (euh nee ... want gevaccineerden komen niet in het ziekenhuis ?)
Dus kinderen raken besmet, worden er niet ziek van, en kunnen volwassenen besmetten, die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
kinderen kunnen nog steeds besmet raken, worden er nog steeds niet ziek van, en kunnen nog steeds volwassenen besmetten die gevaccineerd zijn en er dus minder tot geen last van zouden moeten hebben.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://nos.nl/l/2405550
Nooit meer normaal.. we zitten er voor eeuwig aan vast .
Wie had dat nu gedacht. Oh wacht ik ken er wel een paarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
In Finland worden de hersenen wel gebruiktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
700.000 begreep ik.quote:Op maandag 6 december 2021 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Positief nieuws dat er blijkbaar toch nog zoveeeeel ongevaccineerden zijn
Waarom is dat goed nieuws? Waarom maakt het je wat uit als anderen ongevaccineerd zijn?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat is onjuist, in Israël is de houdbaarheid van vaccinatie voor de QR code beperkt.quote:Op maandag 6 december 2021 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Israël tel je als 2 x gevaccineerde al niet meer als gevaccineerd ..
Ik meende 6 maanden.
Als het minder dan 6 maanden geleden is dat je je tweede vaccin hebt gehad heb je de QR code.
Is het langer geleden, dan heb je een derde nodig.
Doe je dat niet, dan heb je weliswaar dezelfde status als een ongevaccineerde met betrekking tot de QR code, maar dat betekent niet dat je niet gevaccineerd bent.Niet zoals jij het uitlegt.quote:Maar ja dat zal volgens jou ook wel weer niet waar zijn
Verder gaat het hier om de besmettingscijfers, niet om je status voor de QR code.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Als vaccineren van kinderen betekent dat ze daardoor minder het virus verspreiden, dan heeft vaccineren zin.quote:Op maandag 6 december 2021 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
Vind de logica ...
Uitspraak 1e minister :
Dat is de logica erachter.
Vraag is echter of de verspreiding inderdaad wordt beperkt. Daarover hoor ik eigenlijk niets.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
![]()
Het vaccin werkt zo goed.. we prikken nog even doorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sowieso verwijten? Nog niet goed wakker?quote:Op maandag 6 december 2021 08:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bent dus niet nieuwsgierig naar het verhaal achter die jongere die aan het vaccin zou zijn overleden?
Dat is wel bijzonder..ook raar dat mij wordt verweten dat ik er meer van wil weten...
Jij zegt op de vraag :Dus hoe kom je daarbij.quote:En hoeveel van die 75% zijn 2x gevaccineerd en hebben een vervallen QR, dus ongevaccineerd?
Geeneen.
Dat van die jongere wil ik ook wel weten
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 09:13:53 ]![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
https://nos.nl/l/2405550
Nooit meer normaal.. we zitten er voor eeuwig aan vast .
Wie had dat nu gedacht. Oh wacht ik ken er wel een paar![]()
![]()
![]()
Wat een idioten. 3 jaar gehad om op te schalen ondertussen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het bewust de boel op de klippen laten lopen. Iets anders kan ik niet verzinnenquote:Op maandag 6 december 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een idioten. 3 jaar gehad om op te schalen ondertussen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De indruk wordt gewekt dat als iemand 2x is gevaccineerd, dat in de statistieken wordt gezien als ongevaccineerd.quote:Op maandag 6 december 2021 09:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
sowieso verwijten? Nog niet goed wakker?
Jij zegt op de vraag :
[..]
Dus hoe kom je daarbij.
Waar is dat op gebaseerd?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat moet je aan @_I vragenquote:Op maandag 6 december 2021 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
De indruk wordt gewekt dat als iemand 2x is gevaccineerd, dat in de statistieken wordt gezien als ongevaccineerd.
Waar is dat op gebaseerd?![]()
Ja, want Covid-19 was in 2018 inderdaad een enorm probleem.quote:Op maandag 6 december 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een idioten. 3 jaar gehad om op te schalen ondertussen.![]()
Gewoon de basisverzekering naar 200 euro volgend jaar, dan hebben we genoeg middelen om de zorg op te schalen.quote:Op maandag 6 december 2021 09:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, want Covid-19 was in 2018 inderdaad een enorm probleem.
1 op de 2 werknemers zit dan in de zorg
![]()
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Voor al onze statistiek liefhebbers
Het heet niet voor niks Data Explorer...."
In een van mijn laatste posts (https://lnkd.in/eB2JJ-Rm) heb ik @Ruben van Gaalen uitgenodigd om in discussie te gaan op een veelvuldig gedeelde grafiek die vaak zonder context wordt geplaatst. Het is dé grafiek waarin 'helder' wordt dat indien het aantal ongevaccineerden vs gevaccineerden op de IC gelijk is dit niet betekend dat dit ook zo is. De achterliggende populaties zijn namelijk compleet verschillend waardoor het relatieve getal anders is. Met andere woorden - we moeten niet kijken naar absolute getallen. Ik ben het daar niet mee eens en heb hem uitgenodigd om er op in te gaan. Na mijn post én initiële reactie heeft Ruben mij helaas geblokt.
Gelukkig kan ik (nog) wel zijn Twitter posts zien. Let wel, Ruben is als hoogleraar verbonden aan het Centraal Bureau voor de Statistiek. Dit brengt nogal wat gewicht met zich mee én dat is de reden dat ik blijf terugkomen. Mijn beroep (statistiek en modellen maken) wordt mijn inziens namelijk te grabbel gegooid.
Goed, laten we even weegstappen van Ruben zelf en kijken naar zijn post (https://lnkd.in/eykMnU75). Het is een post waarin hij via Our World in Data Nederland vergelijkt met Bulgarije en de verschillen in sterfte, opname én cases compleet toewijdt aan de vaccinatiestrategie. Zonder verdere uitleg. Ik heb al eerder laten zien dat vergelijkingen over landen heen gevaarlijk is. In principe zou je dit soort vergelijken nooit kunnen publiceren juist omdat het context mist. Er is geen enkele vaste ondergrond (https://lnkd.in/e8dD2xnF).
Gemakshalve heb ik daarom de grafiek opnieuw gemaakt en twee landen toegevoegd. Twee landen die ook in het oosten van Europa liggen maar een andere vaccinatiestrategie hebben dan Bulgarije.
Ik weet zeker dat als ik 100 mensen vraag wat ze zien ik minsten 50 verschillende meningen krijg.
ps. voor iedereen die deze post onsmakelijk vindt, welkom in de wereld van heel veel professionals die NIET het gangbare narratief aanhangen én daar voor aangepakt zijn. Wellicht als er meer naar hen geluisterd was zaten we hier niet nu nog steeds. Ik hoop dat dit gaat veranderen en het eerste voorstel lijkt al gemaakt te zijn. https://lnkd.in/eBzSK_Gc
https://www.linkedin.com/(...)39497951342592-wls0/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, laten we eens kijken naar het eerste boek:quote:
https://www.amazon.nl/Omi(...)n%2Caps%2C140&sr=8-1
17 pagina's.
Niet echt spectaculair.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Aah dus het lukt jou om een boek te schrijven in 1 dag naar de uitgever te brengen en het te laten drukkenquote:Op maandag 6 december 2021 10:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, laten we eens kijken naar het eerste boek:
https://www.amazon.nl/Omi(...)n%2Caps%2C140&sr=8-1
17 pagina's.
Niet echt spectaculair.
https://www.wsj.com/amp/a(...)ee-shots-11630426257
“Fully vaccinated” now means three shots.
Nam aan dat twee shots of minder dan ongevaccineerd is.![]()
Het is een digitaal boek.quote:Op maandag 6 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dus het lukt jou om een boek te schrijven in 1 dag naar de uitgever te brengen en het te laten drukken
Verder is het een aanname van je dat de volledige tekst die dag is geschreven.
Het boek omvat niet alleen Omicron.
Omicron kan een laatste toevoeging zijn geweest en op de voorgrond gezet om het boek meer relevantie te geven.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Within days is natuurlijk niet op dezelfde dag.quote:Op maandag 6 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dus het lukt jou om een boek te schrijven in 1 dag naar de uitgever te brengen en het te laten drukken![]()
Dan hoeft de term 'fully' niet gebruikt te worden toch?quote:Op maandag 6 december 2021 10:45 schreef _I het volgende:
Nam aan dat twee shots of minder dan ongevaccineerd is.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nogmaals
het lukt dus om binnen 1 week een boek te schrijven
deze voor publicatie bij een uitgever te leggen
goedkeuring te krijgen
en online te krijgen binnen een week????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een digitaal boek.quote:Op maandag 6 december 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
Nogmaals
het lukt dus om binnen 1 week een boek te schrijven
deze voor publicatie bij een uitgever te leggen
goedkeuring te krijgen
en online te krijgen binnen een week????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat daar een uitgever voor nodig is?
Het boek heeft enkel een asin code. Dat is een Amazon code.
Het boek wordt verkocht op Amazon. Op Amazon, of bol.com, is het niet zo ingewikkeld om producten aan te bieden als jij denkt.
Daar gaan geen weken over heen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat je dat zelf nog niet begint in te zien, zegt voldoende...quote:Op maandag 6 december 2021 09:03 schreef Wantie het volgende:
Waarom is dat goed nieuws? Waarom maakt het je wat uit als anderen ongevaccineerd zijn?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Beter de miljoenen die uitgegeven worden aan nutteloze tests gebruikenquote:Op maandag 6 december 2021 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewoon de basisverzekering naar 200 euro volgend jaar, dan hebben we genoeg middelen om de zorg op te schalen.
1 op de 2 werknemers zit dan in de zorg![]()
Ow nee die cijfers met besmettingen hebben we nodig om de pandemie op peil te houden.
Je weet dus geen antwoord te geven...quote:Op maandag 6 december 2021 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat je dat zelf nog niet begint in te zien, zegt voldoende...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ja, dat complot zie jij er kennelijk achter.quote:Op maandag 6 december 2021 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beter de miljoenen die uitgegeven worden aan nutteloze tests gebruiken![]()
Ow nee die cijfers met besmettingen hebben we nodig om de pandemie op peil te houden.
Er is niets aan de hand in de zorg of zo...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Even wachten tot de boosters op volle toeren draaien, dan wordt dat wel ingevoerdquote:Op maandag 6 december 2021 10:45 schreef _I het volgende:
Nam aan dat twee shots of minder dan ongevaccineerd is.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
En dit bevestigt mijn antwoord ...quote:Op maandag 6 december 2021 11:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet dus geen antwoord te geven...I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
![]()
Even het hele draadje erbij lezen
is een onderzoek dat nog verder doorgevoerd moet wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt geen antwoord gegeven.quote:Op maandag 6 december 2021 11:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En dit bevestigt mijn antwoord ...
Maar dat was te verwachten.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Is ook bij COR al langs gekomen.quote:Op maandag 6 december 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Even het hele draadje erbij lezen
is een onderzoek dat nog verder doorgevoerd moet worden
Het onderzoek gaat over verminderd immuunrespons bij mensen met Covidn dat zou kunnen zijn veroorzaakt door het spike eiwit, dat als het in de celkern terecht komt DNA reparatie belemmert. In vitro is ontdekt dat virusdeeltjes in de celkern, waaronder het spike eiwit, terecht kunnen komen.
De vaccins gebruiken ook het spike eiwit, maar volgens mij niet het complete eiwit zoals de Twitter poster suggereert.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dit gaat om Israël, en daar is het al ingevoerd.quote:Op maandag 6 december 2021 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Even wachten tot de boosters op volle toeren draaien, dan wordt dat wel ingevoerdzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Scheer je weg het ging over volgend jaar. "dan ondertussen"quote:Op maandag 6 december 2021 09:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, want Covid-19 was in 2018 inderdaad een enorm probleem."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dit soort nieuws maakt me voor een fractie van een seconde blij, maar dan realiseer ik me dat dit vrijwel zeker slechts (korte) uitstel van executie is. En ze willen het nog steeds op werk doorvoeren, dus het is zo'n blij makertje om de ratten nog even door te laten zwemmen.quote:Op maandag 6 december 2021 12:04 schreef CryptoPunk het volgende:
Kabinet zet plan voor omstreden 2G-systeem voorlopig niet door![]()
Biontech CEO neemt de prik niet,hij schult achter juridische termen.
Biontech is de maker van Pfizer vax voor wie dat niet weet.
https://www.bitchute.com/video/N9y1J3oh0mtu/
hij wil gewoon geen proefkonijn zijn![]()
Dit is interessant, want hij geeft eigenlijk aan dat ze officieel nog in trial zijn, oftewel: de neurenberg code kan wel van toepassing zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 12:54 schreef Mytho het volgende:
hij wil gewoon geen proefkonijn zijn
De vraag is: hoe oud is het originele filmpje?![]()
En mondjapje verkopers enz.quote:Op maandag 6 december 2021 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En aan die ene winnaar hangen weer vele kleinere winnaars .. die met medisch ‘advies’ strooien 🤡In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Gepost door Flatearther 2027quote:Op maandag 6 december 2021 12:54 schreef Mytho het volgende:
hij wil gewoon geen proefkonijn zijn![]()
![]()
Anyway, van wanneer is dit filmpje? Lijkt erop dat het is van het begin van de uitrol van de vaccins, en dan is het niet vreemd dat hij niet is gevaccineerd, hij moet zijn beurt afwachten, net als iedereen.
Dat hij geen proefkonijn wil zijn blijkt nergens uit, ook niet dat het vaccin nog in testfase is.
Allemaal vergezochte aannames.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Researchers Warn Cold Weather Causes Blood Clots and Heart AttacksZou het? Kleed je dus warm aan buiten kindersquote:As cold winter weather reaches many parts of the Western world, many forecasters are issuing weather warnings as the temperature drops.
However, cold weather can also have a surprising impact on your health, according to researchers.
They warn that during the cold weather people are more likely to suffer from serious conditions such as heart attacks or blood clots.
Even a small drop in temperature can lead to an increase in the number of people who suffer a heart attack, they say.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 13:03 schreef yinxs het volgende:
[..]
Dit is interessant, want hij geeft eigenlijk aan dat ze officieel nog in trial zijn, oftewel: de neurenberg code kan wel van toepassing zijn.
De vraag is: hoe oud is het originele filmpje?
December 2020.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Op Gran Canaria zag ik afgelopen zomer voorlichtingsvideos die waarschuwden voor een snelle duik in de zee als aan het zonnen bent geweest.quote:Op maandag 6 december 2021 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Researchers Warn Cold Weather Causes Blood Clots and Heart Attacks
[..]
Zou het? Kleed je dus warm aan buiten kinders
Ook vanwege risico op hartproblemen door de temperatuurwisseling.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
check video, de reporter zegt de vaccines is approved. maar de CEO gaat het niet nemen,quote:![]()
net als US congress weet dat de vax niet goed is daarom hebben ze een uitzondering, alleen schaapjes moeten gevaxxed worden.
Members of Congress and Their Staff Are Exempt From Biden's Vaccine Mandate
https://www.newsweek.com/(...)date-1627859?fbclid=![]()
Hij zegt niet dat hij het niet gaat nemen. Dat verzin je er zelf bij.quote:Op maandag 6 december 2021 13:34 schreef Mytho het volgende:
[..]
check video, de reporter zegt de vaccines is approved. maar de CEO gaat het niet nemen,![]()
net als US congress weet dat de vax niet goed is daarom hebben ze een uitzondering, alleen schaapjes moeten gevaxxed worden.
Members of Congress and Their Staff Are Exempt From Biden's Vaccine Mandate
https://www.newsweek.com/(...)date-1627859?fbclid=zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Bloodcloths voor gevaccineerden en ongevaccineerde protestantenquote:Op maandag 6 december 2021 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou het? Kleed je dus warm aan buiten kinders
(of is het protesteerders? protesterenden?)![]()
![]()
Dat zou een interessante verklaring zijn waarom hart en vaat ziekten minder voor komen in het mediterrane. Voorheen werd dat altijd op de voeding gegooid.quote:Op maandag 6 december 2021 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou het? Kleed je dus warm aan buiten kindersblablablabla![]()
Verklaart nog steeds de Eskimo's niet.quote:Op maandag 6 december 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou een interessante verklaring zijn waarom hart en vaat ziekten minder voor komen in het mediterrane. Voorheen werd dat altijd op de voeding gegooid.![]()
Het gaat over grote temperatuurverschillen, als het altijd maar koud is is dat ook niet meer relevant. Tenminste dat is wat dat artikel suggereert.quote:Op maandag 6 december 2021 13:48 schreef yinxs het volgende:
[..]
Verklaart nog steeds de Eskimo's niet.blablablabla![]()
Collega van mij is een koud water dipper. Of een Russische sauna eerst warm zweten en dan een sprong ff ploeteren in ijskoud water dit schijnt(?) gezond te zijn om afvalstoffen af te voeren, erna door beweging opwarming met een heet drankje. Levensgevaarlijk anno nuquote:Op maandag 6 december 2021 13:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op Gran Canaria zag ik afgelopen zomer voorlichtingsvideos die waarschuwden voor een snelle duik in de zee als aan het zonnen bent geweest.
Ook vanwege risico op hartproblemen door de temperatuurwisseling.
dus binnen 20graden en je gaat even naar buiten -5 , grote kans op hart en vaat ziekten?quote:Op maandag 6 december 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat over grote temperatuurverschillen, als het altijd maar koud is is dat ook niet meer relevant. Tenminste dat is wat dat artikel suggereert.
komt door voedsel. kijk in de VS de zuidelijke staten waar ze veel junkfood eten, veel hart en vaatziekten daar.![]()
Altijd al gevaarlijk geweest.quote:Op maandag 6 december 2021 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Collega van mij is een koud water dipper. Of een Russische sauna eerst warm zweten en dan een sprong ff ploeteren in ijskoud water dit schijnt(?) gezond te zijn om afvalstoffen af te voeren, erna door beweging opwarming met een heet drankje. Levensgevaarlijk anno nu
Je collega is er ervaren in, dat is wat anders.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik verwacht dat ze wel een warm iglotje hebben waar ze soms even warm tegen elkaar aan kruipen, voor ze weer de kou ingaan op jacht naar een zeehond.quote:Op maandag 6 december 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat over grote temperatuurverschillen, als het altijd maar koud is is dat ook niet meer relevant. Tenminste dat is wat dat artikel suggereert.
Maar mijn kennis van de leefwijze van deze mensen is niet echt groot. Ze eten veel verzadigde vetten is wat mij bijstond. En net als bij de franse paradox had dat schijnbaar weinig effect op ze.![]()
Onzin. Er zijn genoeg sauna's waar je dit ook kunt doen. Of in de hamam, na zweten en stomen is het afspoelen geblazen met koud water. Dit is al eeuwenoud.quote:Op maandag 6 december 2021 13:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Altijd al gevaarlijk geweest.
Je collega is er ervaren in, dat is wat anders.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: