Max had zeker nog 12,3 meter naar rechts gekund.quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn fotosoep? Ik heb Hamilton naar de racelijn verhuisd
Volgens mij is dat al lang niet meer de racelijnquote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het al Verstappen is aan het slingeren! Ik heb even de data erbij gepakt. Dit is gewoon iemand eraf rijden!quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je? Hamilton had duidelijk veel meer snelheid in sector 3, het hele weekend al. Verstappen was eigenlijk sowieso kansloos, achteraf bekeken.quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ja, 1 voordeel. Die 'Raketmotor' was niet zo heel veel sneller dan de Honda powerunit. Als die weer een stapje minder is in Abu Dhabi is er wellicht perspectief.
quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang niet meer de racelijn
Ik mis de slingers....quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al verwacht dat Max in Jeddah geen kans meer maakte, maar gelukkig kon hij prima meedoen. Dus het is gewoon 50/50 volgende week, denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ja, 1 voordeel. Die 'Raketmotor' was niet zo heel veel sneller dan de Honda powerunit. Als die weer een stapje minder is in Abu Dhabi is er wellicht perspectief.
Want elke keer als ik iets zeg wat niet goed valt bij de Maxfans ligt het aan mij? Oké interessante gedachtequote:
Idd, in het technische stuk bleef Verstappen er nog goed voor. Maar de 3de sector t/m bocht 1 was Hamilton veel sneller. Dat hou je geen 30 ronden vol.quote:Op zondag 5 december 2021 23:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vind je? Hamilton had duidelijk veel meer snelheid in sector 3, het hele weekend al. Verstappen was eigenlijk sowieso kansloos, achteraf bekeken.
Nou ja, Verstappen zo goed als zeker pole weggegooid in de laatste bocht bijvoorbeeld. In plaats van 0,5 seconden erachter zoals in Brazilie.quote:Op zondag 5 december 2021 23:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vind je? Hamilton had duidelijk veel meer snelheid in sector 3, het hele weekend al. Verstappen was eigenlijk sowieso kansloos, achteraf bekeken.
Oh we gaan huillachen ipv inhoudelijk een discussie aan?quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Max had zeker nog 12,3 meter naar rechts gekund.
Nee hoor, dat is het punt niet. Verre van zelfsquote:Op zondag 5 december 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want elke keer als ik iets zeg wat niet goed valt bij de Maxfans ligt het aan mij? Oké interessante gedachte
Als Max nou 1 kant koos kon Hamilton makkelijk voorbij.quote:
Kijk je wel naar jezelf?quote:Op zondag 5 december 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh we gaan huillachen ipv inhoudelijk een discussie aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |