Max had zeker nog 12,3 meter naar rechts gekund.quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn fotosoep? Ik heb Hamilton naar de racelijn verhuisd
Volgens mij is dat al lang niet meer de racelijnquote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het al Verstappen is aan het slingeren! Ik heb even de data erbij gepakt. Dit is gewoon iemand eraf rijden!quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je? Hamilton had duidelijk veel meer snelheid in sector 3, het hele weekend al. Verstappen was eigenlijk sowieso kansloos, achteraf bekeken.quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ja, 1 voordeel. Die 'Raketmotor' was niet zo heel veel sneller dan de Honda powerunit. Als die weer een stapje minder is in Abu Dhabi is er wellicht perspectief.
quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang niet meer de racelijn
Ik mis de slingers....quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al verwacht dat Max in Jeddah geen kans meer maakte, maar gelukkig kon hij prima meedoen. Dus het is gewoon 50/50 volgende week, denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ja, 1 voordeel. Die 'Raketmotor' was niet zo heel veel sneller dan de Honda powerunit. Als die weer een stapje minder is in Abu Dhabi is er wellicht perspectief.
Want elke keer als ik iets zeg wat niet goed valt bij de Maxfans ligt het aan mij? Oké interessante gedachtequote:
Idd, in het technische stuk bleef Verstappen er nog goed voor. Maar de 3de sector t/m bocht 1 was Hamilton veel sneller. Dat hou je geen 30 ronden vol.quote:Op zondag 5 december 2021 23:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vind je? Hamilton had duidelijk veel meer snelheid in sector 3, het hele weekend al. Verstappen was eigenlijk sowieso kansloos, achteraf bekeken.
Nou ja, Verstappen zo goed als zeker pole weggegooid in de laatste bocht bijvoorbeeld. In plaats van 0,5 seconden erachter zoals in Brazilie.quote:Op zondag 5 december 2021 23:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vind je? Hamilton had duidelijk veel meer snelheid in sector 3, het hele weekend al. Verstappen was eigenlijk sowieso kansloos, achteraf bekeken.
Oh we gaan huillachen ipv inhoudelijk een discussie aan?quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Max had zeker nog 12,3 meter naar rechts gekund.
Nee hoor, dat is het punt niet. Verre van zelfsquote:Op zondag 5 december 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want elke keer als ik iets zeg wat niet goed valt bij de Maxfans ligt het aan mij? Oké interessante gedachte
Als Max nou 1 kant koos kon Hamilton makkelijk voorbij.quote:
Kijk je wel naar jezelf?quote:Op zondag 5 december 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh we gaan huillachen ipv inhoudelijk een discussie aan?
je verwacht het nietquote:Op zondag 5 december 2021 23:38 schreef Evenstar het volgende:
HAHAHA Max is bestraft voor de botsing
+10s
Zei ik tochquote:Op zondag 5 december 2021 23:38 schreef Evenstar het volgende:
+10s
Naast de vangrail en lichtposten is nog meer dan voldoende ruimte. Hij zit nu veel te dicht op de raceline.quote:
serieus? Omdat het na de race is, wordt dat dan een gridpenalty?quote:Op zondag 5 december 2021 23:38 schreef Evenstar het volgende:
+10s
Ja het is natuurlijk niet heel zwart wit, maar ook denk ik dat pole niet gegarandeerd was zonder die lock-up gisteren. Mercedes pakt consequent 2-3 tienden op Red Bull in die laatste sector.quote:Op zondag 5 december 2021 23:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, Verstappen zo goed als zeker pole weggegooid in de laatste bocht bijvoorbeeld. In plaats van 0,5 seconden erachter zoals in Brazilie.
En Verstappen zat op de verkeerde band richting het einde, daardoor kon die het niet meer houden. Leek mij in ieder geval, maar kan er naast zitten.
quote:No / Driver 33 - Max Verstappen
Competitor Red Bull Racing Honda
Time 22:19
Session Race
Fact Car 33 braked in a manner which caused a collision with Car 44 in turn 26.
Offence Breach of Article 2 (e) Chapter IV Appendix L of the FIA International Sporting Code.
Decision 10 second time penalty imposed after the race
(10 seconds added to elapsed race time).
2 penalty points (total of 7 for the 12 month period)
Wie zei ook alweer dat ik onzin verkocht?quote:Op zondag 5 december 2021 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Max veroorzaakt een botsing.
Tsja, dit is op zich natuurlijk een mooi idee als dit altijd zo gehanteerd zou worden. Maar deze uitspraak hoor je standaard alleen na eventuele fouten van Hamilton. Bij Verstappen wordt vrijwel geen kans ongemoeid gelaten om een straf uit te delen. Dit weekend Hamilton-Mazepin, Bottas, Hamilton. Het wordt allemaal weggehoond of het levert niet meer dan een fopstrafje op. De consistentie bij de FIA is helaas enorm ver te zoeken.quote:Op zondag 5 december 2021 23:22 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Gaat ook geen straf meer komen. Mooi, laat het volgende week maar op de baan beslist worden
Nee, hij blijft op p2quote:Op zondag 5 december 2021 23:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
serieus? Omdat het na de race is, wordt dat dan een gridpenalty?
Yep.quote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef MoreDakka het volgende:
Zit die Connely weer bij de stewards?
Uiteraard...quote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef MoreDakka het volgende:
Ding ding ding.quote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef MoreDakka het volgende:
Goffelquote:Op zondag 5 december 2021 23:38 schreef gbm het volgende:
[..]
Gemiste kans om hem niet aan de andere kant van het hek te shoppen
Verstappen blijft op p2.quote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef THEFXR het volgende:
ik ben toch achterlijk, met mijn Lewis heeft een kleurtje en de kaart trekken?
tuurlijk, altijd die obsessie voor Maxquote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef MoreDakka het volgende:
Yepquote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef MoreDakka het volgende:
Dit had Verstappen moeten doen. Echter, dit is niet wat Verstappen deed, dus nog een keer 10 seconden straf erbij.quote:
Dus geen slingeren?quote:Op zondag 5 december 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
However, the sudden braking by the driver of Car 33 was determined by the Stewards
to be erratic and hence the predominant cause of the collision and hence the
standard penalty of 10 seconds for this type of incident, is imposed.
Je zoekt steeds naar de schuld van Max. Bij Sky of UK forum zal iedereen het met je eens zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want elke keer als ik iets zeg wat niet goed valt bij de Maxfans ligt het aan mij? Oké interessante gedachte
Ja opzich wel als je zo denkt.quote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef THEFXR het volgende:
ik ben toch achterlijk, met mijn Lewis heeft een kleurtje en de kaart trekken?
Inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef damsco het volgende:
De fanboys zijn weer even op hun plaats gezet door de FIA
Ja dat verbaasde mij ook al.quote:
Hij heeft geen plek verloren.quote:Op zondag 5 december 2021 23:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Zonde van je tijd om volgende week te gaan kijken in ieder geval, de FIA verzint wel weer iets.
Compleet belachelijk deze organisatie.
quote:Whilst accepting that the driver of Car 44 could have overtaken Car 33 when that car
first slowed, we understand why he (and the driver of Car 33) did not wish to be the
first to cross the DRS.
Je wauwelt iets over dat Masi "een Nederlander" is en insinueert daarna dat ze geen straffen aan Hamilton geven omdat hij het anders op zijn huidskleur zou gooien. Hoe kom je bij zulke gedachten?quote:Op zondag 5 december 2021 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op corruptie en competitie vervalsing.
Pieppiephoi!quote:Op zondag 5 december 2021 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Uhm, wie zat er ook al weer bij de stewards?
Die 7 strafpunten kunnen wel eens pijn gaan doen.quote:Op zondag 5 december 2021 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachwekkende straf maar zou het wat uitmaken?
Weet ik. Gaat me ook niet om de tussenstand, maar dat het al redelijk vast lijkt te staan wie de FIA als kampioen wil zien dit jaarquote:
Ohja en achteraf heb je dat ook gezien. Ik heb achteraf ook gezien dat Bitcoin naar 50k zou gaan. Ik heb achteraf ook gezien dat Feyenoord zou gaan winnen. Bla, bla. Dom volk zijn zulke mensen altijd.quote:Op zondag 5 december 2021 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde mij ook al.
Maar hij remde wel iets te hard, dat vond ik bij de eerste replay die ik zag ook al.
In het licht van de kwestie ook gewoon een onzinargument ‘ja hij had hem gewoon kunnen inhalen maar we snappen dat hij dat niet deed, dus is die ander schuldig aan het veroorzaken van een ongeval.’ Hoe gezocht wil je de redenering hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 23:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Altijd als het tussen Lewis en Max gaat ... altijd hebben ze opeens super veel begrip voor Lewis.
Dit had natuurlijk gewoon een reprimand moeten zijn voor Hamilton, dat had gevolgend gehad. Dus op die manier maakt het wat uitquote:Op zondag 5 december 2021 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachwekkende straf maar zou het wat uitmaken?
Het zijn er 2.quote:Op zondag 5 december 2021 23:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die 7 strafpunten kunnen wel eens pijn gaan doen.
Dit. Gelukkig volgend jaar achter de decoder, krijg ik er veel minder van meequote:Op zondag 5 december 2021 23:45 schreef StephanL het volgende:
Eigenlijk hoef je volgende week niet meer te kijken, maar ga het toch doen
Ik hoop maar dat die veel geld overmaakt want ik zie echt niet in waarom de de rest van de planeet het nog zou doen. Je gaat toch niet betalen om ofwel een Mercedes optocht te zien of die FIA zich in allerlei bochten te zien wurmen om als Mercedes te bevoordelen.quote:Op zondag 5 december 2021 23:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Altijd als het tussen Lewis en Max gaat ... altijd hebben ze opeens super veel begrip voor Lewis.
Het is ook onzin.quote:Op zondag 5 december 2021 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk jongens, ik zei het al
[..]
Wie zei ook alweer dat ik onzin verkocht?
Hier had geen straf moeten volgen, 2 schuld, 2 moeten betalenquote:Op zondag 5 december 2021 23:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit had natuurlijk gewoon een reprimand moeten zijn voor Hamilton, dat had gevolgend gehad. Dus op die manier maakt het wat uit
Dat doet hij omdat hij die plek terug wil geven en een flippo achter hem er niet langs gaat terwijl er alle ruimte isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |