En dat van een moderator die zegt dat anderen blind zijn?quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien eens proberen zonder persoonlijke steekjes uit te delen?
In het interview zegt hij dat hij er niet langs wilde voor de DRS lijn, maar als hij dat weet dan wist hij dus logischerwijs ook dat Max hem voorbij probeerde te laten (als hij om een andere reden vertraagt hoef je je immers niet druk te maken over een DRS). Maar dat was niet waar hij het over de radio in de race probeerde te gooien, daar had hij allemaal geen idee wat er gebeurde en was het Max die hem brake testte.quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef TjjWester het volgende:
Wat heeft lewis nu precies gezegd tijdens het interview???? Hij zou zijn fout min of meer hebben toegegeven volgens twitter.
En Lewis is wat dat betreft iets leper met z'n acties, Max is meer de botte Nederlander vrees ikquote:Op zondag 5 december 2021 22:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij de 2e herstart maakt hij een geweldige inhaalactie.
Maar goed, beiden lopen te zieken en er is maar 1 goede eindconclusie wat mij betreft: zand erover en wie komende week wint is de verdiende kampioen.
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand voorbij gaat laten je NIET gaat slingeren en gewoon één kant kiestquote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de ronde ervoor, dat is de racelijn, helemaal aan de binnenkant. Als je dan nu nog steeds durft te claimen dat Verstappen opzettelijk zat uit te lokken dat Hamilton erbovenop zou knallen door op de racelijn te rijden, dan heb je echt een enorme plaat voor je kop en ben je niet voor rede vatbaar.
Hij heeft het inderdaad toegegeven. Hij was bang dat VER hem bij de eerstvolgende DRS-zone zou inhalen en daar had hij geen zin in.quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef TjjWester het volgende:
Wat heeft lewis nu precies gezegd tijdens het interview???? Hij zou zijn fout min of meer hebben toegegeven volgens twitter.
Max valt weer niks te verwijten.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de ronde ervoor, dat is de racelijn, helemaal aan de binnenkant. Als je dan nu nog steeds durft te claimen dat Verstappen opzettelijk zat uit te lokken dat Hamilton erbovenop zou knallen door op de racelijn te rijden, dan heb je echt een enorme plaat voor je kop en ben je niet voor rede vatbaar.
Je hebt de Verstappen in de langzamere wagen die niets te verliezen heeft en de Hamilton die alles te verliezen heeft. Dat leidt automatisch tot dit soort confrontaties.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef gbm het volgende:
[..]
En Lewis is wat dat betreft iets leper met z'n acties, Max is meer de botte Nederlander vrees ik
En verder ben ik het er wel mee eens... Hoop ook dat er verder niks uitkomt qua straffen...
Reageer nou gewoon niet meer op hem.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het woord blind niet eens gebruikt dus je strooit ook nog eens met feitelijke onjuistheden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat van een moderator die zegt dat anderen blind zijn?
Maar je mag niet kiezen. Je moet pakken waar je het moet pakken.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad toegegeven. Hij was bang dat VER hem bij de eerstvolgende DRS-zone zou inhalen en daar had hij geen zin in.
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand er voor bij wilt laten, je 3 meter van de racelijn uitwijkt, en je dan toch nog steeds je tegenstander IN JE RECHTERSPIEGEL ZIET, je dan iets naar links uitwijkt?quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand voorbij gaat laten je NIET gaat slingeren en gewoon één kant kiest
Al slingerde hij van de rechter muur tot het midden van de baan, Hamilton had er nooit op kunnen knallen als hij de racelijn had aangehouden. Je zit er gewoon keihard naast en bent te arrogant om het toe te geven.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand voorbij gaat laten je NIET gaat slingeren en gewoon één kant kiest
Tuurlijk, knul.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het woord blind niet eens gebruikt dus je strooit ook nog eens met feitelijke onjuistheden.
Hou toch op.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Badeend6 het volgende:
[..]
Max valt weer niks te verwijten.
Het ligt aan alles en iedereen, behalve Max (wederom).
Meneer met weinig verstand. Ook wel genaamd de simracer. Weet jij wel wat slingeren is?quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor, VER zat fout in Monza en in Brazilie maar in tegenstelling tot bij jankzak Hamilton claimt niemand dat Verstappen een heilig boontje is.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Badeend6 het volgende:
[..]
Max valt weer niks te verwijten.
Het ligt aan alles en iedereen, behalve Max (wederom).
Het is HEEL simpelquote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand er voor bij wilt laten, je 3 meter van de racelijn uitwijkt, en je dan toch nog steeds je tegenstander IN JE RECHTERSPIEGEL ZIET, je dan iets naar links uitwijkt?
Gewoon op mijn stemmen ouwe reusquote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik twijfel nog wel wie mijn favoriete mod is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |