Alleen de eerste opdracht is geweest. Nog niet veel van te zeggen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Is er na het eerste seizoen nog wat veranderd? In het eerste seizoen waren de spellen een beetje nutteloos.
Nee, dat valt alleen maar op.quote:
Ja, het maakt nu uit wie er wint, verraders of getrouwen. Was in S1 niet zo.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Is er na het eerste seizoen nog wat veranderd? In het eerste seizoen waren de spellen een beetje nutteloos.
verwacht ik wel, dat was in seizoen 1 ook, Samantha Steenwijk werd later pas verraderquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Moest bij de eerste opdracht in de trein denken; wie is hier aan het mollen...oh wacht...
Ik heb dat eerste seizoen op RTL 4 nooit gezien, ben ingestroomd bij de Videoland editie en die vond ik al goed. En dit wordt ook wel weer leuk denk ik, maar had toch andere verraders gekozen, behalve Stefano beetje kleurloze types. Kunnen er eigenlijk nog andere verraders gekozen komen naarmate verraders ontmaskert worden, zo niet allemaal?
geen gekonkel meer tussen verraders en getrouwen zoals in S1, toen werd het einde verpest door de deelnemersquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ja, het maakt nu uit wie er wint, verraders of getrouwen. Was in S1 niet zo.
hahaha ik dacht precies hetzelfde, ontslagen bij GTSTquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:09 schreef AgnesGru het volgende:
Anton & Linda als goedmakertje bij dit programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |