abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204378739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 22:54 schreef Dazalbest het volgende:
Stefano denkt echt next level tig slagen ver vooruit, heel scherp....

Maar als hij daar in door slaat kan het hem wel alsnog verdacht maken.
Wel mooi om te zien dat hij Esmee iig door heeft en er voor kiest dat nu te laten gebeuren voor de chaos!

En verder Esmee 8)7

Wel triest dat men het stemmen op steven niet gewoon durfde door te zetten....
Die mag er wel uit. Eigenlijk in élk programma waaraan Steven mee doet mag hij er wel uit...het liefst als eerste. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_204378741
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Absoluut een beetje macaber.

Mooi seizoen tot nu toe.

Dat niemand bedenkt dat verraders 'begrijpelijk' wat stiller zijn en meer afwachtend in reageren, verbaast me enigszins maar zal uiteraard opgepikt worden voor een volgend seizoen en wordt het nog moeilijker om een verrader te zijn.
Net als 'de Mol' in WIDM. Dat gaat alleen maar moeilijker worden bij toekomstige seizoenen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204379953
De getrouwen hebben nog wel iets te veel het idee dat ze in WIDM zitten volgens mij. Heeft niet heel veel zin om mensen te verdenken op basis van hoe goed ze de opdrachten uitvoeren.. :')
  zaterdag 9 april 2022 @ 09:35:19 #279
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204380189
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 02:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Net als 'de Mol' in WIDM. Dat gaat alleen maar moeilijker worden bij toekomstige seizoenen.
Daarom zou het leuk zijn dit soort programma's eens zonder die BNNer kliek...

Tuurlijk je zal bondjes niet tegenhouden..... maar het is heel anders als alle kandidaten elkaar totaal niet kennen, of wanneer er binnen de kliek kandidaten elkaar al kennen positief/negatief en dat dus al van begin af aan gebruiken/misbruiken....
pi_204381017
d
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Stefano maakt wel TV. Had hem niet zo hoog zitten in een Verraders rol, maar hij komt los in aflevering 2. Jamie is ook wel clever. Volgende week weer alle ballen of Steven, vermoorden gaan ze hem niet denk ik nog.
Verder leuke aflevering en die herdenking vind ik wel goed gevonden, beetje macaber ook wel. Weet niet of dit een vast onderdeel gaat worden?
Die herdenking was gewoon een opdracht, dat gaan ze denk ik niet elke keer herhalen, want dan weten ze al wat ze te wachten staat.
pi_204382587
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:50 schreef Verida het volgende:
d
[..]
Die herdenking was gewoon een opdracht, dat gaan ze denk ik niet elke keer herhalen, want dan weten ze al wat ze te wachten staat.
Denk een eenmalig iets inderdaad.
pi_204382588
Dit was een top aflevering. :Y
pi_204382595
Irene gaat ook nog wel verdacht worden. Die heeft rare acties soms die verrader-achtig kunnen overkomen.

[ Bericht 48% gewijzigd door viceversa op 09-04-2022 14:01:30 ]
  zaterdag 9 april 2022 @ 14:06:41 #284
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204382717
Stefano is goed ja, maar ik vind het zo'n vies mannetje om naar te kijken, net zo vies als Giel Beelen :@ :+
pi_204383243
Stefano komt wel zeer achterbaks over, maar ik kan hem niet hebben.
Met dat smerige snorretje en die ogen alsof hij altijd stoned is.
En die hele houding van hem yuk.

Waar hij in de 1e aflevering nog wel echt flink door de mand viel qua zenuwen, zenuwtrekjes en dergelijke zie je dat nu niet meer terug. Dat spreekt wel voor hem. Al is hij wel iemand die goed moet uitkijken wat hij tegen wie zegt en hoe ver hij in iets meegaat.

Ortal zie je weinig van, houdt zich wat we zien wat rustiger. Ligt goed in de groep. Aflevering 1 hoorde je haar naam nog wel, nu totaal niet. Beweegt zich ook wel tussen alle groepen.

Jamie is echt zo ontzettend warrig. Soms vrij sterk en andere momenten verspreekt hij zich en zegt hij de meest domme dingen.

Esmee is wel een gevaarlijke klant. Die flapt er echt aan alle kant van alles uit.
pi_204383347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:50 schreef Verida het volgende:

[..]
Zal wel voor 1 keer zijn. Overigens hadden ze bij de Belgische Verraders precies dezelfde opdracht. ;)
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 16:13:57 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204383523
Had ook wel het idee dat WIDM en de verraders door elkaar hene gaan lopen in de hoofden. De verraders willen ook graag zoveel mogelijk zilver!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_204383701
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 16:13 schreef Rene het volgende:
Had ook wel het idee dat WIDM en de verraders door elkaar hene gaan lopen in de hoofden. De verraders willen ook graag zoveel mogelijk zilver!
Klopt! Dat idee heb ik ook en ook mensen die in mijn ogen niet hard genoeg hun best doen voor zilver... ze hebben een gezamenlijk doel (wat weer een beetje vreemd aanvoelt. Ik zou het logischer vinden als bijv. de verraders het geld kregen dat de getrouwen verloren oid)
  zaterdag 9 april 2022 @ 16:56:14 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204383792
Wel goed dat een paar ook Stella wilde lozen omdat ze weinig silver zou binnen brengen.

Verder valt de groep me heel erg mee ik had erger verwacht.

Behalve Esmee die is echt verschrikkelijk.
Vergooide zichzelf al eerder bij Ranking the stars door als een soort seksbeest te willen overkomen en doet dat nu op een andere manier weer.

Ben blij dat ze niet zo snel aan Expeditie Robinson zou mee doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204384503
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt! Dat idee heb ik ook en ook mensen die in mijn ogen niet hard genoeg hun best doen voor zilver... ze hebben een gezamenlijk doel (wat weer een beetje vreemd aanvoelt. Ik zou het logischer vinden als bijv. de verraders het geld kregen dat de getrouwen verloren oid)
Dan wordt het weer te veel WIDM denk ik?
Maar de opdrachten voelen nu echt een beetje als zinloze dag/uitzendingvulling, dat is ook niet helemaal geslaagd
pi_204384705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef Maartel het volgende:

[..]
Maar de opdrachten voelen nu echt een beetje als zinloze dag/uitzendingvulling, dat is ook niet helemaal geslaagd
Daar heb je wel gelijk in...Het is wel vermakelijk, maar wel om op de achtergrond bij het knutselen aan te hebben. Al verheug ik me er op vrijdag wel op
  zaterdag 9 april 2022 @ 19:23:22 #292
2651 svann
night-hawk
pi_204385205
quote:
In de winnende groep maakt iemand kans op een schild.
Is men daarmee alleen 's nachts veilig of geeft dat ook immuniteit bij de ronde tafel?
Daar zou een verrader ook wat aan hebben.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204385223
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 19:23 schreef svann het volgende:

[..]
In de winnende groep maakt iemand kans op een schild.
Is men daarmee alleen 's nachts veilig of geeft dat ook immuniteit bij de ronde tafel?
Daar zou een verrader ook wat aan hebben.
Da's alleen 's nachts maar er zijn in het Videolandseizoen (waar de schilden echt álleen maar in handen van verraders kwamen???) al wel Verraders geweest die dat gebruikten om hun eigen bijna-dood in scène te zetten.
Iets om veilig te zijn aan tafel zou ook mooi zijn maar dat worden ws net ff wat te veel regels en spelelementen
  zondag 10 april 2022 @ 00:09:21 #294
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204389099
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 9 april 2022 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

Zou wel goed zijn voor dr :X :X
pi_204393752
quote:

[..]
Het is misschien ook goed voor de deelnemers om even met hun hoofden bij een opdracht te zijn. Beetje afleiding.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_204395929
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 14:48 schreef spleeh het volgende:

[..]
Het is misschien ook goed voor de deelnemers om even met hun hoofden bij een opdracht te zijn. Beetje afleiding.
Hele dagen alleen maar nadenken wie een verrader kan zijn lijkt me niet gezond nee :')
pi_204399430
Aflevering gezien, wat een slang is die Esmee _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204399470
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

Verder valt de groep me heel erg mee ik had erger verwacht.

Behalve Esmee die is echt verschrikkelijk.
Vergooide zichzelf al eerder bij Ranking the stars door als een soort seksbeest te willen overkomen en doet dat nu op een andere manier weer.

Zo mee eens, precies hetzelfde gevoel bij Esmee, en die vond ik altijd best leuk overkomen, maar in deze twee programma's echt verschrikkelijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 april 2022 @ 08:20:10 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_204401058
Heerlijke aflvering
pi_204402318
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 21:56 schreef TheVulture het volgende:
echt verschrikkelijk.

Zo mee eens, precies hetzelfde gevoel bij Esmee, en die vond ik altijd best leuk overkomen, maar in deze twee programma's echt verschrikkelijk
Mooi bij "Komt een man bij de dokter" laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')