Esmee zou morgen niet aan het ontbijt moeten zitten.quote:
Ja, heel vervelend.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:01 schreef svann het volgende:
[..]
Esmee zou morgen niet aan het ontbijt moeten zitten.
Die trekt iedereen mee met haar opwellingen.
Wel terecht in dit geval.quote:
Dat dacht ik ook al...quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Steven gebruikt het verhaal dus toch om sympathie te kweken.
Het is überhaupt al belachelijk dat Esmee dit bommetje gedropt heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Steven gebruikt het verhaal dus toch om sympathie te kweken.
Irritante gast welquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:21 schreef superniger het volgende:
Kan die Di-rect boy iets minder schelden.
Ik snap de haat tegenover Stefano niet zo, kan wel om hem lachen ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:51 schreef Verida het volgende:
Ik vind deze keer de verraders een stuk leuker dan in de eerste versie.
Stefano is echt een meesterbrein.
Ik vind het een ontzettend leuke vent. Hij is veel slimmer dan hij zich voordoet. Eerder werd er al gesproken over "de act Stefano" Maar in de besprekingen over wie er vermoord gaat worden, laat hij zich duidelijk weer van een andere kant zien. Ik vond hem in de slimste mens ook erg goed en ook bij het perfecte plaatje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegenover Stefano niet zo, kan wel om hem lachen ook
Absoluut een beetje macaber.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Stefano maakt wel TV. Had hem niet zo hoog zitten in een Verraders rol, maar hij komt los in aflevering 2. Jamie is ook wel clever. Volgende week weer alle ballen of Steven, vermoorden gaan ze hem niet denk ik nog.
Verder leuke aflevering en die herdenking vind ik wel goed gevonden, beetje macaber ook wel. Weet niet of dit een vast onderdeel gaat worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |