Dit keer werd hij geraakt en uit balans gebracht, niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max had weer exact dezelfde actie als in Brazilië. Recht doorgaan als hij buitenom ingehaald wordt.
+5.quote:Op zondag 5 december 2021 20:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh hij zat op 7 ongeveer in de laatste sector dacht ik. Heeft toch niet nog stuk laten lopen...
Eens.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Hyaenidae het volgende: Walgelijke Verstappen fans hier zeg. Ik als neutrale kijker neig steeds meer een voorkeur voor Hamilton te krijgen door al die Verstappen tokkies die alles wat hij doet geweldig en goed vinden en alle acties van 'de neger' kut.
Er staat een reply in het feedback topic voor je.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit keer werd hij geraakt en uit balans gebracht, niet helemaal hetzelfde.
Is 'motor kapot' dan niet de volgende logische optie als je dat niet weet? Raar om er dan toch achter te blijven hangen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef King_Merc het volgende:
Om
[..]
Omdat er verwarring was.. , Mercedes wist niet dat Max z,n plek terug zou geven..
Max reed alsof een chaoot doe normaal man.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, ik ga het bekijken.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn beide ontzettend sneue figuren.quote:
HAM kan in principe niet aan VER tornen, maar nu heeft hij een leuk raketmotortje. Dan nog rijdt hij als een debiel tegen VER op maar wordt gespaard door de FIA.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Lewis kan er geen klote van.
Zo goed?
En voor het geval je het wil horen, Max wordt ook een hele grote. En dit was gewoon sterk van Lewis.
Drive throughquote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef nixxx het volgende:
10 seconden voor Hamilton vind ik, causing a collision
Of het British privilege is, of restorative action voor de man die in de slums van Stevenage was opgegroeid om equity te bereiken, equality of eerlijk is het in ieder geval niet. En het is gewoon lul, kampioen van niks, een valsspeler die nog hulp krijgt ook.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Walgelijke Verstappen fans hier zeg.
Ik als neutrale kijker neig steeds meer een voorkeur voor Hamilton te krijgen door al die Verstappen tokkies die alles wat hij doet geweldig en goed vinden en alle acties van 'de neger' kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |