Oh shit wie weet?!!!!!quote:
Op het landgoed van haar familie dacht ik.quote:Op zondag 5 december 2021 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Diana ligt op een eilandje in Engeland
Cimetière du Père-Lachaisequote:Op zondag 5 december 2021 22:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Die bedoel ik idd... heel bijzonder idd.
Ja?quote:
Ja kloptquote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het landgoed van haar familie dacht ik.
Die is leuk, groot ding zeg.quote:Op zondag 5 december 2021 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
@:deisyy deze dus https://www.bol.com/nl/nl(...)kg/9200000099604421/
Waarom heb je dan 4 potten waarvan je niet weet wat je ermee moet doen?quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, de sint komt hier niet meer.
O daar wil ik nog eens heenquote:
We hebben daar echt uren gelopen, ik hou d'r van.quote:
Daar liggen ook veel beroemdheden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Diana ligt toch in Engeland begraven![]()
Maar ik ben in Parijs weleens op het kerkhof geweest waar Jim Morrisson ligt, prachtig kerkhof is dat.
Valt mee, 10 liter. Er is nog een grotere, die heeft wieltjes, 35 liter, die is pas grootquote:
Edith Piafquote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar liggen ook veel beroemdheden.
Ik kocht een aantal voor een vriendin, en 1 voor mezelf voor joh misschien komt ie van pas en ja hoor, de mais popcorn kon er prima in. Toen nog 3 gekocht met het idee van ik vogel straks wel uit wat ik ermee ga doen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 4 potten waarvan je niet weet wat je ermee moet doen?
Zij is de enige waarvan ik het weet maar er liggen er meer. Maar dat zou ik moeten opzoeken.quote:
Het staat niet voor niks op de Werelderfgoedlijst..quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Paar foto's heb ik van Fryslân fotografen gejat, ook deze
[ afbeelding ]
Ik wil al jaren een keer naar Zorgvliet waar Herman Brood ligt en vele anderen uiteraardquote:Op zondag 5 december 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij is de enige waarvan ik het weet maar er liggen er meer. Maar dat zou ik moeten opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |