Je zit meer op 1 lijn met mij dan, behalve dat ik de McDonalds echt fucking goor vind.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jullie zijn toch meer eensgezind dan ik dachtIk ga als ik niet meer op vakantie kan of als ik de Mac niet meer binnen kom
Ik stel een booster voor als toegang tot dit subforumquote:
Ik geloof niet dat er sprake is van een complot hoor, daar zijn Rutte en De Jonge niet intelligent genoeg voor.quote:
Waar is Maxi-mus dan welkom?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik stel een booster voor als toegang tot dit subforum
Voor!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik stel een booster voor als toegang tot dit subforum
Wat is dan je argument?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er sprake is van een complot hoor, daar zijn Rutte en De Jonge niet intelligent genoeg voor.
Ik zie de meerwaarde er niet zo van in, gezien de praktische effectiviteit van die vaccins. Heb de eerste wel genomen in de hoop dat het zou helpen de pandemie te beëindigen, maar dat heeft duidelijk niet gewerkt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dan je argument?
Volgende hit Pfizer wordt volgende week dinsdag lachend naar binnen geschoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ik heb een bloedhekel aan mensen die serieus over corona discussiëren, want we hebben er gewoon geen klote verstand van. Maar dat het vaccin de pandemie niet direct heeft opgelost is nog een ander verhaal dan dat het niet zou werken. Ik hoop dat je dat besef wel hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde er niet zo van in, gezien de praktische effectiviteit van die vaccins. Heb de eerste wel genomen in de hoop dat het zou helpen de pandemie te beëindigen, maar dat heeft duidelijk niet gewerkt.
Bovendien ben ik jong en gezond enzo. Heb op zich geen bezwaar dat ze het nog eens proberen bij de risicogroepen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgende hit Pfizer wordt volgende week dinsdag lachend naar binnen geschoten.QatargodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgende hit Pfizer wordt volgende week dinsdag lachend naar binnen geschoten.Ben je dan je paspoort kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom nou, DeeBee is toch zeker geen Nepalees?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je dan je paspoort kwijt?
Die boostercampagne hier zou hand in hand moeten gaan met meer leveranties aan derdewereldlandenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het grootste probleem met die boosters is dat wij gezellig bij gaan spuiten terwijl complete werelddelen nog niet eens de eerste spuit hebben gezien. Schaam-te-loos.
https://nos.nl/artikel/24(...)-lage-inkomenslanden
In Afrika moeten ze nu zelf hun eigen vaccins maar gaan ontwikkelen. Waarbij ze de formules van Moderna en andere farmaceuten niet krijgen, want stel je voor dat je de pandemie daadwerkelijk oplost.
Je healthpaspoort wel, haha.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben er niet zo bang voor, zeker niet aangezien ik die eerste prik dus wel heb gehad. En ja ik snap dus dat ze wel iets doen, maar ben nogal gedesillusioneerd dat het niet zo goed heeft gewerkt als gedacht op de grote schaal gezien. Daarom heb ik nu zoiets van, steek de rest van die vaccins maar waar de zon niet schijnt. En ga ons al helemaal niet half dwingen met al die vage 2G-plannen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan mensen die serieus over corona discussiëren, want we hebben er gewoon geen klote verstand van. Maar dat het vaccin de pandemie niet direct heeft opgelost is nog een ander verhaal dan dat het niet zou werken. Ik hoop dat je dat besef wel hebt.
En dat je jong en gezond bent heeft er echt helemaal niets mee te maken. Zat gezonde jongeren die long covid oplopen, dus ja, lekker dan.
Die heeft hij al lang niet meer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een heer-lij-ke plaat!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:44 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik kan niet wachten tot er weer een spuit in mijn armpje gaat!
Andere discussie: zetten jullie weleens muziek op de repeat?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een heer-lij-ke plaat!
Hier kan ik uren naar luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |