Rekeningrijden? Bij de T. rennen ze nu schuimbekkend over de burelen, die gaan de komende maanden over niks anders schrijven.quote:
Begin van het einde vrees ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Definitief begin tijdperk @:maxi-mus?
Ik hoop dat iedereen die naar de T. rijdt dagelijks 400% meer belasting mag aftikken na invoering.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Rekeningrijden? Bij de T. rennen ze nu schuimbekkend over de burelen, die gaan de komende maanden over niks anders schrijven.
Welkom terug ouwe relschopper.quote:
Dankjewel vriend. Weet niet of het heel verstandig is, zo voor het weekend van ONZE Max.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe relschopper.
360 graden gedraaid is ook wel een leuke. Dan ben je weer precies op dezelfde plek.quote:
Je kan het altijd minderwaardige F1 gewoon uit de lijst met subfora laten verdwijnen toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel vriend. Weet niet of het heel verstandig is, zo voor het weekend van ONZE Max.
Maar ik vind het juist zo leuk.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het altijd minderwaardige F1 gewoon uit de lijst met subfora laten verdwijnen toch?
Zo belangrijk ben ik ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Felagund het volgende:
Ik had niet eens door dat hij weg was, maar welkom terug @:maxi-mus
Was het om het welbekende gifje?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel vriend. Weet niet of het heel verstandig is, zo voor het weekend van ONZE Max.
Jazeker.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was het om het welbekende gifje?
Denk aan HET WK. Het is het niet waard, ouwe reus.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik vind het juist zo leuk.
Heb je je hoofd wel eens 360 graden gedraaid?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
360 graden gedraaid is ook wel een leuke. Dan ben je weer precies op dezelfde plek.
Hier mag toch alles gepost worden, ter leering ende vermaeck?quote:
Ja, met de rest van het lichaam erbij.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je je hoofd wel eens 360 graden gedraaid?
Daarom, geen nattekat hier.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier mag toch alles gepost worden, ter leering ende vermaeck?
Ik heb vermoedens van dat er een Oostenrijker op staat.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, nu zijn we nieuwsgierig naar het gifje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |