Dat merken we vanzelf op het twitteraccount van Josequote:Op donderdag 9 december 2021 15:25 schreef eentwee het volgende:
Zou Amalia een rolmodel (no pun intended) kunnen zijn voor mensen met overgewicht?
Dat is Andy Fordham voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:25 schreef eentwee het volgende:
Zou Amalia een rolmodel (no pun intended) kunnen zijn voor mensen met overgewicht?
Ik hoop dat Amalia lesbisch is, einde tijdperk gereformeerde-Oranjeklanten-die-op-Prinsjesdag-vanaf-vijf-uur-'s-ochtends-in-klederdracht-langs-de-route-van-de-Gouden-Koets-staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:25 schreef eentwee het volgende:
Het is sowieso al einde tijdperk Gouden Koets toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amalia lesbisch is, einde tijdperk gereformeerde-Oranjeklanten-die-op-Prinsjesdag-vanaf-vijf-uur-'s-ochtends-in-klederdracht-langs-de-route-van-de-Gouden-Koets-staan.
Is dat niet al een gesloten boek na dat pamflet van die andere lesbienne?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amalia lesbisch is, einde tijdperk gereformeerde-Oranjeklanten-die-op-Prinsjesdag-vanaf-vijf-uur-'s-ochtends-in-klederdracht-langs-de-route-van-de-Gouden-Koets-staan.
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is sowieso al einde tijdperk Gouden Koets toch?
quote:
Denk dat het wel meevalt met weinig zin. Ze heeft gewoon terecht geen zin om komend 10 jaar al koningin te worden. Stel dat maar lekker uit. Wimpie kan zijn bier wel wat langer laten staanquote:Op donderdag 9 december 2021 15:51 schreef eentwee het volgende:
Als ik zie hoe weinig zin Amalia in het staatshoofdschap lijkt te hebben dan sluit ik niet uit dat ze de monarchie afschaft.
[..]
Is dat niet al een gesloten boek na dat pamflet van die andere lesbienne?
Gewoon hard trappen jongensquote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk een kans voor de zelfbenoemde wielerexperts in dit topic om hun kwaliteiten te laten zien!
KOM OP HEquote:Op donderdag 9 december 2021 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon hard trappen jongens
"Ik heb bij teamgenoten ook nooit iets verdachts gezien, ben ook nooit door een dokter benaderd om iets te gebruiken. En ik heb nooit gemerkt dat een preparaat mijn prestaties bevorderde. We kregen bij Sociedad weleens een infuus in de kleedkamer, voor of na de wedstrijd. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat een verboden middel was. Het lijkt me niet dat je zoiets in de openbaarheid van de kleedkamer doet."quote:Op donderdag 9 december 2021 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
"De Basken zijn de Friezen van Spanje."
- Sander Westerveld.
@:Rellende_Rotscholier
Technische sportquote:Op donderdag 9 december 2021 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Ik heb bij teamgenoten ook nooit iets verdachts gezien, ben ook nooit door een dokter benaderd om iets te gebruiken. En ik heb nooit gemerkt dat een preparaat mijn prestaties bevorderde. We kregen bij Sociedad weleens een infuus in de kleedkamer, voor of na de wedstrijd. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat een verboden middel was. Het lijkt me niet dat je zoiets in de openbaarheid van de kleedkamer doet."
Deze Sander Westerveld? Waarvan akte.
Sander en de kloof wordt een parel van een programma.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
‘Ja, maar dat is natuurlijk ook het medium. Ik heb heus wel twijfels, ik ben geen idiote narcist die denkt dat alles wat hij zegt klopt. Twitter is theater, dat moet je op waarde weten te schatten.’
Spekmemmen.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Amalia heeft wel goeie kwarktassen zag ik, en ze deed een keer de hitlergroet op het balkon. Goed meisje.
Daar valt wel een leuk YouTube filmpje van te maken zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Amalia heeft wel goeie kwarktassen zag ik, en ze deed een keer de hitlergroet op het balkon. Goed meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |