Lekker winters maakte mijn oma ook altijd met kerstquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:52 schreef Kanaroe het volgende:
Bruine bonensoep, van gedroogde bonen dus gisteren al begonnen eigenlijk.
Met knolselderij, bladselderij, ui, winterpeen, prei, knoflook, bonenkruid, aardappel, schouderkarbonade, gerookt stukje spek, saucijzen en rookworst.
Nu op het fornuis, straks op de houtkachel sudderen![]()
(Heb alle tijd want contactberoep dus ik zit thuis de komende weken)
Kost het je vrije dagen? Hoop t niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:52 schreef Kanaroe het volgende:
Bruine bonensoep, van gedroogde bonen dus gisteren al begonnen eigenlijk.
Met knolselderij, bladselderij, ui, winterpeen, prei, knoflook, bonenkruid, aardappel, schouderkarbonade, gerookt stukje spek, saucijzen en rookworst.
Nu op het fornuis, straks op de houtkachel sudderen![]()
(Heb alle tijd want contactberoep dus ik zit thuis de komende weken)
Ik ben eigen baas, dus het kost me geld en geeft me stress...en straks weer een gigantische inhaalslag. Maar komt goed, tis de derde keer al...quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kost het je vrije dagen? Hoop t niet.
Bruine bonensoep is zo lekker! Vooral met deze temperatuur.
Ik had vanavond noedels met wokgroenten en pittige ketjap.
Morgen nog een keer, met andere groenten.
Bah sterkte ermeequote:Op woensdag 22 december 2021 08:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik ben eigen baas, dus het kost me geld en geeft me stress...en straks weer een gigantische inhaalslag. Maar komt goed, tis de derde keer al...
De soep was heerlijk, vandaag de rest portioneren en invriezen voor een andere keer
Bedankt!quote:Op woensdag 22 december 2021 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bah sterkte ermee
Fijn dat je nog een paar keer lekker makkelijk bruine bonensoep kunt eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |