Leuk voor de kleine wedstrijdenquote:Op zondag 5 december 2021 17:57 schreef Caland het volgende:
Linssen is toch wel een garantie op 15 goals.
quote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leuk voor de kleine wedstrijden
vorige week en woensdag niet gezien
ik zag dessers al na 20 minuten warmlopen
Bij dezenquote:Op zondag 5 december 2021 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord nu scoort staat het 4-0.
Ter info.
Done deal.quote:Op zondag 5 december 2021 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord nu scoort staat het 4-0.
Ter info.
Daar was hij wel echt heel erg goed, ja. Maar dat laat hij totaal niet zienquote:Op zondag 5 december 2021 18:15 schreef CR7 het volgende:
Die Alireza. Ik heb nooit op hem gelet bij AZ, maar was het bij hun wel een gekke vliegelflitser ofzo? Ik zie echt niets in hem wat hem bijzonder kan maken.
Volgens mij was ie wel iets sneller toen, maar vooral heel doelgericht en goede chemie met Weghorst.quote:Op zondag 5 december 2021 18:15 schreef CR7 het volgende:
Die Alireza. Ik heb nooit op hem gelet bij AZ, maar was het bij hun wel een gekke vliegelflitser ofzo? Ik zie echt niets in hem wat hem bijzonder kan maken.
Elke keer dat ie speelt hoop ik dat ie wat laat zien. Maar sinds zijn blessure tegen Elfsborg is het echt helemaal niets. Helaas.quote:Op zondag 5 december 2021 18:15 schreef CR7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |