net als jensquote:
Na ja, het enige wat we hem, naar mijn mening, niet over kunnen bekritiseren is z'n inzet... Niet dat Feyenoord er heel veel aan had, maar aan mentaliteit ontbrak het niet bij die jongen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Immers deed vooral zijn best om te laten lijken alsof hij heel hard werkt
Tientallen minuten zonder balcontacten maar even een geforceerde sliding om een bal over de zijlijn te tikken die hij zelf had laten lopen en alles was weer goed.quote:
Een bal aannemen moet toch wel kunnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bannis is toch spits....
in de spits loopt nu dessers
Ja, dit is leuker om te zien dan de A keus van vorig jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik ben in ieder geval gematigd tevreden dat Slot er selectiebreed een bepaalde gedachte in heeft weten te krijgen, zelfs met de relatieve B-keuze.
Ja. Ik vond de eerste paar minuten niet zo best, maar inmiddels hebben we (zoals vrijwel het hele seizoen) weer de volledige controle en de beste kansen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik ben in ieder geval gematigd tevreden dat Slot er selectiebreed een bepaalde gedachte in heeft weten te krijgen, zelfs met de relatieve B-keuze.
Ben bang dat dat meer komt door het totale gebrek aan enige kwaliteit bij die joden.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Ik vond de eerste paar minuten niet zo best, maar inmiddels hebben we (zoals vrijwel het hele seizoen) weer de volledige controle en de beste kansen.
Ik durf te stellen dat we dit niet op de mat hadden gelegd onder Advocaat of Stam.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat dat meer komt door het totale gebrek aan enige kwaliteit bij die joden.
Tot nu toe zijn alle seizoenen waarin jens in de basis speelde een grote rampquote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Als iemand voetbalslimheid heeft is het Jensie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |