Dan blijven erg nog maar 2 groepen over, die irritante kinderen want die verspreiden het virus en ouwe lullen want die overlopen het ziekenhuis.quote:Op zondag 5 december 2021 18:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de volgende groep wordt waarop man af kan reageren als de vaccinatieplicht er komt.
Gezellig die tweedeling, maakt het levendig, goede sfeer ook.quote:Op zondag 5 december 2021 18:40 schreef KroketBroodje het volgende:
Deze mensen hebben schijt aan de QR code op een kerstmarkt:
Dan krijg je wel een groep pro-vaxxers die niet hun kinderen niet willen vaccineren, nog wel interessant om te zien hoe dat ontwikkeld. Maar die verplichting wordt dan een paar maandjes later uitgebreid naar 5 jaar en ouder.quote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dan blijven erg nog maar 2 groepen over, die irritante kinderen want die verspreiden het virus en ouwe lullen want die overlopen het ziekenhuis.
Die tweedeling gaat ons nog opbreken ben ik bang.quote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gezellig die tweedeling, maakt het levendig, goede sfeer ook.
Een echte kerstgedachte ook.quote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
op deze manier weer aar een full lockdown. Echt we verdienen dat ook gewoon op deze manier.quote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
“We”? Het is in Luxemburg hè.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
op deze manier weer aar een full lockdown. Echt we verdienen dat ook gewoon op deze manier.
Wat een idioten zeg
Mensen die nog steeds niet inzien dat een klein groepje steeds verder in het nauw te drijven tot enorme problemen kan leiden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:22 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
op deze manier weer aar een full lockdown. Echt we verdienen dat ook gewoon op deze manier.
Wat een idioten zeg
we als in mensheid.quote:Op zondag 5 december 2021 19:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“We”? Het is in Luxemburg hè.
Sowieso een bijzondere visie, dat we maatregelen zouden “verdienen”.
Oke, we zijn allemaal zondaars die gestraft moeten worden eigenlijk.quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
we als in mensheid.
En je krijgt wat je verdiend. Zo bijzonder is die visie niet hoor.
Wat een hoop onzin weerquote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
we als in mensheid.
quote:Op zondag 5 december 2021 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom maken ze FFP2 maskers niet verplicht, die schijnen wel goed te werken
Mensen die de boostershot weigeren. Of anders mensen die zich niet laten testen voor elk kuchje.quote:Op zondag 5 december 2021 18:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de volgende groep wordt waarop man af kan reageren als de vaccinatieplicht er komt.
Was wat betreft bejaarden, Mocro's en uitkeringsgerechtigden lange tijd niet zo'n probleem, geloof ik.quote:Op zondag 5 december 2021 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds niet inzien dat een klein groepje steeds verder in het nauw te drijven tot enorme problemen kan leiden.
Februari/Maart waarin overal in Europa vaccinatieplicht wordt ingevoerd gaat nog een spannende tijd worden.
dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oke, we zijn allemaal zondaars die gestraft moeten worden eigenlijk.
Wat is dit voor neo-calvinistisch geleuter
Dan zouden we al dood zijn x1000quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
we als in mensheid.
ik vind helemaal mooi.quote:Op zondag 5 december 2021 19:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan zouden we al dood zijn x1000
Als we zouden krijgen wat we verdienen dus hou maar op.
Dat is een idee dat ik steeds meer heb, dat sommige mensen Corona als een geloof gaan beschouwen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oke, we zijn allemaal zondaars die gestraft moeten worden eigenlijk.
Wat is dit voor neo-calvinistisch geleuter
Het neerkijken op normale sociale omgangsvormen is wat mij wel zorgen kan baren.quote:Op zondag 5 december 2021 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een idee dat ik steeds meer heb, dat sommige mensen Corona als een geloof gaan beschouwen.
Het gaat meer om het houden aan de maatregelen en de stijgende besmettingscijfers dan om het daadwerkelijke ziek worden, en we moeten allemaal maar zondigen daarvoor ofzo.
Ja. Klopt. Maar ja... Van 1000 naar 2000 besmettingen is ook een verdubbeling.quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Italie zit ook weer in de lift
@:capricia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |