SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou voortdurend bang zijn dat ie van die sokkel afbreekt met mijn darterspostuurquote:Op zondag 5 december 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben we een paar op kantoor, erg naar om in te zitten.
- Omschrijf jullie werkcultuur eens (als die 5 dagen in de week +9 uur per dag is, weet ik genoeg en ben ik met gierende bandjes weg)quote:Op zondag 5 december 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich wel een goeie vraag is in zo'n gesprek: "Wat vind je zelf zo leuk aan werken bij dit bedrijf?"
Heb ik serieus gevraagdquote:Op zondag 5 december 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Omschrijf jullie werkcultuur eens (als die 5 dagen in de week +9 uur per dag is, weet ik genoeg en ben ik met gierende bandjes weg)
Gewoon niets over zeggen.quote:Op zondag 5 december 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop trouwens dat ik die mag houden als ik vertrek
Ja, maar het is ook een goede vraag, omdat het inzicht geeft hoe de rest van het team erin staat en wat er verwacht wordt vanuit de organisatie.quote:Op zondag 5 december 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik serieus gevraagdOok naar de dresscode.
Jawohl!quote:
Ik heb de laatste week echt voor een kapitaal een nieuwe huisspulletjes gekochtquote:Op zondag 5 december 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf wel lekker op mijn bureaustoel van degelijk Duits fabrikaat zitten
Ja, laatste bak van donderdagquote:
Blijft dat zolang goed, of flikker je dat in de vriezer?quote:Op zondag 5 december 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, laatste bak van donderdagDan ben ik er doorheen.
Van die furry pakken, jij bent Bennie de beer op donderdagen.quote:Op zondag 5 december 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik serieus gevraagdOok naar de dresscode.
Ik ga hier serieus van nekken.quote:Op zondag 5 december 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, laatste bak van donderdagDan ben ik er doorheen.
Deze was onaangebroken en er zit bijna geen lucht bij. Ook alleen maar in de koelkast gestaan. Ik geloof het welquote:Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijft dat zolang goed, of flikker je dat in de vriezer?
Daar zit zoveel zout in dat het over 3 maanden nog wel goed isquote:Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet werken, oleeeequote:Op zondag 5 december 2021 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze was onaangebroken en er zit bijna geen lucht bij. Ook alleen maar in de koelkast gestaan. Ik geloof het welEn anders ben ik morgen ziek. Maar dat zal wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingen hoef ik dan weer niet te weten van collega's.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 5 december 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit zoveel zout in dat het over 3 maanden nog wel goed is
Ik eet dat echt de volgende dag al niet meer, maar ik ben daar geen maatstaf in, dat doe ik met sinaasappelsap, melk, broodbeleg en eigenlijk best wel veel andere dingen al niet, met als gevolg dat ik iedere dag wel in meerdere supermarkten te aanschouwen benquote:
Ik stel me trouwens voor dat jij dan alle mogelijke foute vragen gaat stellen tijdens zo'n aanneemgesprek om te checken of iemand gaat piepen over zijn mensenrechtenquote:
4 dagen is niet lang toch?quote:Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ik wel allergische neigingen heb is dat als ik bij iemand anders ben en ze hebben al aangebroken pakken met melk of andere zuivel. Dan wil ik dat liever niet drinkenquote:Op zondag 5 december 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet dat echt de volgende dag al niet meer, maar ik ben daar geen maatstaf in, dat doe ik met sinaasappelsap, melk, broodbeleg en eigenlijk best wel veel andere dingen al niet, met als gevolg dat ik iedere dag wel in meerdere supermarkten te aanschouwen ben
Niewue baan, ziekteverzuim zo lang mogelijk op nul houdenquote:
Hangt er vanaf in welke context.quote:Op zondag 5 december 2021 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
4 dagen is niet lang toch?
ook mn zelf gemaakte spul haalt dat wel in de koelkast
Verspilling is killingquote:Op zondag 5 december 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet dat echt de volgende dag al niet meer, maar ik ben daar geen maatstaf in, dat doe ik met sinaasappelsap, melk, broodbeleg en eigenlijk best wel veel andere dingen al niet, met als gevolg dat ik iedere dag wel in meerdere supermarkten te aanschouwen ben
Yups, een sollicitatiegesprek met mij vergeet je een leven lang niet meer, dat is ook een running gag onder mijn collega's, hoe ging jouw gesprek ooit met dieje koekwous?quote:Op zondag 5 december 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel me trouwens voor dat jij dan alle mogelijke foute vragen gaat stellen tijdens zo'n aanneemgesprek om te checken of iemand gaat piepen over zijn mensenrechten
ik zou het dan nooit in de vriezer meer doen na 2 dagen in de koelkast, komt het op de shortlist om opgegetrn te wordenquote:Op zondag 5 december 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welke context.
Als het een bakje is wat niet aangebroken is en gelijk na het afkoelen in de koelkast gezet, vind ik het nog kiele kiele.
Zelfgemaakt eten gaat bij mij na 2 dagen in de vriezer.
3 dagen. Nog niet eens.quote:Op zondag 5 december 2021 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
4 dagen is niet lang toch?
ook mn zelf gemaakte spul haalt dat wel in de koelkast
Ik heb dat dus thuis ook, daarom koop ik liever kleine verpakkingen.quote:Op zondag 5 december 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ik wel allergische neigingen heb is dat als ik bij iemand anders ben en ze hebben al aangebroken pakken met melk of andere zuivel. Dan wil ik dat liever niet drinken
- Ben je getrouwd?quote:Op zondag 5 december 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, een sollicitatiegesprek met mij vergeet je een leven lang niet meer, dat is ook een running gag onder mijn collega's, hoe ging jouw gesprek ooit met dieje koekwous?
Ja, oke, dat kan.quote:Op zondag 5 december 2021 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het dan nooit in de vriezer meer doen na 2 dagen in de koelkast, komt het op de shortlist om opgegetrn te worden
Thuis heb ik gewoon literpakken of zelfs 1,5 liter pakken met melk, maar dan weet ik in ieder geval wanneer dat pak open is gegaan.quote:Op zondag 5 december 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat dus thuis ook, daarom koop ik liever kleine verpakkingen.
korte termijn plannerquote:Op zondag 5 december 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, oke, dat kan.
Maar soms maak je een planning en pakt het even anders uit dan je verwacht had.
4/6quote:Op zondag 5 december 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Ben je getrouwd?
- Ben je homo ?
- Wil je nog kinderen?
- Zie ik het goed of ben je zwanger?
- Oh op deze pasfoto zie je er minder dik uit dan in het echt !
- Hoe is jouw politieke voorkeur?![]()
Jij werft alleen mede-godmensen. Zet dat ook maar in de vacature danquote:Op zondag 5 december 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4/6
Keer een spastische jongen op gesprek gehad, die heb ik meteen deuren richting het toilet open laten maken, dat lukte hem eigenlijk niet heel erg goed, ja doeiii![]()
Kreeg daar wel een hoop commentaar op, opflikkeren daarmee.
quote:Op zondag 5 december 2021 14:19 schreef Karzai het volgende:
aangebroken bak kwark of yoghurt kan makkelijk een weekje staan
*rilquote:Op zondag 5 december 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thuis heb ik gewoon literpakken of zelfs 1,5 liter pakken met melk, maar dan weet ik in ieder geval wanneer dat pak open is gegaan.
Ja, ik weet niet.. misschien had je nog wel een subsidie op kunnen strijken en in hoeverre is het openen van deuren een eis voor aanname ?quote:Op zondag 5 december 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4/6
Keer een spastische jongen op gesprek gehad, die heb ik meteen deuren richting het toilet open laten maken, dat lukte hem eigenlijk niet heel erg goed, ja doeiii![]()
Kreeg daar wel een hoop commentaar op, opflikkeren daarmee.
Een paars vuurspuwend schaap met 132 poten.quote:Op zondag 5 december 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij werft alleen mede-godmensen. Zet dat ook maar in de vacature dan
Ik zou al niet meer solliciteren vanwege dat eerste punt.quote:Brabantse gezelligheid, een leuk team en persoonlijke aandacht!
Dat wervingsbureau zei, ja dan laat je de klinken, drempels en deuren toch aanpassen in het pand?quote:Op zondag 5 december 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij werft alleen mede-godmensen. Zet dat ook maar in de vacature dan
Ook zo'n spastische kerel zal af en toe naar de plee moeten, of juist heel erg vaak?quote:Op zondag 5 december 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet.. misschien had je nog wel een subsidie op kunnen strijken en in hoeverre is het openen van deuren een eis voor aanname ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |