SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou voortdurend bang zijn dat ie van die sokkel afbreekt met mijn darterspostuurquote:Op zondag 5 december 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben we een paar op kantoor, erg naar om in te zitten.
- Omschrijf jullie werkcultuur eens (als die 5 dagen in de week +9 uur per dag is, weet ik genoeg en ben ik met gierende bandjes weg)quote:Op zondag 5 december 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich wel een goeie vraag is in zo'n gesprek: "Wat vind je zelf zo leuk aan werken bij dit bedrijf?"
Heb ik serieus gevraagdquote:Op zondag 5 december 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Omschrijf jullie werkcultuur eens (als die 5 dagen in de week +9 uur per dag is, weet ik genoeg en ben ik met gierende bandjes weg)
Gewoon niets over zeggen.quote:Op zondag 5 december 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop trouwens dat ik die mag houden als ik vertrek
Ja, maar het is ook een goede vraag, omdat het inzicht geeft hoe de rest van het team erin staat en wat er verwacht wordt vanuit de organisatie.quote:Op zondag 5 december 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik serieus gevraagdOok naar de dresscode.
Jawohl!quote:
Ik heb de laatste week echt voor een kapitaal een nieuwe huisspulletjes gekochtquote:Op zondag 5 december 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf wel lekker op mijn bureaustoel van degelijk Duits fabrikaat zitten
Ja, laatste bak van donderdagquote:
Blijft dat zolang goed, of flikker je dat in de vriezer?quote:Op zondag 5 december 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, laatste bak van donderdagDan ben ik er doorheen.
Van die furry pakken, jij bent Bennie de beer op donderdagen.quote:Op zondag 5 december 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik serieus gevraagdOok naar de dresscode.
Ik ga hier serieus van nekken.quote:Op zondag 5 december 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, laatste bak van donderdagDan ben ik er doorheen.
Deze was onaangebroken en er zit bijna geen lucht bij. Ook alleen maar in de koelkast gestaan. Ik geloof het welquote:Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijft dat zolang goed, of flikker je dat in de vriezer?
Daar zit zoveel zout in dat het over 3 maanden nog wel goed isquote:Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijft dat zolang goed, of flikker je dat in de vriezer?
Niet werken, oleeeequote:Op zondag 5 december 2021 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze was onaangebroken en er zit bijna geen lucht bij. Ook alleen maar in de koelkast gestaan. Ik geloof het welEn anders ben ik morgen ziek. Maar dat zal wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingen hoef ik dan weer niet te weten van collega's.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 5 december 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit zoveel zout in dat het over 3 maanden nog wel goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |