abonnement Unibet Coolblue
pi_202478162
Het valt niet mee om aan een nieuw huis te komen in deze tijd maar een jong stel dat ik ken is het toch gelukt.

Maar nu zijn er bij het opknappen er van toch bepaalde vragen naar boven gekomen.
Het huis dateert uit de eerste helft van de vorige eeuw.

Bij het verwijderen van een paar lagen oud behang waren er vreemde geverfde symbolen op de muur zichtbaar.
Abstracte dierenkoppen, onleesbare teksten. Vervaagde symbolen.
Kennelijk oud want het zat achter vier lagen behang en was duidelijk met kwast getrokken en niet met de spuitbus.

Op zolder is pentagram op de houten vloer uitgesneden en zijn er donkere vlekken gevonden die lijken op opgedroogd bloed en hier en daar lagen restanten van kippenveren.

Mischien iemand met een raar gevoel voor decoratie en een liefde voor kussengevechten?

Maar misschien juist wat anders

Het stel heeft zelf hun bedenkingen.
En heeft iemand dan eventuele preventie adviezen?
pi_202478221
En waarom staat dit in tru?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_202478231
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef Chinless het volgende:
En waarom staat dit in tru?
Hier gaat het toch over spoken en zo? :7
  zondag 5 december 2021 @ 12:15:53 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202478241
Pics?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202478264
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef Chinless het volgende:
En waarom staat dit in tru?
Omdat voodoo.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 5 december 2021 @ 13:35:44 #6
74056 crew  ToT
pi_202479196
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef Tyr80 het volgende:
Pics?
Ja ik heb lichte twijfels over de serieusheid van dit topic.

Misschien kan TS er een mooie paint van maken? *O* Lang niet meer gezien van hem!

Ach ik heb 6 jaar geleden wel een photoshopje gemaakt in die stijl:


ToT in ONZ / [PAINT] Abdelhamid Abaaoud

Maar mocht het echt serieus zijn, dan zie ik idd maar al te graag foto's verschijnen! :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 5 december 2021 @ 13:45:29 #7
74056 crew  ToT
pi_202479285
Mocht het idd echt serieus zijn en mochten die mensen er echt angsten bij hebben, dan zijn er genoeg rituelen om eventuele negatieve energieën en geesten e.d. uit te drijven.

Maar het hele huis stevig renoveren helpt ook al wel om oude spirituele restanten te verjagen; als je al bijna 100 jaar lekker knus in je eigen stekkie evil hebt zitten te wezen, dan zit je niet te wachten op een strak en fris hedendaags interieur. (True story, een complete verandering van het interieur schijnt volgens velen oude geesten onwelkom te laten voelen.)

Reiki-rituelen en reinigende wierook helpen ook heel goed; ik heb dat een keer voor iemand gedaan en die merkte dat de geest z'n huis uit ging en naar een ander huis toe ging, en die mensen bleken (toen hij hen driekwart jaar later een keer sprak) idd allerlei vreemde dingen op te merken. In hun huis merkte hijzelf die geest ook weer op.
pi_202479671
Hebben ze een grot gekocht?
pi_203696211
Qua rituelen geen idee, maar eerlijk gezegd zou ik lig de politie inlichten, wie zegt dat degene van wie dat bloed op de muur is hier wel vrijwillig aan dat soort taferelen meegewerkt heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')