SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik eet graag fruitquote:Op zondag 5 december 2021 05:04 schreef dud0r het volgende:
Waarom moet het fruit een fruitmand?
Is ze ziek?
staat mooier tov los fruitquote:Op zondag 5 december 2021 05:04 schreef dud0r het volgende:
Waarom moet het fruit een fruitmand?
Is ze ziek?
ik laat eerder 2 knipjes zetten dan dat ik mijn materiaal laat invriezen, zekere voor het onzekere nemenquote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bla bla bla.
Ik wil geen kinderen. Mijn vriendin wil geen kinderen. Toch hebben we allebei genetisch materiaal ingevroren. Omdat de toekomst altijd onzeker is.
Over 2,5 jaar zet ik de knip er in denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 06:54 schreef mschol het volgende:
omdat teruglezen amusant is
[..]
ik laat eerder 2 knipjes zetten dan dat ik mijn materiaal laat invriezen, zekere voor het onzekere nemen
Ik zou niet 2.5 jaar wachten, op deze manier klink je echt als een ouwelulquote:Op zondag 5 december 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over 2,5 jaar zet ik de knip er in denk ik.
Dan heb ik de leeftijd van extreem oud bereikt en vind ik het wel prima om geen kinderen meer te krijgen.
Mocht het voor die tijd nog kriebelen om er eentje te maken dan kan het nog
laat je dan na afloop alsnog een vaderschapstest doen?quote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bla bla bla.
Ik wil geen kinderen. Mijn vriendin wil geen kinderen. Toch hebben we allebei genetisch materiaal ingevroren. Omdat de toekomst altijd onzeker is.
als dat de afweging is.. dan zou ik denk ik ook een bananenshake in de diepvries doen en de knip er inquote:Op zondag 5 december 2021 08:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou niet 2.5 jaar wachten, op deze manier klink je echt als een ouwelul
extreem oud, je ben 70?quote:Op zondag 5 december 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik de leeftijd van extreem oud bereikt en vind ik het wel prima om geen kinderen meer te krijgen.
Mocht het voor die tijd nog kriebelen om er eentje te maken dan kan het nog
ik ben gelukkig al jaren af van pakjesavonden bij familie ofzoquote:Op zondag 5 december 2021 08:48 schreef Goitske het volgende:
Zo ik ga hier maar eens aan de slag in huis
Gisteren een bakdagje gehad dus nu loopt m'n huishouden achter en heb pakjesavond hier vandaag dus moet wel even snel door het huis
quote:Op zondag 5 december 2021 08:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou niet 2.5 jaar wachten, op deze manier klink je echt als een ouwelul
Extreem oud is 40quote:
Nu alweer wakker?quote:Op zondag 5 december 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wilde dromen gehad vannacht nog maar even snoozen nu.
ja heb weekend en ga vandaag sushi etenquote:Op zondag 5 december 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd relatief vroeg. Maakt niet uit hoe laat ik in slaap val.
Jij vandaag smurfdag ?
wanneer nietquote:Op zondag 5 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb weekend en ga vandaag sushi eten
Vrouwen die naar de huishoudbeurs gaan wel denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rob de Nijs heb ik echt niets mee.
Allemaal dankzij jou;quote:
quote:
Echt he. Straks gaat ze nog vertellen dat water nat is en @CherryLips van chocolade houdtquote:
Nee tochquote:Op zondag 5 december 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
Echt he. Straks gaat ze nog vertellen dat water nat is en @CherryLips van chocolade houdt
quote:Op zondag 5 december 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal dankzij jou;
15 jun. 2021 — Het aantal sushirestaurants is in de afgelopen tien jaar in Nederland drie keer zo groot geworden. Zo telt ons land op dit moment 414 sushirestaurants.
quote:Op zondag 5 december 2021 02:31 schreef UitStraling het volgende:
Nog wel even op Kwiews reageren, dapper? en tegen de tijd dat je eraan moet geloven dan zijn we er voor je om je door de narigheid heen te slepen
Lekkerquote:Op zondag 5 december 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net zelfgemaakte verse worstenbroodjes gekregen
hoe leeft die dan?quote:Op zondag 5 december 2021 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gelezen over Hamilton, hoe die leeft enz.
Wat een wanker
Brabants weerberichtje;quote:Op zondag 5 december 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
wel beter weer als gisteren
Vandaag is het overwegend bewolkt met lokaal wat regen. In het westen breekt soms de zon even door. De temperatuur ligt tussen 3 en 6 graden. Vanavond wordt het droog en vannacht komen een aantal opklaringen voor. Tijdens opklaringen koelt het af tot iets onder het vriespunt. Morgen start de dag droog en overwegend bewolkt. Later in de middag gaat het vanuit het westen regenen. Het wordt maximaal 5 graden.
quote:Op zondag 5 december 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabants weerberichtje;
Vandaag is het overwegend zonnig en droog. In het oosten wat schapenwolkjes. De middagtemperatuur ligt tussen 25 en 27 graden. Vanavond blijft het droog en zal het lang warm blijven. Morgen start de dag eveneens droog en zonnig. Later in de middag gaat het in de kustgebieden regenen en licht vriezen maar hier blijft het zomers en aangenaam.
zo blij dat ik daar niet meer aan doequote:Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Straks pakjesmiddag, zes gillende kinderen die honderden cadeautjes uitpakken, ik verheug mijn kont er nu al af
Dat klinkt als een cadeautje op zichzelfquote:Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Straks pakjesmiddag, zes gillende kinderen die honderden cadeautjes uitpakken, ik verheug mijn kont er nu al af
De hel.quote:Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Zing nog een sinterklaasliedje US, ha toe zing er nog een, jaaaaah sinterklaasliedjes [ afbeelding ]
'zijn er hier nog stoute kindertjes'quote:Op zondag 5 december 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Zing nog een sinterklaasliedje US, ha toe zing er nog een, jaaaaah sinterklaasliedjes [ afbeelding ]
man man manquote:Op zondag 5 december 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-michigan~ab0dac30/
![]()
Kansloos kutland is dat toch ookquote:Op zondag 5 december 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
idiots will be idiots..quote:Op zondag 5 december 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 december 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
wanneer krijgt jouw ui een kerstmuts ?quote:Op zondag 5 december 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kansloos kutland is dat toch ook
Als je met zo’n arsenaal op een kerstkaart gaat staan, heb je ook weinig begrepen van je eigen godsdienst.quote:Op zondag 5 december 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kansloos kutland is dat toch ook
Werken vandaag?quote:Op zondag 5 december 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zo blij dat ik daar niet meer aan doe
The right to defend my property!quote:Op zondag 5 december 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je met zo’n arsenaal op een kerstkaart gaat staan, heb je ook weinig begrepen van je eigen godsdienst.
Maar de grondwet zegt dat ik het recht heb op wapens!quote:Op zondag 5 december 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je met zo’n arsenaal op een kerstkaart gaat staan, heb je ook weinig begrepen van je eigen godsdienst.
Wel prachtige natuurquote:
nee, sint drukte is er af nu, eigenlijk vrijdag al beetje.quote:
Zit die lamp die knippert achter een dimmer?quote:Op zondag 5 december 2021 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, sint drukte is er af nu, eigenlijk vrijdag al beetje.
straks even naar appartement, even de vriezer schoonmaken (die is nu als het goed is ontdooit)
lades schoonmaken en de boel kan weer aan.
trap meenemen en even wat lampen bekijken, heb nu 2 lampen waarvan ik niet weet hoe die aangaan
en 1 lamp die als een malle gaat knipperen na enkele seconden
misschien kastje inelkaar zetten..
nope, schakelaarquote:Op zondag 5 december 2021 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Zit die lamp die knippert achter een dimmer?
Is er iemand die je helpt?quote:Op zondag 5 december 2021 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, sint drukte is er af nu, eigenlijk vrijdag al beetje.
straks even naar appartement, even de vriezer schoonmaken (die is nu als het goed is ontdooit)
lades schoonmaken en de boel kan weer aan.
trap meenemen en even wat lampen bekijken, heb nu 2 lampen waarvan ik niet weet hoe die aangaan
en 1 lamp die als een malle gaat knipperen na enkele seconden
misschien kastje inelkaar zetten..
Hmm irritantquote:Op zondag 5 december 2021 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, schakelaar
en ook een hele constante knipper, geen geflikker ofzo
dat snap ik sowieso niet.. ik zou bij huidige bad niet eens iets in een stopcontact kunnen hebben, tenzij ik ook een verlengdoos neerlegquote:Op zondag 5 december 2021 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-aan-lader~a6a556a1/
Sneu en een waarschuwing voor velen.
Al hebben die Fransen ws nog geen aardlek in de woning.
oh ik red t wel hoor vanaf het stopcontact bij de wastafel naar mn bad.quote:Op zondag 5 december 2021 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik sowieso niet.. ik zou bij huidige bad niet eens iets in een stopcontact kunnen hebben, tenzij ik ook een verlengdoos neerleg
Ik heb niet eens een badquote:Op zondag 5 december 2021 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik sowieso niet.. ik zou bij huidige bad niet eens iets in een stopcontact kunnen hebben, tenzij ik ook een verlengdoos neerleg
hier is er kennelijk over nagedacht.. bij wastafel kom je wel zonder stekkerdoosquote:Op zondag 5 december 2021 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ik red t wel hoor vanaf het stopcontact bij de wastafel naar mn bad.
ik in nieuwe plek ook niet, gelukkig..quote:Op zondag 5 december 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bad [ afbeelding ]
samequote:Op zondag 5 december 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bad [ afbeelding ]
Nou in zoverre is er over nagedacht dat ik aan elke kant van de wastafel een stopcontact wilde ivm opladen tandenborstel en gebruik scheerapparaat/krultang/fohn.quote:Op zondag 5 december 2021 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is er kennelijk over nagedacht.. bij wastafel kom je wel zonder stekkerdoos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op zondag 5 december 2021 11:19 schreef Flory het volgende:
voor @:kwiwi
@kwiwi staat op de skwiwi's vandaag. En de was van vrijdag zit ook morgen nog in de drogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik las het jaquote:Op zondag 5 december 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:kwiwi staat op de skwiwi's vandaag. En de was van vrijdag zit ook morgen nog in de droger
sushi eten met mijn nichtje en de dochter van haar vriendquote:Op zondag 5 december 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stofzuigen en even bij mijn vader langs. En jij?
quote:Op zondag 5 december 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sushi eten met mijn nichtje en de dochter van haar vriend
Nee al was de sumo in de markthal wel erg lekker. Zitten volgens recensies wel een paar goede zaken maar die zijn wat duur ook dus ben ik niet geweest.quote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker dicht bij huis. Heb je al een favoriet sushi-restaurant daar?
Ik ben niet zo’n fan van de markthal. Zat je daar wel lekker?quote:Op zondag 5 december 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee al was de sumo in de markthal wel erg lekker. Zitten volgens recensies wel een paar goede zaken maar die zijn wat duur ook dus ben ik niet geweest.
Dit jaquote:Op zondag 5 december 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:kwiwi staat op de skwiwi's vandaag. En de was van vrijdag zit ook morgen nog in de droger
Ja maar dit is een restaurant aan de zijkant van het markthal gebouw. In de markthal zelf is het nu ook te koud om te zittenquote:Op zondag 5 december 2021 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n fan van de markthal. Zat je daar wel lekker?
Ja ik denk ik beman het Secretariaat Helvetica even, ouwe sneeuwbalquote:
Ik begon al af te tellen tot ik me zorgen me moest gaan makenquote:
Hoezo het is weekend? Reageer ik altijd traag.quote:Op zondag 5 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begon al af te tellen tot ik me zorgen me moest gaan maken
Aahquote:Op zondag 5 december 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dit is een restaurant aan de zijkant van het markthal gebouw. In de markthal zelf is het nu ook te koud om te zitten
Weet ik. Maar je hebt zelf gezegd 24 uur geen reactie. We zaten al op 18quote:Op zondag 5 december 2021 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo het is weekend? Reageer ik altijd traag.
Eerste bratwurst om 10:30 achter de kiezenquote:Op zondag 5 december 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je al aan een grote schnitzel?
Nog zes te gaan.quote:Op zondag 5 december 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik. Maar je hebt zelf gezegd 24 uur geen reactie. We zaten al op 18
Machtig mooiquote:Op zondag 5 december 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste bratwurst om 10:30 achter de kiezen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik denk ik beman het Secretariaat Hevetica even, ouwe sneeuwbal
quote:Op zondag 5 december 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nu weer opnieuw beginnen met tellenquote:
Boohquote:Op zondag 5 december 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-14quote:Op zondag 5 december 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoohZal lekker frisjes zijn? [ afbeelding ]
Merk je niks van als je snoeihard van die berg af raastquote:
Nee dan voelt het hooguit als -26quote:Op zondag 5 december 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Merk je niks van als je snoeihard van die berg af raast
Hey bij op mij werk?quote:Op zondag 5 december 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik de leeftijd van extreem oud bereikt
Ja ze is helemaal van uit Zwitserland naar Rotterdam wezen skiënquote:
quote:
ziet er net zo koud uitquote:Op zondag 5 december 2021 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ze is helemaal van uit Zwitserland naar Rotterdam wezen skiën
[..]![]()
Waarom blijft m'n kind volhouden dat er velociraptors in m'n Disney kasteel kunnen lopen
Ja, slaat echt nergens op he? Ben ook helemaal stijf en mn rug doet een beetje zeerquote:
hmmm ziekjes?quote:Op zondag 5 december 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, slaat echt nergens op he? Ben ook helemaal stijf en mn rug doet een beetje zeer
Probeert hij te zeggen dat jij al zooooo oud bent dat je velociraptors hebt meegemaaktquote:Op zondag 5 december 2021 12:14 schreef dud0r het volgende:
Waarom blijft m'n kind volhouden dat er velociraptors in m'n Disney kasteel kunnen lopen
quote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeert hij te zeggen dat jij al zooooo oud bent dat je velociraptors hebt meegemaakt
Nee nee, ik heb altijd als ik lang slaap dat mijn spieren dan verstijvenquote:
Hoeveel slaap jij dan?quote:
denk zeker 8.5 uurquote:Op zondag 5 december 2021 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel slaap jij dan?
Voor mijn doen is dat echt heel veel
Haha, dan overleef jij mijn 5 uur slaap nietquote:
nee doe ik ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, dan overleef jij mijn 5 uur slaap niet
ja nu ook. Nou ja 4. Potato poteto.quote:Op zondag 5 december 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgend weekend 3 graden.
Wattenschijfje?quote:Op zondag 5 december 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even kijken of er iets eetbaars is
Nee hij is helemaal gek van dino's en die komen blijkbaar overalquote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeert hij te zeggen dat jij al zooooo oud bent dat je velociraptors hebt meegemaakt
zijn er niet nog ultieme biljetjes?quote:Op zondag 5 december 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lag gisteravond in bed. Te denken stel nou he. Stel dat ik die Jackpot van de Staatsloterij win. Wat zou ik dan doen?
Ik zou een auto kopen, maar wel een normale. Ik zou gewoon blijven werken. Ik zou niet direct denken aan verhuizen. Een boot, ja leuk, maar dan? Voor twee keer per jaar de rest van de tijd in de haven laten liggen?Ik zou eigenlijk best heel weinig anders doen dan hoe ik het nu heb.
Kortom, voor zo ver er dingen aan mijn geluk ontbreken die met geld te koop zijn, ben ik eigenlijk wel klaar
Weinig eigenlijk. Niet van dien aard dat je daar echt miljoenen op kapot gaat slaan.quote:Op zondag 5 december 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er niet nog ultieme biljetjes?
Herken ik wel hoor. Misschien een 2de auto hier thuis, nieuwe e-bike, en zou even wat onderhoud dingen aan het huis doen zonder er echt mega over na te denken qua kosten.quote:Op zondag 5 december 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lag gisteravond in bed. Te denken stel nou he. Stel dat ik die Jackpot van de Staatsloterij win. Wat zou ik dan doen?
Ik zou een auto kopen, maar wel een normale. Ik zou gewoon blijven werken. Ik zou niet direct denken aan verhuizen. Een boot, ja leuk, maar dan? Voor twee keer per jaar de rest van de tijd in de haven laten liggen?Ik zou eigenlijk best heel weinig anders doen dan hoe ik het nu heb.
Kortom, voor zo ver er dingen aan mijn geluk ontbreken die met geld te koop zijn, ben ik eigenlijk wel klaar
Ja zoiets. Maar met al dat soort dingen ben je met 1 of 2 ton wel klaar. Die jackpot is 277 ton probeer je dat eens voor te stellen. Gaat gewoon nergens over.quote:Op zondag 5 december 2021 12:35 schreef Goitske het volgende:
[..]
Herken ik wel hoor. Misschien een 2de auto hier thuis, nieuwe e-bike, en zou even wat onderhoud dingen aan het huis doen zonder er echt mega over na te denken qua kosten.
Huis en buurt bevalt mij goed, werk vind ik leuk dus zou ook zeker blijven werken.
Leuke vakantie met het gezin ofzo verder niks geks
Die is nu geel van het roken?quote:Op zondag 5 december 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Ga komende voorjaar woonkamer maar weer eens wit maken denk ik.
Zou niet weten wat ik er mee moet.quote:Op zondag 5 december 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar met al dat soort dingen ben je met 1 of 2 ton wel klaar. Die jackpot is 277 ton probeer je dat eens voor te stellen. Gaat gewoon nergens over.
Nadeel is vaak dat je dan buitenaf moet wonen en dat wil ik dus echt niet. Heb jaren in een dorp gewoond in Groningen, kon wel dagelijkse boodschappen enzo in het dorp doen maar wilde je meer moest je altijd met auto, trein of bus. Vond dat altijd zo irritant. De dichtsbijzijnde fatsoenlijke HEMA zat 20 km verderop zeg maarquote:Op zondag 5 december 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
meeste mensen met geld wonen niet in een 'normaal' huis
Ja misschien moet je ook even ene tijdje (en dan niet een paar uur zoals nu, maar echt weken) aan het idee wennen. Want met 1 of 2 ton zie je dat we wel een idee hebben. Maar 27 miljoen is gewoon van een heel andere orde. Maar ja een tropisch eiland kopen of zo, waar slaat dat opquote:Op zondag 5 december 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat mensen altijd zeggen dat ze weinig zullen veranderen. Totdat ze ineens wel zoveel geld winnen
nee, rozequote:Op zondag 5 december 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Ga komende voorjaar woonkamer maar weer eens wit maken denk ik.
Svetlana, Paulina, Ania, Dunya, Jelena, Anouska, Tatjana, Veronika, Pjotr, Lyudmila en Svenja.quote:Op zondag 5 december 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee een kinderboerderij is niet zo mijn dingquote:Op zondag 5 december 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Svetlana, Paulina, Ania, Dunya, Jelena, Anouska, Tatjana, Veronika, Pjotr, Lyudmila en Svenja.
Hoezo nou weer kinderen?quote:Op zondag 5 december 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een kinderboerderij is niet zo mijn ding
Ja en door de feestjes voor corona (vooral toen ging het snel). Maar mijn raamkozijn is nog steeds geel van vorige bewoner.quote:
Appartement met groot balkon voor extra grote bbq :pquote:Op zondag 5 december 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien moet je ook even ene tijdje (en dan niet een paar uur zoals nu, maar echt weken) aan het idee wennen. Want met 1 of 2 ton zie je dat we wel een idee hebben. Maar 27 miljoen is gewoon van een heel andere orde. Maar ja een tropisch eiland kopen of zo, waar slaat dat opVerhuizen lijkt me ook maar gedoe. Misschien zou ik elke dag buiten de deur gaan eten of zo.
- dit huis verder opknappenquote:Op zondag 5 december 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tokkievermaak voor zwakzinnigen.quote:Op zondag 5 december 2021 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Kweenie lulverhaal?
Vreemdgaan met tweelingzus https://www.dumpert.nl/item/100016557_ee5dd892
Ahhhh achsoquote:Op zondag 5 december 2021 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
fles droomt over miljoenen volgens mij..
quote:Op zondag 5 december 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkievermaak voor zwakzinnigen.
Dit is zonder miljoenen ook vrij makkelijk haalbaarquote:Op zondag 5 december 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor mij een leuk huisje op een rustig plekje met een openhaard, bad en twee ierse setters. Dan ben ik dik tevreden
Dertig van deze kopenquote:Op zondag 5 december 2021 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Met 27 miljoen ging ik helemaal los.
Wit is primaquote:Op zondag 5 december 2021 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
pimpelpaars met een goud randje @:ettovanbelgie
Ander gezin kopen voor dat geldquote:Op zondag 5 december 2021 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Niet qua geld, zou makkelijk veul groter kunnen wonen maar meer een onwillig gezin
Nou, dat valt met de huidige huizenprijzen best tegen hoorquote:Op zondag 5 december 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zonder miljoenen ook vrij makkelijk haalbaar
Gewoon een keer tegen je vrouw zeggen "zou je voor 1 miljoen euro van mij scheiden"?quote:Op zondag 5 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander gezin kopen voor dat geld
Zou gretig lezen.quote:Op zondag 5 december 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat valt met de huidige huizenprijzen best tegen hoor![]()
Ik zou trouwens wel stoppen met werken. En dan boeken gaan schrijven over leuke onderwerpen die waarschijnlijk alleen mij boeien.
Huizenmarkt zal komend jaar toch wel een keer krakend tot stilstand komen zou je zeggenquote:Op zondag 5 december 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou trouwens wel stoppen met werken. En dan boeken gaan schrijven over leuke onderwerpen die waarschijnlijk alleen mij boeien.
Een dagboek en dat uitgeven.quote:Op zondag 5 december 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk red je dat met een tonnetje of twee ook nog wel.quote:Op zondag 5 december 2021 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer tegen je vrouw zeggen "zou je voor 1 miljoen euro van mij scheiden"?
quote:Op zondag 5 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander gezin kopen voor dat geld
Zo interessant zijn mijn dagen nietquote:Op zondag 5 december 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een dagboek en dat uitgeven.
Dan moet je wat lager inzetten op het begin. Dan meteen zorgen dat je het cash in een koffertje hebt liggen en overhandigen.quote:Op zondag 5 december 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk red je dat met een tonnetje of twee ook nog wel.
Svetlana, Paulina, Ania, Dunya, Jelena, Anouska, Tatjana, Veronika, Pjotr, Lyudmila en Svenja.quote:Op zondag 5 december 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo interessant zijn mijn dagen niet
Denk dat jij het wel boeiend zou vindenquote:
Nou ja, eentje is dan ook wel voldoende hoor. Anders moet ik zoveel in huis halen.quote:Op zondag 5 december 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Svetlana, Paulina, Ania, Dunya, Jelena, Anouska, Tatjana, Veronika, Pjotr, Lyudmila en Svenja.
De dag erna de rest investeren in een nieuwe verse hupsende vrouw van dertig jaar jonger.quote:Op zondag 5 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je wat lager inzetten op het begin. Dan meteen zorgen dat je het cash in een koffertje hebt liggen en overhandigen.
Ik zou een reeks schrijven over de kunst van het smurfenquote:Op zondag 5 december 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo interessant zijn mijn dagen niet
Ik ga met je mee op veldresearchquote:Op zondag 5 december 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat jij het wel boeiend zou vindenIk zou me eens helemaal willen verdiepen in al die nazi’s die naar Argentinië zijn gevlucht.
Mooi hoe echte liefde kan zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dag erna de rest investeren in een nieuwe verse hupsende vrouw van dertig jaar jonger.
- Nieuwe auto kopen.quote:Op zondag 5 december 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat doe je hier al.quote:Op zondag 5 december 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou een reeks schrijven over de kunst van het smurfen
Ja is echt een pauperlampje wel hč?quote:Op zondag 5 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig van deze kopen![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)sEAQYASABEgLs8vD_BwE
Zit Pjotr er nou tussen voor de afwisseling? Of om te kijken of we wel goed lezen?quote:Op zondag 5 december 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pjotr is non binair.quote:Op zondag 5 december 2021 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Pjotr er nou tussen voor de afwisseling? Of om te kijken of we wel goed lezen?
Ze is schijtbang voor die vogeltquote:
The gentle art of smurfingquote:Op zondag 5 december 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou een reeks schrijven over de kunst van het smurfen
Even laten zien dat ik een progressieve man ben.quote:Op zondag 5 december 2021 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Pjotr er nou tussen voor de afwisseling? Of om te kijken of we wel goed lezen?
Je ziet haar echt denken ‘haal die kroepoekkip hier weg’quote:Op zondag 5 december 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is schijtbang voor die vogelt
quote:Op zondag 5 december 2021 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet haar echt denken ‘haal die kroepoekkip hier weg’
All the dure groentequote:Op zondag 5 december 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, en de cavia's misschien een nieuwe villa
Bea's papegaai heet Lingo. Ik hoop dat Lingo een maatje heeftquote:
Ah, slim, slim!quote:Op zondag 5 december 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even laten zien dat ik een progressieve man ben.
100x per week naar Eva gaanquote:
Dat zeiden ze in Volendam ookquote:
Eva is een hoerenkot in deze buurtquote:Op zondag 5 december 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100x per week naar Eva gaan
Met de taxi.
Want yolo.
Pauperig kutvolk.quote:Op zondag 5 december 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in Volendam ook![]()
![]()
Daaraan wist ik dat het niet over vrouwen kon gaan dus moesten het Siberische hangbuikzwijntjes zijn. Vandaar mijn reactie over kinderboerderij.quote:Op zondag 5 december 2021 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel karakter, niet je dorp en feest laten verpesten door een paar arrogante amsterdammertjesquote:
Nah, als je bij US denkt dat het misschien niet over vrouwen gaat, gaat het toch over vrouwen.quote:Op zondag 5 december 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaraan wist ik dat het niet over vrouwen kon gaan dus moesten het Siberische hangbuikzwijntjes zijn. Vandaar mijn reactie over kinderboerderij.
quote:Op zondag 5 december 2021 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
The game: smurfing brougth to a whole new level.
By Bitterbal, former waitress.
Veel geld en echt gaan matig samenquote:Op zondag 5 december 2021 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi hoe echte liefde kan zijn.
Booh die zou ik ook kopen met die Jackpot. Misschien zelfs wel 2 paar.quote:Op zondag 5 december 2021 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik nieuwe sokken. Max Verstappen-sokken. Van Sinterklaas gekregen.
Welnee, opdringerig volk die je hun ideeën door de strot willen douwen, da's pas normaalquote:
Ze wilden provoceren met die demonstratie en hebben gekregen waar ze voor gekomen zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het wel karakter, niet je dorp en feest laten verpesten door een paar arrogante amsterdammertjes
Lekker met je Max-sokken kijken hoe Hamilton wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 5 december 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booh die zou ik ook kopen met die Jackpot. Misschien zelfs wel 2 paar.
Snel ingeburgerd hierquote:Op zondag 5 december 2021 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, als je bij US denkt dat het misschien niet over vrouwen gaat, gaat het toch over vrouwen.
Het is maar goed dat je geen kanariepietje hebt.quote:Op zondag 5 december 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik ruik nu iets te eel verschillende geuren door elkaar. Iets te veel verschillende brandluchten door elkaar om precies te zijn. Kaarsjes aan, waxmelt, tosti's op de plaat, droger aan beneden
Als ik voor seks wil betalen dan zoek ik wel een dure hoer uit, die hoef ik niet om me heen te hebben met zgn liefde voor mequote:
Oh, hier nog even op reageren: de kat van mijn zus doet dat ook. Die rent dan ook naar de deur met een dikke staart. Soort waakkat.quote:Op zondag 5 december 2021 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn kat gromt (ja echt, gromt!) als er iemand op de deur klopt. (Heb geen bel) En hij viel een keer mijn kaplaarzen aan, terwijl ik ze droeg.
Er gaan nu zeventien brandmelders af?quote:Op zondag 5 december 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik ruik nu iets te eel verschillende geuren door elkaar. Iets te veel verschillende brandluchten door elkaar om precies te zijn. Kaarsjes aan, waxmelt, tosti's op de plaat, droger aan beneden
Svetlana geeft je waarschijnlijk iets meer en langer en vaker liefde dan je huidige vrouwquote:Op zondag 5 december 2021 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik voor seks wil betalen dan zoek ik wel een dure hoer uit, die hoef ik niet om me heen te hebben met zgn liefde voor me
Met oliebollen en eieren gaan gooien vind ik echt waardeloos.quote:Op zondag 5 december 2021 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welnee, opdringerig volk die je hun ideeën door de strot willen douwen, da's pas normaal
Nu denken ze daar allemaal dat je een wappie bent. "Volgens mij zag ik haar laatst op TV bij die rellen."quote:Op zondag 5 december 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Ga k die sushi zaak in vergeet k helemaal die app
Krijg je dadelijk een zwaar bewapende donkere boa achter je aan.quote:Op zondag 5 december 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Ga k die sushi zaak in vergeet k helemaal die app
Ok, dan stel ik voor KOZP met vlammenwerpers te verjagen uit Foquevillequote:Op zondag 5 december 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met oliebollen en eieren gaan gooien vind ik echt waardeloos.
Nee ik ruik dingen zelf. Geen coronaas jwzquote:Op zondag 5 december 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er gaan nu zeventien brandmelders af?
Boa's zijn toch meer iets uit een sprookjesboek?quote:Op zondag 5 december 2021 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk een zwaar bewapende donkere boa achter je aan.
Hooivorken, brandende toortsen en pek en veren.quote:Op zondag 5 december 2021 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok, dan stel ik voor KOZP met vlammenwerpers te verjagen uit Foqueville
Hoezo komen die er ooit in danquote:Op zondag 5 december 2021 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok, dan stel ik voor KOZP met vlammenwerpers te verjagen uit Foqueville
Soort paashaasquote:Op zondag 5 december 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boa's zijn toch meer iets uit een sprookjesboek?
Ik zie ze nooit, maar ze schijnen wel te bestaan en dingen te doen
Ik kom ze wel eens tegen maar ik zie ze niet staan, ga plebs lastig vallen johquote:Op zondag 5 december 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boa's zijn toch meer iets uit een sprookjesboek?
Ik zie ze nooit, maar ze schijnen wel te bestaan en dingen te doen
Ineens verschijnen er bonnetjes, maar geen idee wie ze hebben neergelegdquote:
Ok, veel plezier met je nieuwe jobquote:Op zondag 5 december 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo komen die er ooit in danMisschien moeten we de bruggewachter wel met vlammenwerpers verjagen
Gisteren heb ik bij de ene zaak (binnen én buiten) wel mondkapjes gezien en bij de andere zaak niet (die zaten permanent binnen)quote:Op zondag 5 december 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
Ze dragen hier ook allemaal mondkapjes in de bediening. Op werk zeggen. Ze dat het niet hoeft maar volgens min klopt dat niet
Je kunt op alle tijden sushi etenquote:Op zondag 5 december 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Rare tijd om sushi te eten trouwens.
Als je net vijf minuten wakker bentquote:Op zondag 5 december 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt op alle tijden sushi eten
Als ik net vijf minuten wakker ben, hoef ik sowieso even niets..en moeten mensen mij vooral even met rust laten, maar verder kan sushi de hele dag doorquote:Op zondag 5 december 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je net vijf minuten wakker bent
Vraag of Enecovanbelgie bij je in trektquote:Op zondag 5 december 2021 13:29 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar is het in mijn huis voordeliger om altijd de verwarming aan te zetten.
Ik begin meestal na een minuut te friemelen.quote:Op zondag 5 december 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik net vijf minuten wakker ben, hoef ik sowieso even niets..en moeten mensen mij vooral even met rust laten, maar verder kan sushi de hele dag door
Ik krijg hier helemaal de kriebels van, overtuig jij mij maar waarom ik bij jouw organisatie wil komen werken.quote:KAN JIJ ONS ERVAN OVERTUIGEN DAT JIJ BENT WIE WIJ ZOEKEN?
MET WAT ?quote:Op zondag 5 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin meestal na een minuut te friemelen.
Kussen tegen je hoofd.quote:
Zo sta ik er meestal in, werkt als een tierelier.quote:Op zondag 5 december 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hier helemaal de kriebels van, overtuig jij mij maar waarom ik bij jouw organisatie wil komen werken.
Allemaal slaafjesquote:Op zondag 5 december 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo sta ik er meestal in, werkt als een tierelier.
Zeg aanneemmannetje, vertel eens waarom ik voor jullie bedrijfje zou moeten komen werken eventueel?quote:
zonde van de oliebollen inderdaad @dudorquote:Op zondag 5 december 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met oliebollen en eieren gaan gooien vind ik echt waardeloos.
Wat op zich wel een goeie vraag is in zo'n gesprek: "Wat vind je zelf zo leuk aan werken bij dit bedrijf?"quote:Op zondag 5 december 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg aanneemmannetje, vertel eens waarom ik voor jullie bedrijfje zou moeten komen werken eventueel?
Ja volkomen logisch toch, zij hebben zichzelf ook maar te verkopen, haal me maar over om hier iets leuks en boeiends in te zien.quote:Op zondag 5 december 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich wel een goeie vraag is in zo'n gesprek: "Wat vind je zelf zo leuk aan werken bij dit bedrijf?"
hooguit minder werken en een tijdje er tussenuit eerst..quote:Op zondag 5 december 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Viel me ook wel op trouwens toen ik zo over die 27 miljoen aan het nadenken was. Dat ik gewoon door zou blijven werken. In mijn vorige baan het ik de laatste vijf jaar vaak genoeg gezegd "Het eerste wat ik zou doen als ik veel geld win / vind / krijg / erf / anderszins begin te hebben, is METEEN stoppen met werken."
You racist bastardquote:Op zondag 5 december 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Daaaaaar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt, zacht geklopt.
Daaaar wordt aan de deur geklopt.
Wie zou dat zijn?
“Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben een goede vrind.
Want al ben ik zwart als roet,
‘k meen het toch goed.”
Ja zoiets. Maar het toonde voor mij wel aan dat ik er echt goed aan gedaan heb, deze switch.quote:Op zondag 5 december 2021 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hooguit minder werken en een tijdje er tussenuit eerst..
helemaal stoppen is ook niks..
Best welquote:Op zondag 5 december 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Denk niet dat dit lekker zit?
https://bureaustoeldiscounter.nl/egg-chair-rood
Wil hem als bureaustoel inzetten dus dat is misschien wel een voordeel danquote:Op zondag 5 december 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best welAlleen als je met iemand praat hoor je jezelf gemoffeld door die ‘oren’ van de stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |