SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik eet graag fruitquote:Op zondag 5 december 2021 05:04 schreef dud0r het volgende:
Waarom moet het fruit een fruitmand?
Is ze ziek?
staat mooier tov los fruitquote:Op zondag 5 december 2021 05:04 schreef dud0r het volgende:
Waarom moet het fruit een fruitmand?
Is ze ziek?
ik laat eerder 2 knipjes zetten dan dat ik mijn materiaal laat invriezen, zekere voor het onzekere nemenquote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bla bla bla.
Ik wil geen kinderen. Mijn vriendin wil geen kinderen. Toch hebben we allebei genetisch materiaal ingevroren. Omdat de toekomst altijd onzeker is.
Over 2,5 jaar zet ik de knip er in denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 06:54 schreef mschol het volgende:
omdat teruglezen amusant is
[..]
ik laat eerder 2 knipjes zetten dan dat ik mijn materiaal laat invriezen, zekere voor het onzekere nemen
Ik zou niet 2.5 jaar wachten, op deze manier klink je echt als een ouwelulquote:Op zondag 5 december 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over 2,5 jaar zet ik de knip er in denk ik.
Dan heb ik de leeftijd van extreem oud bereikt en vind ik het wel prima om geen kinderen meer te krijgen.
Mocht het voor die tijd nog kriebelen om er eentje te maken dan kan het nog
laat je dan na afloop alsnog een vaderschapstest doen?quote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bla bla bla.
Ik wil geen kinderen. Mijn vriendin wil geen kinderen. Toch hebben we allebei genetisch materiaal ingevroren. Omdat de toekomst altijd onzeker is.
als dat de afweging is.. dan zou ik denk ik ook een bananenshake in de diepvries doen en de knip er inquote:Op zondag 5 december 2021 08:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou niet 2.5 jaar wachten, op deze manier klink je echt als een ouwelul
extreem oud, je ben 70?quote:Op zondag 5 december 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over 2,5 jaar zet ik de knip er in denk ik.
Dan heb ik de leeftijd van extreem oud bereikt en vind ik het wel prima om geen kinderen meer te krijgen.
Mocht het voor die tijd nog kriebelen om er eentje te maken dan kan het nog
ik ben gelukkig al jaren af van pakjesavonden bij familie ofzoquote:Op zondag 5 december 2021 08:48 schreef Goitske het volgende:
Zo ik ga hier maar eens aan de slag in huis
Gisteren een bakdagje gehad dus nu loopt m'n huishouden achter en heb pakjesavond hier vandaag dus moet wel even snel door het huis
quote:Op zondag 5 december 2021 08:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou niet 2.5 jaar wachten, op deze manier klink je echt als een ouwelul
Extreem oud is 40quote:
Nu alweer wakker?quote:Op zondag 5 december 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wilde dromen gehad vannacht nog maar even snoozen nu.
ja heb weekend en ga vandaag sushi etenquote:Op zondag 5 december 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd relatief vroeg. Maakt niet uit hoe laat ik in slaap val.
Jij vandaag smurfdag ?
wanneer nietquote:Op zondag 5 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb weekend en ga vandaag sushi eten
Vrouwen die naar de huishoudbeurs gaan wel denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rob de Nijs heb ik echt niets mee.
Allemaal dankzij jou;quote:
quote:
Echt he. Straks gaat ze nog vertellen dat water nat is en @CherryLips van chocolade houdtquote:
Nee tochquote:Op zondag 5 december 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
Echt he. Straks gaat ze nog vertellen dat water nat is en @CherryLips van chocolade houdt
quote:Op zondag 5 december 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal dankzij jou;
15 jun. 2021 — Het aantal sushirestaurants is in de afgelopen tien jaar in Nederland drie keer zo groot geworden. Zo telt ons land op dit moment 414 sushirestaurants.
quote:Op zondag 5 december 2021 02:31 schreef UitStraling het volgende:
Nog wel even op Kwiews reageren, dapper? en tegen de tijd dat je eraan moet geloven dan zijn we er voor je om je door de narigheid heen te slepen
Lekkerquote:Op zondag 5 december 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net zelfgemaakte verse worstenbroodjes gekregen
hoe leeft die dan?quote:Op zondag 5 december 2021 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gelezen over Hamilton, hoe die leeft enz.
Wat een wanker
Brabants weerberichtje;quote:Op zondag 5 december 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
wel beter weer als gisteren
Vandaag is het overwegend bewolkt met lokaal wat regen. In het westen breekt soms de zon even door. De temperatuur ligt tussen 3 en 6 graden. Vanavond wordt het droog en vannacht komen een aantal opklaringen voor. Tijdens opklaringen koelt het af tot iets onder het vriespunt. Morgen start de dag droog en overwegend bewolkt. Later in de middag gaat het vanuit het westen regenen. Het wordt maximaal 5 graden.
quote:Op zondag 5 december 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabants weerberichtje;
Vandaag is het overwegend zonnig en droog. In het oosten wat schapenwolkjes. De middagtemperatuur ligt tussen 25 en 27 graden. Vanavond blijft het droog en zal het lang warm blijven. Morgen start de dag eveneens droog en zonnig. Later in de middag gaat het in de kustgebieden regenen en licht vriezen maar hier blijft het zomers en aangenaam.
zo blij dat ik daar niet meer aan doequote:Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Straks pakjesmiddag, zes gillende kinderen die honderden cadeautjes uitpakken, ik verheug mijn kont er nu al af
Dat klinkt als een cadeautje op zichzelfquote:Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Straks pakjesmiddag, zes gillende kinderen die honderden cadeautjes uitpakken, ik verheug mijn kont er nu al af
De hel.quote:Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Zing nog een sinterklaasliedje US, ha toe zing er nog een, jaaaaah sinterklaasliedjes [ afbeelding ]
'zijn er hier nog stoute kindertjes'quote:Op zondag 5 december 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Zing nog een sinterklaasliedje US, ha toe zing er nog een, jaaaaah sinterklaasliedjes [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |