SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nah.quote:Op zondag 5 december 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
Eitjes of zaadcellen invriezen is altijd verstandig.
Ja helaas nog elke maandquote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende: [..] Je weet toch wel of je nog aan de rooie klats bent?
Waarom zou ik daar in godsnaam geld aan uit gaan geven?quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo niet? Of je gebruikt ze of niet. Maar je hebt een optie
Kost best wel wat zonder medische indicatie volgens mij.quote:Op zondag 5 december 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
Eitjes of zaadcellen invriezen is altijd verstandig.
Mansplaining at it's finestquote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
US gaat je even de biologie van het vrouwelijke lichaam uitleggen.
Zelf je zwiemels in het vriesvak leggenquote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar in godsnaam geld aan uit gaan geven?
Is verzekerdquote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar in godsnaam geld aan uit gaan geven?
Sorry, @UitStraling begonquote:
Gewoon thuis in de vriezer doen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kost best wel wat zonder medische indicatie volgens mij.
Als gezonde vrouw zonder contra-indicatie? Geloof ik geen reet van.quote:
Samen met sliertjes en bonkjesquote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf je zwiemels in het vriesvak leggen
Nou ja misschien niet. Maar imo is het een goede investering.quote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als gezonde vrouw zonder contra-indicatie? Geloof ik geen reet van.
Dat zijn geen eieren...quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar vrouwen leggen toch een ei als ze aan de rooie klats zijn, nou?
meh oewe amendelstenuhquote:
Nu heb je achtendertig halfbroertjes?quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon thuis in de vriezer doen.
Had dat ook tot mijn schoonmoeder dacht ingevroren champignon soep te hebben gevonden en dit tussen de middag opslurpte.
Ik dacht dat dat bakje in de vriezer altijd voor ijsklontjes was.quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf je zwiemels in het vriesvak leggen
Voor genderverwarden wel misschien.quote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet. Maar imo is het een goede investering.
Of je neemt gewoon een keer aan dat niet iedereen voortplantingsdrang heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet. Maar imo is het een goede investering.
Vrouwen zijn geen kippenquote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar vrouwen leggen toch een ei als ze aan de rooie klats zijn, nou?
triggered?quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Ingevroren bonkjes en sliertjes, wat lees ik.
Voor iedereen. Neem als het kan het zekere voor het onzekere.quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor genderverwarden wel misschien.
Ik ben slagroomtruffels aan het eten, even je mondje dicht aubquote:
Je wilde horror toch?quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Ingevroren bonkjes en sliertjes, wat lees ik.
quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een keer aan dat niet iedereen voortplantingsdrang heeft.
*tokt en pikt een graantje van de vloer.quote:
Nee dat is je eigen verwarde brein, net als met je vaderschapstest.quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor iedereen. Neem als het kan het zekere voor het onzekere.
Je kan ook oververzekerd zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar een back up hebben is toch niet verkeerd?quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een keer aan dat niet iedereen voortplantingsdrang heeft.
Even m'n cloaca poetsen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*tokt en pikt een graantje van de vloer.
De enige zekerheden die je hebt is dat je naar de wc moet en belasting moet betalen, ook als je dood bent.quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* Slagroomtruffel inslikt... en half stiktquote:
Gewoon laten lopen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige zekerheden die je hebt is dat je naar de wc moet en belasting moet betalen, ook als je dood bent.
Hoe weet je zeker dat ze van jou zijn als ze gebruikt worden danquote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Smakelijk, wel een beetle opletten voor chocoladewormen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben slagroomtruffels aan het eten, even je mondje dicht aub
Geen kinderen willen = geen backup nodig hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar een back up hebben is toch niet verkeerd?
Bla bla bla.quote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is je eigen verwarde brein, net als met je vaderschapstest.
quote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*tokt en pikt een graantje van de vloer.
Check, maar daar heb ik mijn koptelefoon voorquote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga eens kijken en luisteren op een willekeurige kantoorvloer waar veel vrouwen werken
Hier heb je wel een puntquote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga eens kijken en luisteren op een willekeurige kantoorvloer waar veel vrouwen werken
Oh, was je ook aan Sweet Home begonnen?quote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben na anderhalve aflevering gestopt met kijken, mij te zombie-ish.
testenquote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat ze van jou zijn als ze gebruikt worden dan
quote:
Misschien kreeg ze het Spaans benauwd van onsquote:
Ik ben gvd bijna 40. We blijven lekker van m'n mislukte eitjes af.quote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bla bla bla.
Ik wil geen kinderen. Mijn vriendin wil geen kinderen. Toch hebben we allebei genetisch materiaal ingevroren. Omdat de toekomst altijd onzeker is.
Oemfoefoe zegt hoiiiiiiiquote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat ze van jou zijn als ze gebruikt worden dan
quote:Op zondag 5 december 2021 00:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien kreeg ze het Spaans benauwd van ons
Ja je klonk overtuigend.quote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, was je ook aan Sweet Home begonnen?
Boks.quote:Op zondag 5 december 2021 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gvd bijna 40. We blijven lekker van m'n mislukte eitjes af.
Echt een aanrader voor als je snel in slaap wil vallen dus.quote:Op zondag 5 december 2021 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus Ghost Ship aangezet en ben na de leuke intro meteen in slaap gedonderd.
Dat ligt nou in de vriezer naast de spinazie á la bloop?quote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bla bla bla.
Ik wil geen kinderen. Mijn vriendin wil geen kinderen. Toch hebben we allebei genetisch materiaal ingevroren. Omdat de toekomst altijd onzeker is.
quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ligt nou in de vriezer naast de spinazie á la bloop?
Pokpokpok. Voel je broerquote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Ik vond 'm ook serieus tof.quote:
Ik heb er serieus niks van meegekregen. denk dat het aan mij lag.quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een aanrader voor als je snel in slaap wil vallen dus.
Is van de makers van squidgame toch? Naja die vond ik wel heel tof dus dacht geef het een kansje maar meh.quote:
Dat is je probleem. “Ik wil geen kinderen” maar je weet het niet zeker. Net als je geslacht.quote:Op zondag 5 december 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bla bla bla.
Ik denk serieus dat Dimmy's zaad in lege melkflessen in zo'n wijnkast staat.quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ligt nou in de vriezer naast de spinazie á la bloop?
Opvangen en invriezen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.. maar geen zin om naar beneden te lopen, zal ik CL's advies opvolgen ?
geen bad ofzo in de buurt?quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.. maar geen zin om naar beneden te lopen, zal ik CL's advies opvolgen ?
quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Dimmy's zaad in lege melkflessen in zo'n wijnkast staat.
Waneer wist jij dat je kinderen wilde dan? Ik ben 35 en kan af en toe net voor mezelf en mijn hond zorgen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is je probleem. “Ik wil geen kinderen” maar je weet het niet zeker. Net als je geslacht.
Uh, volgens mij ging dat over Hellbound. CL had het over zin in horror, daarom tipte ik Sweet Home.quote:Op zondag 5 december 2021 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is van de makers van squidgame toch? Naja die vond ik wel heel tof dus dacht geef het een kansje maar meh.
Klotsende melkbussen vol?quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Dimmy's zaad in lege melkflessen in zo'n wijnkast staat.
Je mooie witte bipsje uit het dakraam hangen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, klinkt als een planquote:
Dat bad is nķg verder dan de wc.quote:
Van die tokkies krijgen toch ook kinderen..quote:Op zondag 5 december 2021 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waneer wist jij dat je kinderen wilde dan? Ik ben 35 en kan af en toe net voor mezelf en mijn hond zorgen.
Hier is nog een leuk topic over. Conclusie was dat je dakpannen er mooi van uit kwamen te zien.quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |