SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nah.quote:Op zondag 5 december 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
Eitjes of zaadcellen invriezen is altijd verstandig.
Ja helaas nog elke maandquote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende: [..] Je weet toch wel of je nog aan de rooie klats bent?
Waarom zou ik daar in godsnaam geld aan uit gaan geven?quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo niet? Of je gebruikt ze of niet. Maar je hebt een optie
Kost best wel wat zonder medische indicatie volgens mij.quote:Op zondag 5 december 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
Eitjes of zaadcellen invriezen is altijd verstandig.
Mansplaining at it's finestquote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
US gaat je even de biologie van het vrouwelijke lichaam uitleggen.
Zelf je zwiemels in het vriesvak leggenquote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar in godsnaam geld aan uit gaan geven?
Is verzekerdquote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar in godsnaam geld aan uit gaan geven?
Sorry, @UitStraling begonquote:
Gewoon thuis in de vriezer doen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kost best wel wat zonder medische indicatie volgens mij.
Als gezonde vrouw zonder contra-indicatie? Geloof ik geen reet van.quote:
Samen met sliertjes en bonkjesquote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf je zwiemels in het vriesvak leggen
Nou ja misschien niet. Maar imo is het een goede investering.quote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als gezonde vrouw zonder contra-indicatie? Geloof ik geen reet van.
Dat zijn geen eieren...quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar vrouwen leggen toch een ei als ze aan de rooie klats zijn, nou?
meh oewe amendelstenuhquote:
Nu heb je achtendertig halfbroertjes?quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon thuis in de vriezer doen.
Had dat ook tot mijn schoonmoeder dacht ingevroren champignon soep te hebben gevonden en dit tussen de middag opslurpte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |