Mooi tijdstip wel dan.quote:Op zondag 5 december 2021 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Getver![]()
Tevens goed moment om een spoedtelefoontje te krijgen van werk nu....schijtlollig en zin te gaan vegeteren in bed
Timing van mensen
Wat waren de aantallen van die onderzoeken? En als je dan last krijgt van bijwerkingen? Kan je dan niemand meer aansprakelijk stellen? Omdat je niet beide fabrikanten aansprakelijk kan stellen?quote:Op zondag 5 december 2021 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Genoeg onderzoek naar gedaan, hoeft geen jaren te zijn.
Klaar
Zie pubmed
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat specifiek dit vaccin meer kwaad dan goed doet en dat zich dat nu beetje bij beetje openbaart tot er geen ontkennen meer aan is.
Hoe erg ik het ook mag vinden voor eenieder die het betreft.
Wat een debiele vergelijking. Wat is het nadeel voor het kind? 10 seconden een prik en een dag een beetje spierpijn. Compleet vergelijkbaar met kinderarbeid inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 00:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het de wereld op z'n kop om kinderen te prikken, omdat volwassenen niet hun verantwoordelijkheid willen nemen.
Misschien moeten wij ook maar weer kinderarbeid inzetten, zodat men vanaf 55 met pensioen kan gaan.
Als jij ernstige bijwerkingen krijgt van een Covid besmetting, wie stel je dan aansprakelijk?quote:Op zondag 5 december 2021 00:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wat waren de aantallen van die onderzoeken? En als je dan last krijgt van bijwerkingen? Kan je dan niemand meer aansprakelijk stellen? Omdat je niet beide fabrikanten aansprakelijk kan stellen?
Me 2de Pfizer in combinatie met een fles Havana club geeft wel knallende hoofdpijn, maar dat kan ook aan de Havana club liggen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat wanneer je AZ met Pfizer mengt, dat je dan ontploft?
Uiteraard is het niet te vergelijken met kinderarbeid. Wel vind ik dat het een vorm van sociale armoede is dat steeds jongere kinderen als 'schild' gebruikt worden om de groepen die niet mee willen doen maar te ontzien. Ik ben niet tegen het vaccineren van kinderen, mits de motivatie juist is. De motivatie 'Want die groep volwassenen doet niet mee' vind ik te mager.quote:Op zondag 5 december 2021 00:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking. Wat is het nadeel voor het kind? 10 seconden een prik en een dag een beetje spierpijn. Compleet vergelijkbaar met kinderarbeid inderdaad.
We zijn zo langzamerhand op het punt gekomen dat we het gewoon pragmatisch moeten aanvliegen. Helpt het? Ja. Zijn er serieuze nadelen? Nee. Doen dus.
Heb je 'm wel bij Lareb geregistreerd als bijwerking van 't vaccin?quote:Op zondag 5 december 2021 00:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Me 2de Pfizer in combinatie met een fles Havana club geeft wel knallende hoofdpijn, maar dat kan ook aan de Havana club liggen.
O haha dat kan, heb nog geen kinderen dus ben daar nog niet zo mee bezigquote:Op zondag 5 december 2021 00:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb er één die helemaal onder de waterpokken zit momenteel. Wil 'r wel ff meenemen ergens heen zodat ze de hele winkel onderblaft, maar ik gedraag me maar.
Trouwens, serieus punt. Wist je dat je je kind kunt laten vaccineren tegen waterpokken en dat je dat gewoon aan CJG/GGD/Huisarts kan vragen? Je moet 't zelf betalen maar dan komt er een dagje wat jeuk en is dat 't. Vanaf dat ze 11 maanden oud zijn.
Nee maar heb de bijwerking wel aan de Cubaanse Autoriteiten doorgegeven.quote:Op zondag 5 december 2021 00:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je 'm wel bij Lareb geregistreerd als bijwerking van 't vaccin?
Lange termijn effecten. Zeker met Mrna vaccinsquote:Op zondag 5 december 2021 00:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking. Wat is het nadeel voor het kind? 10 seconden een prik en een dag een beetje spierpijn. Compleet vergelijkbaar met kinderarbeid inderdaad.
We zijn zo langzamerhand op het punt gekomen dat we het gewoon pragmatisch moeten aanvliegen. Helpt het? Ja. Zijn er serieuze nadelen? Nee. Doen dus.
Oh moet je doen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O haha dat kan, heb nog geen kinderen dus ben daar nog niet zo mee bezig
Eerst een vrouw vindenquote:Op zondag 5 december 2021 00:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oh moet je doen.
Je krijgt er zoveel voor terug.
Zie pubmedquote:Op zondag 5 december 2021 00:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wat waren de aantallen van die onderzoeken? En als je dan last krijgt van bijwerkingen? Kan je dan niemand meer aansprakelijk stellen? Omdat je niet beide fabrikanten aansprakelijk kan stellen?
Slaapgebrek, constant verkouden, je kunt niet zomaar meer ergens heen. Als je boodschappen gaat doen moet je eerst iedere keer Lego bouwwerken maken om je maxi-cosi op je kinderwagen met de juiste adapters te zetten. Oh, en financieel ga je er ook niet op vooruit.quote:Op zondag 5 december 2021 00:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oh moet je doen.
Je krijgt er zoveel voor terug.
We hebben niet meer de luxe voor dat soort afwegingen. De motivering is dan ook niet ‘de volwassenen laten het afweten’ maar ‘het helpt bij het voorkomen van beperkende maatregelen, waar kinderen ook zeker last van hebben’.quote:Op zondag 5 december 2021 00:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard is het niet te vergelijken met kinderarbeid. Wel vind ik dat het een vorm van sociale armoede is dat steeds jongere kinderen als 'schild' gebruikt worden om de groepen die niet mee willen doen maar te ontzien. Ik ben niet tegen het vaccineren van kinderen, mits de motivatie juist is. De motivatie 'Want die groep volwassenen doet niet mee' vind ik te mager.
Hoe helpt het dan? En is het het meest helpende, proportioneel?quote:Op zondag 5 december 2021 00:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Turkije krijgen kinderen die standaard, volgens mij.quote:Op zondag 5 december 2021 00:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb er één die helemaal onder de waterpokken zit momenteel. Wil 'r wel ff meenemen ergens heen zodat ze de hele winkel onderblaft, maar ik gedraag me maar.
Trouwens, serieus punt. Wist je dat je je kind kunt laten vaccineren tegen waterpokken en dat je dat gewoon aan CJG/GGD/Huisarts kan vragen? Je moet 't zelf betalen maar dan komt er een dagje wat jeuk en is dat 't. Vanaf dat ze 11 maanden oud zijn.
Dit klinkt eerdere als de ergste geslachtziekte die je kan krijgen maar iedereen zijn hobby.quote:Op zondag 5 december 2021 00:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Slaapgebrek, constant verkouden, je kunt niet zomaar meer ergens heen. Als je boodschappen gaat doen moet je eerst iedere keer Lego bouwwerken maken om je maxi-cosi op je kinderwagen met de juiste adapters te zetten. Oh, en financieel ga je er ook niet op vooruit.
Het klinkt alsof je proportionaliteit uit het raam hebt gegooid omdat de groep die niet mee wil werken en de regering het te lang hebben laten sudderen?quote:Op zondag 5 december 2021 00:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hebben niet meer de luxe voor dat soort afwegingen. De motivering is dan ook niet ‘de volwassenen laten het afweten’ maar ‘het helpt bij het voorkomen van beperkende maatregelen, waar kinderen ook zeker last van hebben’.
Ja, die tijd heb ik gehad gelukkigquote:Op zondag 5 december 2021 00:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Slaapgebrek, constant verkouden, je kunt niet zomaar meer ergens heen. Als je boodschappen gaat doen moet je eerst iedere keer Lego bouwwerken maken om je maxi-cosi op je kinderwagen met de juiste adapters te zetten. Oh, en financieel ga je er ook niet op vooruit.
Maar, het is het wel waard.
De VS ook volgens mij.quote:Op zondag 5 december 2021 00:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In Turkije krijgen kinderen die standaard, volgens mij.
Ik zie niet zo snel een proportionaliteitsprobleem, het nadeel is nogal minimaal.quote:Op zondag 5 december 2021 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe helpt het dan? En is het het meest helpende, proportioneel?
Ja, best veel landen las ik. Duitsland e.d. ook, Nederland had RIVM ervoor gekozen het niet te doen omdat de ziekte normaal voor kinderen mild verloopt.quote:Op zondag 5 december 2021 00:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In Turkije krijgen kinderen die standaard, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |