Ja het virus is onvoorspelbaar hé.quote:Op zondag 5 december 2021 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan nu alsnog iedereen besmet hebben, hoor je volgende week
Long-covid verhalen krijgen we straks weer. Als de piek voorbij is en de talkshows geen gasten meer hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 00:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week nog wat berichten tegen over long-Covid onder kleine kinderen, dat wordt de volgende.
Ik vind het de wereld op z'n kop om kinderen te prikken, omdat volwassenen niet hun verantwoordelijkheid willen nemen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:20 schreef Lowkeyz het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet prikken? Ik ben trouwens een voorstander van prikken en veder 0 maatregelen meer.
Nee, dat is het kabinet: https://speld.nl/2021/11/(...)onnavolgbaar-beleid/quote:Op zondag 5 december 2021 00:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja het virus is onvoorspelbaar hé.
quote:Het kabinet wil met een nieuw pakket maatregelen het coronavirus volledig in verwarring storten. Tijdens de persconferentie benadrukte premier Rutte: “Met onnavolgbaar beleid gaan we het virus de komende maanden volledig doldraaien tot het tollend in hoekje blijft zitten.”
Dat het onderzoek aanwijst dat kinderen in de leeftijd 0-4 significant meer huilen dan volwassenen, minder ver kunnen lopen, korter kunnen sporten en meer klagen en dat er dus een reden is om te vaccineren. Want long Covid klachtenquote:Op zondag 5 december 2021 00:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week nog wat berichten tegen over long-Covid onder kleine kinderen, dat wordt de volgende.
Mooiquote:
Genoeg onderzoek naar gedaan, hoeft geen jaren te zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 00:24 schreef mir1986 het volgende:
Waarom mogen trouwens die verschillende vaccins gemixt worden zonder jarenlang onderzoek? Pfizer met moderna mixen of Janssen met Pfizer? Wie kan me dat uitleggen?
Het vaccin is gewoon veilig én effectief en bij veel AOW’ers breekt het virus alsnog door omdat vaccins minder werkzaam zijn op latere leeftijd. Een prikplicht voor wappies zou natuurlijk ook welkom zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 00:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het de wereld op z'n kop om kinderen te prikken, omdat volwassenen niet hun verantwoordelijkheid willen nemen.
Misschien moeten wij ook maar weer kinderarbeid inzetten, zodat men vanaf 55 met pensioen kan gaan.
Denk je dat ze zomaar iets doen? Zoals in.. YOLO we zien het wel?quote:Op zondag 5 december 2021 00:24 schreef mir1986 het volgende:
Waarom mogen trouwens die verschillende vaccins gemixt worden zonder jarenlang onderzoek? Pfizer met moderna mixen of Janssen met Pfizer? Wie kan me dat uitleggen?
Ik heb er één die helemaal onder de waterpokken zit momenteel. Wil 'r wel ff meenemen ergens heen zodat ze de hele winkel onderblaft, maar ik gedraag me maar.quote:Op zondag 5 december 2021 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi
Ook heel veel infecties waarschijnlijk niet opgemerkt, dus de immuniteit gaat snel in de groep kleine virusfabriekjes
Niemand, want je wil het antwoord toch niet horen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:24 schreef mir1986 het volgende:
Kloptquote:Op zondag 5 december 2021 00:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb er één die helemaal onder de waterpokken zit momenteel. Wil 'r wel ff meenemen ergens heen zodat ze de hele winkel onderblaft, maar ik gedraag me maar.
Trouwens, serieus punt. Wist je dat je je kind kunt laten vaccineren tegen waterpokken en dat je dat gewoon aan CJG/GGD/Huisarts kan vragen? Je moet 't zelf betalen maar dan komt er een dagje wat jeuk en is dat 't. Vanaf dat ze 11 maanden oud zijn.
Er zijn diverse onderzoeken dat het vaccin na een paar weken uit je lichaam is en je antistoffen hebt gemaakt, dus je mixt eigenlijk geen vaccins met elkaar.quote:Op zondag 5 december 2021 00:24 schreef mir1986 het volgende:
Nou, de heftigheid waarmee mn dochter 't heeft ga ik 'm voor mn zoon denk ik wel gewoon pinnenquote:Op zondag 5 december 2021 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Wordt gesproken over opnemen in RVP, maar voorlopig niet nodig genoeg en wel duur
Moet je dat even afzetten tegen de inzet van Covid vaccins bij kinderen en de plannen en discussies/meningen overal
Oke, dus het is niet zo dat wanneer je AZ met Pfizer mengt, dat je dan ontploft?quote:Op zondag 5 december 2021 00:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn diverse onderzoeken dat het vaccin na een paar weken uit je lichaam is en je antistoffen hebt gemaakt, dus je mixt eigenlijk geen vaccins met elkaar.
Net nog de goddelijke combinatie van bockbier en m&M's gemixt, heerlakkkkquote:Op zondag 5 december 2021 00:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn diverse onderzoeken dat het vaccin na een paar weken uit je lichaam is en je antistoffen hebt gemaakt, dus je mixt eigenlijk geen vaccins met elkaar.
Ik net koffie met creatine. Geen goede combiquote:Op zondag 5 december 2021 00:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Net nog de goddelijke combinatie van bockbier en m&M's gemixt, heerlakkkk
Nee. Tenzij het vrijdagavond is, je 3 bier op hebt, het 18 graden is en je 10 minuten daarvoor tot het westen gebeden hebt.quote:Op zondag 5 december 2021 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat wanneer je AZ met Pfizer mengt, dat je dan ontploft?
Oke.quote:Op zondag 5 december 2021 00:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. Tenzij het vrijdagavond is, je 3 bier op hebt, het 18 graden is en je 10 minuten daarvoor tot het westen gebeden hebt.
Ja ik bedoel natuurlijk in de hele samenleving, individueel zijn er andere afwegingen zoals de jouwequote:Op zondag 5 december 2021 00:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, de heftigheid waarmee mn dochter 't heeft ga ik 'm voor mn zoon denk ik wel gewoon pinnen
Het is niet uitgeslotenquote:Op zondag 5 december 2021 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat wanneer je AZ met Pfizer mengt, dat je dan ontploft?
Kut ik was het noorden kwijt dus wie weet zoquote:Op zondag 5 december 2021 00:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. Tenzij het vrijdagavond is, je 3 bier op hebt, het 18 graden is en je 10 minuten daarvoor tot het westen gebeden hebt.
Getverquote:Op zondag 5 december 2021 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik net koffie met creatine. Geen goede combi
Ripquote:Op zondag 5 december 2021 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kut ik was het noorden kwijt dus wie weet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |