Snap het hoor. Is als mod een lastigequote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef Evenstar het volgende:
Mwah, ik vond het een lastige, maar toch verwijderd. Ik vond het behoorlijk ver gaan.
quote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef Evenstar het volgende:
Mwah, ik vond het een lastige, maar toch verwijderd. Ik vond het behoorlijk ver gaan.
Wat stond er precies?quote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef Evenstar het volgende:
Was er een goed idee, stoppen ze er meequote:In Alphen aan den Rijn, Gouda en Leiden stonden lange rijen bij de locaties waar mensen een boosterprik konden krijgen. Omdat de grote toestroom tot gevaarlijke verkeerssituaties leidde, is op advies van de veiligheidsregio besloten om het prikken zonder afspraak te stoppen. "Het is dus niet meer mogelijk om zonder afspraak langs te komen", zegt de GGD in een verklaring.
Ik moet beetje huilenquote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef chratnox het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)prik-zonder-afspraak
[..]
Was er een goed idee, stoppen ze er mee
Veel te nauwkeurig om nog ergens binnen te komen!quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zelftest wel ... ben wel klaar met die PCR meuk haha
'Gevaarlijke verkeerssituaties'quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Throwback aan de tijd dat Ikea Delft moest stoppen met het ontbijt vanwege files....quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou ja, van de GGD moet je niet negatief testen voordat je uit quarantaine moet. Dat moest ik alleen maar van mijn werkgever en sinds 1-12 ben ik uit dienst, duuuuuuuuuusquote:Op zondag 5 december 2021 00:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Veel te nauwkeurig om nog ergens binnen te komen!![]()
Exact mijn ideequote:Op zondag 5 december 2021 00:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Throwback aan de tijd dat Ikea Delft moest stoppen met het ontbijt vanwege files....
Kanjerquote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens heb ik gister een PCR test laten doen bij de GGD omdat ik vanavond een sinterklaasfeest had bij mijn ouders.
Dat wil ik nog even gezegd hebben.
Schouderklopjes mogen hieronder.
Zou lullig zijn geweest als je daar toch positief getest werd omdat je nog wat dood virus in je neus hadquote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens heb ik gister een PCR test laten doen bij de GGD omdat ik vanavond een sinterklaasfeest had bij mijn ouders.
Ja hallo, dat is niet volgens de maatregelen hè. Als je geen klachten hebt, zelftest. Nu heb je een testslot ingenomen van iemand die die test veel harder nodig had en is er nu misschien wel een omaatje dood.quote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
En dan nu alsnog iedereen besmet hebben, hoor je volgende weekquote:Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zou je ze niet prikken? Ik ben trouwens een voorstander van prikken en veder 0 maatregelen meer.quote:Op zondag 5 december 2021 00:19 schreef Evenstar het volgende:
De kinderen zijn wel het nieuwe speeltje van de zero-covid gasten he(klinkt ranziger dan dat ik het bedoel) ...
Ik vind het echt raar dat focus zo op kinderen ligt opeens. . Leuk dat ze veel besmet raken, maar het zijn de grootouders die niet even wat afstand nemen die dan de problemen veroorzaken. Niet de kinderen.
Kom op niet zo negatief zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week nog wat berichten tegen over long-Covid onder kleine kinderen, dat wordt de volgende.quote:Op zondag 5 december 2021 00:19 schreef Evenstar het volgende:
De kinderen zijn wel het nieuwe speeltje van de zero-covid gasten he(klinkt ranziger dan dat ik het bedoel) ...
Ik vind het echt raar dat focus zo op kinderen ligt opeens. . Leuk dat ze veel besmet raken, maar het zijn de grootouders die niet even wat afstand nemen die dan de problemen veroorzaken. Niet de kinderen.
Mijn kind is inmiddels zo vaak met besmette mensen (lang) in contact geweest dat ik denk dat ze het allang gehad heeft zonder symptomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |